Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2166
Alle som har prøvd å fått seg et par eksklusive sko har vel vært i samme situasjon, bots tar over markedet og nå vil jeg inn.
Sliter med å finne en bot som tar norske sider, må derfor få fraktet skoene fra USA via carrier og betale svin i moms. Noen som har tips eller gode bots? Hilsen desperat sneakerhead.
Er det en bot som kjøper sko du er på jakt etter ? Eller misforstår jeg totalt ?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av dggr Vis innlegg
Er det en bot som kjøper sko du er på jakt etter ? Eller misforstår jeg totalt ?
Vis hele sitatet...
Du misforstår ikke.

Populære sko kommer ofte i svært begrenset antall og visse modeller kan selge ut i løpet av minutter/sekunder. TS ønsker en bot som kan kjøpe ett(eller flere) par så fort som mulig, sannsynligvis i håp om å videreselge de på f.eks finn til dobbel pris.

Og til TS; hvorfor skulle noen ville dele bot'en sin med deg, når det kun fører til mer konkurranse?
Sist endret av FatMan; 27. februar 2018 kl. 11:38.
Kappa
Trådstarter
Det finnes mange bots der ute, regner med jeg må betale en del for en. Alle fungerer på Adidas.com osv, men sjelden de sidene vil sende til Norge.

Og etikken bak dette er vel ikke noe jeg må forsvare, men jeg syns bots er skit som har ødelagt miljøet innen Sneakers, så jeg har ingen intensjon om å selge de jeg får tak i. Har en middels samling nå, men med ingen wins på en stund er det kjipt å må kjøpe fra andre til 2-5x pris. Da kjøper jeg heller egen bot.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Det finnes mange bots der ute, regner med jeg må betale en del for en. Alle fungerer på Adidas.com osv, men sjelden de sidene vil sende til Norge.

Og etikken bak dette er vel ikke noe jeg må forsvare, men jeg syns bots er skit som har ødelagt miljøet innen Sneakers, så jeg har ingen intensjon om å selge de jeg får tak i. Har en middels samling nå, men med ingen wins på en stund er det kjipt å må kjøpe fra andre til 2-5x pris. Da kjøper jeg heller egen bot.
Vis hele sitatet...
Uten at jeg noe erfaring med dette så fant jeg denne siden: https://supercopbot.com/sneakercopper/ ser ut som de planlegger å utvide butikkene de supporterer i nær framtid.
Hvilke sko hovedsakelig? har selv dashe, men den boten er svært limitert (og dyr), selges ut på sekunder når den en sjelden gang blir til salgs
Sitat av xghost Vis innlegg
Hvilke sko hovedsakelig? har selv dashe, men den boten er svært limitert (og dyr), selges ut på sekunder når den en sjelden gang blir til salgs
Vis hele sitatet...
Har markedet blitt slik at man trenger bot for å kjøpe bot?