Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 817
Hei,

Har en Razer Tiamat 7.1 som bassen er ødelagt på, og Razer vil ha meg til og klippe kablene, så skal dei sende meg ein ny.

Tror dere eg klarer og lodde sammen ledningane igjen? så eg har noko eg kan bruke på LAN? Der er 5 JackPlugger og en USB kabel.
Skal vel ikke være så vanskelig å lodde kabler med litt kunnskap. Men om du klarer det, kan ikke vi svare på uten å vite om du har noe erfaring med lodding.
Gjør det enkelt, si du ikke kan lodde så sender de deg sikkert ett nytt, så slipper du risikoen (i og med at du ikke er sikker på at du klarer det)
Må klippe ledningane, for at dei skal vere sikre på at eg ikkje lurere dei og får to headsett. Når eg har sendt bildet skal eg få nytt...
å lodde headsett ledninger er eit helvettes slit! det ligger ein lite lakk over leiarane, som er så godt som håpløs å fekk... i tillegg så er ledningane veldig tynne, og du ender fort opp i å ødlegge heile ledningen.
Sitat av trololav Vis innlegg
Må klippe ledningane, for at dei skal vere sikre på at eg ikkje lurere dei og får to headsett. Når eg har sendt bildet skal eg få nytt...
Vis hele sitatet...
Send det inn til de da vell, du overlever maks en uke uten.. Litt dumt om du klipper de og ikke får fiksa de etterpå..
Vist eg klipper ledningane så slepper eg og sende det inn, må ta bilde av produksjon nummeret sammen med den avklipte kabelen.

Her er eksempelet eg fikk med dei: http://dl.dropbox.com/u/34382161/Example.png
ka du sender inn?
Sikkerhetsklarert
Er det ødelagt så har du vel lite å tape på å klippe de? Du får jo et sett med nye uansett?

Anyways, du får sikkert en tv/radio reperatør til å lodde for deg.