Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135325
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg synes lederen av nFF burde kaste ut de som jukser i crewet. De ender forhåpentligvis i cheater-pool så da får vi ikke bruk for dem uansett.
Vis hele sitatet...
Klag litt mer. Det er ingen andre måter å tjene penger på og R* er så griske at dem vil bare at du skal kjøpe penger i butikken deres.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Klag litt mer. Det er ingen andre måter å tjene penger på og R* er så griske at dem vil bare at du skal kjøpe penger i butikken deres.
Vis hele sitatet...
Å boo freaking hoo. Det er jo ikke meningen at du skal få det beste huset og de beste bilene på et par dager. ITILLEGG så får vi en helvetes bonus på 500k, men den betyr vel ikke mye for dere cheatere.

Jeg har kun tjent 180k dollar (95% på jobber) og jeg storkoser meg. Det viktigste for meg er ikke penger men at jeg har det gøy. Senere når det kommer bankran så skal jeg satse mer på å tjene opp penger.

En veldig fin dobbelmoral du har også.
Sist endret av Xernox; 23. oktober 2013 kl. 14:43.
Enig med Xernox.
Dette er det første GTA-spillet hvor økonomi faktisk er en viktig faktor. Jeg synes det er bra at man må jobbe litt for pengene jeg.

Jeg brukte to lange kvelder på diverse missions og jobber og tjente 250k slik at jeg kunne kjøpe en fin leilighet.

Quakecry:
Du kan godt se på det slik at Rockstar er griske, men jeg synes du burde prøve å forstå at mangelen på penger er noe av det som gjør onlinedelen bra. Kan nesten banne på at de som bruker $100 på å kjøpe masse GTA-dollar ikke får så mye moro ut av spillet.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Enig med Xernox.
Dette er det første GTA-spillet hvor økonomi faktisk er en viktig faktor. Jeg synes det er bra at man må jobbe litt for pengene jeg.

Jeg brukte to lange kvelder på diverse missions og jobber og tjente 250k slik at jeg kunne kjøpe en fin leilighet.

Quakecry:
Du kan godt se på det slik at Rockstar er griske, men jeg synes du burde prøve å forstå at mangelen på penger er noe av det som gjør onlinedelen bra. Kan nesten banne på at de som bruker $100 på å kjøpe masse GTA-dollar ikke får så mye moro ut av spillet.
Vis hele sitatet...
Dere begge to har gode poenger. Men jeg synes også det er gøy og ha alt, kjøre rundt, sende mercenaries etter folk, alltid plassere bounty på samme personen når vedkommende respawner også videre. At dere har lyst å tjene det på legit vis forstår jeg jo, men desverre havner dere i en kjip situasjon når vi løper rundt med det beste og det går utover dere - Som i de nevnte situasjonene. Men desverre er også dette litt rockstar sin feil som har gjort det slik at du ikke lengre tjener noe nesten på oppdrag, derav taper dere mere enn dere tjener. En kan jo fremdeles ikke gi vekk penger engang, noe jeg gledelig hadde gjort.. Føler at R indirekte sier at dem håper vi skal bruke penger i cash-shoppen deres.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Dere begge to har gode poenger. Men jeg synes også det er gøy og ha alt, kjøre rundt, sende mercenaries etter folk, alltid plassere bounty på samme personen når vedkommende respawner også videre. At dere har lyst å tjene det på legit vis forstår jeg jo, men desverre havner dere i en kjip situasjon når vi løper rundt med det beste og det går utover dere - Som i de nevnte situasjonene. Men desverre er også dette litt rockstar sin feil som har gjort det slik at du ikke lengre tjener noe nesten på oppdrag, derav taper dere mere enn dere tjener. En kan jo fremdeles ikke gi vekk penger engang, noe jeg gledelig hadde gjort.. Føler at R indirekte sier at dem håper vi skal bruke penger i cash-shoppen deres.
Vis hele sitatet...
Da spiller du GTA av helt andre grunner enn meg. Og det er greit.
Da burde det kanskje vært slik at de som ønsker å spille som deg automatisk havner på andre servere hvor penger ikke er noe issue.
Kanskje det ikke skal være mulig å kjøpe bolig eller bil på akkurat de serverene?

Du nevner at det ikke er mulig å overføre penger til andre. Dette plager meg også noe voldsomt. Ikke fordi de som har mye skal dele med andre nødvendigvis, men fordi det hadde gjort hele pengekonseptet bedre imo.
Hvis jeg raner en sjappe med en kompis er det jo bedre at vi har muligheten til å splitte potten enn at vi må rane en sjappe til for at det skal bli likt.

Crews burde hatt felleskontoer hvor en viss andel av medlemmene måtte godkjenne pengebruk på den kontoen.

Når man har tjent penger kan man, via Maze Bank, overføre enten til egen konto eller crewkontoen.
Sist endret av Pope; 23. oktober 2013 kl. 17:30.
Sitat av Pope Vis innlegg
Da spiller du GTA av helt andre grunner enn meg. Og det er greit.
Da burde det kanskje vært slik at de som ønsker å spille som deg automatisk havner på andre servere hvor penger ikke er noe issue.
Kanskje det ikke skal være mulig å kjøpe bolig eller bil på akkurat de serverene?

Du nevner at det ikke er mulig å overføre penger til andre. Dette plager meg også noe voldsomt. Ikke fordi de som har mye skal dele med andre nødvendigvis, men fordi det hadde gjort hele pengekonseptet bedre imo.
Hvis jeg raner en sjappe med en kompis er det jo bedre at vi har muligheten til å splitte potten enn at vi må rane en sjappe til for at det skal bli likt.

Crews burde hatt felleskontoer hvor en viss andel av medlemmene måtte godkjenne pengebruk på den kontoen.

Når man har tjent penger kan man, via Maze Bank, overføre enten til egen konto eller crewkontoen.
Vis hele sitatet...
Hvis man går med penger i lomma, og ikke på bank så kan man gi bort penger, evt dele utbytte fra en jobb, hold select (PS3), gå på inventory, cash, så give cash.
We got machetes!
Kommer ikke til å komme noe cheater pool. Er rykter, ikke noe annet. Folk blir ikke bannet for å ha utnytta glitch.. Om du ikke klarer å fokusere på spillet pga folk har glitchet, bør du kansje vurdere ny karriere innen kabal.
Disse karene med 155 i rank er vel folk som jukser? Skjønner ikke vitsen, er jo ingen som gidder å spille med dem. Ser ofte at en slik joiner en session og stort sett alle andre quiter når de blir oppmerksomme på det.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Dasset Vis innlegg
Disse karene med 155 i rank er vel folk som jukser? Skjønner ikke vitsen, er jo ingen som gidder å spille med dem. Ser ofte at en slik joiner en session og stort sett alle andre quiter når de blir oppmerksomme på det.
Vis hele sitatet...
Nope, høy rank betyr ikke at det er folk som jukser. Mest sannsynlig noen som grinda violent duct eller rooftop rumble mens det enda var mulig å grinde de. Da var det svært enkelt å ranke kjapt opp.

Har de derimot tanks og lignende så er det sannsynlig at de jukser, men ikke sikkert. Man fikk også latterlig med penger av å grinde rooftop rumble og violent duct. Typ 25k på 10 sekunder.
Jeg driver og gjør oppdrag, LTS osv. Laget mitt pleier som regel å vinne men jeg får jo ikke noe cash. Står at jeg tjener cash siden vi vinner osv. Men jeg får ikke noe når jeg går ut av oppdraget og tilbake til freemode. Går i minus jo
Level 25 her nå. Begynner å merke at missions er mye mer interessante og utfordrende i motsetning til de utrolige triste oppdragene man får i starten av spillet.

Bruker alle penga mine på bilen siden vi skal få 250k fra Rockstar snart. Noen som har hørt noe mer angående dette? De går rett til leilighet hvertfall.
Sitat av Source Vis innlegg
Level 25 her nå. Begynner å merke at missions er mye mer interessante og utfordrende i motsetning til de utrolige triste oppdragene man får i starten av spillet.

Bruker alle penga mine på bilen siden vi skal få 250k fra Rockstar snart. Noen som har hørt noe mer angående dette? De går rett til leilighet hvertfall.
Vis hele sitatet...
De skrev at det skulle skje i uka her. Så jeg regner med at det blir i morgen eller i helga. Vi får bare vente å se. Pengene går til enda en Entity(?) her siden jeg plutselig har mista den første -_-
Mange runder må man ha i survival for å på mission passed?
Sitat av Dasset Vis innlegg
Mange runder må man ha i survival for å på mission passed?
Vis hele sitatet...


10.

Pass på og ikke gå utenfor området.
jeg har merket at de har begynt å spawne utenfor det tillate området, så jeg fulgte etter han siste fyren, og fikk failed.

ergrer meg skikkelig for at rockstar "fiksa" survival, hadde det grisemorro med det og crewet i begynnelsen.

Håper de lager fler snart, er litt lei de som er der nå.
Sitat av Dasset Vis innlegg
Mange runder må man ha i survival for å på mission passed?
Vis hele sitatet...
10 runder.
Kan legge til at det blir flere motstandere jo flere dere er.
Når du klarer siste runden får du 20k
Ja. Skulle kanskje hatt ett crew som samarbeider på slike oppdrag. Ender opp med å spille med random folk hvor første runden gir meg 22 kills og de to andre har 4 hver. Fordi de springer rundt som høns og blir drept, så ender opp med å aldri komme lenger enn level 4-5 fordi jeg blir alene ganske kjapt.
Sitat av Dasset Vis innlegg
Ja. Skulle kanskje hatt ett crew som samarbeider på slike oppdrag. Ender opp med å spille med random folk hvor første runden gir meg 22 kills og de to andre har 4 hver. Fordi de springer rundt som høns og blir drept, så ender opp med å aldri komme lenger enn level 4-5 fordi jeg blir alene ganske kjapt.
Vis hele sitatet...
Det at dere er samlet gjør at fiendene spawner på samme sted også, dermed kan dere lokke dem til dere i stedet for å gå å jakte.
Så har du noen som kan dekke alle "innganger" kan dere bare campe på samme sted, og bare gå ut da det er høyst nødvendig, feks ta helikopter.

Kan kanskje sees på som feigt og "juks" men jeg klarte meg gjennom hele greia uten å bli truffet en gang, og jeg fikk alltid over 10 kills, enten med sniper, eller mg.

Kan også legge til at 150 i rank ikke er så veldig mye, for snart 2 uker siden spilte jeg med en fyr som hadde over 600 i rank.
Så noen har glitcha MYE mer enn de her på forumet.

Og hvis du skal måte noen i race, eller deathmatch, og de er høyere ranka en deg, så har de mye bedre bil enn deg, og bedre våpen, så da har de overtaket. (med mindre du er en av de som løper rundt med kniv eller pistol og free aim, men det er på langt nær de fleste som klarer det, så er ikke så merkelig at folk utnytter glitch.)
Noen med skype / mic som vil lage kaos sammen i dag? Send PM! Kvelden blir nok på Dota2 eller GTA 5 tenker jeg!
Hvordan kan jeg bli crew member egentlig? Crewet er jo fullt? Noen har forøvrig stjålet nicket mitt
NFF2. Vi er 3 stk som spiller nå om noen er keene.
Noen som er keen på og spille nå? Rank 39, snart 40 og spiller på playstation 3

Add meg på PSN: Fanz93

Så sender jeg skypen min der, sånn at vi kan ha litt kommunikasjon.
Jeg ranka fra 17 til 35 ca på 1 dag mens jeg spilte Down the Drain. Dette er et løp du finner nede i denne her "kloakken".
Får RP for hver gang man slår bestetid Er også gode penger om du vinner.
Selv hoster jeg alltid game selv og velger motorcycles og kjører min custom Akuma. Vinner bort imot hver gang
Er det noen som vet når de dær 250k in-game cash sku komme?
Sitat av Walior_North Vis innlegg
Er det noen som vet når de dær 250k in-game cash sku komme?
Vis hele sitatet...


Her kan du lese om dette...

We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.
Vis hele sitatet...
We got machetes!
Om noen leter etter akvivt crew til xbox mest norsk, en engelsk. Så er det bare å hyle ut (ha mic)
har folk slutta og joine missions? Har ikke fått med meg noen på flere dager...
We got machetes!
Sitat av Beis Vis innlegg
har folk slutta og joine missions? Har ikke fått med meg noen på flere dager...
Vis hele sitatet...
Om jeg skal starte solo missons. Når jeg kommer inn på menyen der tar jeg invitere all from session, og alle venner, og alle i crew. og går ned til skillmatchedplayers (er ganske mange) og tar alle i en sleng.
Da tar deg meg vel maks 2,5 minutt før missionet er fullt. Fant ikke utav skilled matched players før få dager siden. Men etter jeg invita alle der og så kommer det mye mer og raskere.

Håper det kan hjelpe.
Problemet med å få folk med på missions er fordi alt for mange har sinnsvak høy rank og alt for mye penger og bare kjøre rundt å dreper oss med ikke fullt så høy rank.
Sitat av Dasset Vis innlegg
Problemet med å få folk med på missions er fordi alt for mange har sinnsvak høy rank og alt for mye penger og bare kjøre rundt å dreper oss med ikke fullt så høy rank.
Vis hele sitatet...
tror det heller har med at det er for få missions å velge mellom.
Om det er noen kule missions som kommer opp og du ikke tar det, men ringer han opp igjen senere får du heller et mission du har tatt for lenge siden.
Martin har en del kule missions, ikke bare at du får mye rank og penger, men det er nesten bare missions der du nesten MÅ være et team, og du bør ha mic så dere kan samarbeide skikkelig.
We got machetes!
Vil også råde til å ta missions fra Ron(Trevor). Etter du har gjort noen fra han vil du få mulighet til å ta crates som randomly blir droppa rundtom i verdenen.
Sitat av Dasset Vis innlegg
Problemet med å få folk med på missions er fordi alt for mange har sinnsvak høy rank og alt for mye penger og bare kjøre rundt å dreper oss med ikke fullt så høy rank.
Vis hele sitatet...
Også? Det er jo bare drepe dem igjen. Jeg og noen fra NFF2 dreper folk som er lvl 80-100 lett. Selv med pistol med silencer dreper jeg dem i bilen. Jeg er lvl 21.

Om de er frekke så blir de drept til de leaver session.
Å skyte ubevepnede spillere mens de sitter i bil, er vel ikke så høflig Xernox?

Hva er greia med gta online egentlig? Det virker nesten som det nye dayz.
We got machetes!
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Å skyte ubevepnede spillere mens de sitter i bil, er vel ikke så høflig Xernox?

Hva er greia med gta online egentlig? Det virker nesten som det nye dayz.
Vis hele sitatet...
Ubevæpnede spillere? Bare for han som kjører å trykke på en knapp så skyter han deg før du rekker å si 'ibsens ripsbusker og andre buskvekster'.

Greia er at det er veldig morro . Gi det et forsøk
Jeg ville heller sammenlignet GTAO med et eller annet generic MMO;

1. Få mission
2. Repeat 11ybillion times
3. ?
4. ????
5. Liten profit etter sykehusregninger, skader på bil, våpen/ammo osv.


Underholdenes dog med noen timer her og der.

Venter bare på at xbox skal returnere i hus så er det spillings igjen!
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Å skyte ubevepnede spillere mens de sitter i bil, er vel ikke så høflig Xernox?

Hva er greia med gta online egentlig? Det virker nesten som det nye dayz.
Vis hele sitatet...
Jeg skyter dem ikke før de skyter meg. Som regel bare kjører jeg rundt dem og dragracer, og 90% av tilfellene begynner de å skyte meg. Jeg må jo skyte tilbake

Skrev sikkert litt uklart, men mener når begge to sitter i bil. Og det er absolutt ingen som er ubevepnet i bil på GTA.
Sist endret av Xernox; 26. oktober 2013 kl. 18:55.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Også? Det er jo bare drepe dem igjen. Jeg og noen fra NFF2 dreper folk som er lvl 80-100 lett. Selv med pistol med silencer dreper jeg dem i bilen. Jeg er lvl 21.

Om de er frekke så blir de drept til de leaver session.
Vis hele sitatet...
Så det er liv i NFF2 altså. Ser aldri noen online.
Sitat av Source Vis innlegg
Så det er liv i NFF2 altså. Ser aldri noen online.
Vis hele sitatet...
Vi satt 3-4 stk en god del timer igår
We got machetes!
Kan si meg enig i at det er mye av det samme. Men det er også et "open world" spill, så du får det så gøy som du lager det selv.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Kan si meg enig i at det er mye av det samme. Men det er også et "open world" spill, så du får det så gøy som du lager det selv.
Vis hele sitatet...
Ja, absolutt!

Og enda kulere, xbox'en kom seg hjem, men kompisen som lånte'n har glemte å legge GTA tilbake i maskinen. Så nå sitter jeg her med kun "Disk 2", nice.
We got machetes!
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Ja, absolutt!

Og enda kulere, xbox'en kom seg hjem, men kompisen som lånte'n har glemte å legge GTA tilbake i maskinen. Så nå sitter jeg her med kun "Disk 2", nice.
Vis hele sitatet...
ja kom deg online, vi savner deg xD
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
ja kom deg online, vi savner deg xD
Vis hele sitatet...
Ja, fader. Får komme meg bort til han imårra og plukke det opp.
Jeg kommer ikke innn på crewet online lenger jeg. Får bare failed too join .........
Fuck

Failed too join compatible gta online session containing crew members.
Sist endret av gummiand; 27. oktober 2013 kl. 18:24.
Sitat av gummiand Vis innlegg
Jeg kommer ikke innn på crewet online lenger jeg. Får bare failed too join .........
Fuck
Vis hele sitatet...
Kan hende at det ikke er noen pålogget, eller at alle er i en full session.
Noen som kan hjelpe meg med å registrere meg på socialclub? Har prøvd både hjemme og på jobb uten å få til registreringen. Når jeg trykker "Create Account" står den bare å loader i evig tid, har prøvd sign up med facebook og vanlig måte.
Bare å joine NorwegenPussayPatrol crewet
Noen her som har kommet over en BF Surfer som ikke er rusten i GTA Online?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Beis Vis innlegg
Noen her som har kommet over en BF Surfer som ikke er rusten i GTA Online?
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Jeg mener om noen har sett en BF Surfer (Hippie van / VW type 2) uten rustflekker, med surfebrett på taket i online delen av spillet.
Sist endret av Beis; 28. oktober 2013 kl. 16:56.
Har faktisk lett etter de. Men ikke funnet
http://gtaforums.com/topic/631732-bf...s-your-camper/

Jeg har sett de på stranden. Se i linken, er et kart der.


Svært få på crew NFF2. Er det mulighet for å få fler enn 300 plasser i norwegian freaks crewet?