Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 852
Hei

Er det mulig å lage noe slikt som dette bildet "viser" altså om jeg kan ha tre leds (grønne) koblet sammen i stedet for kun den ene pæra på midten?

3 leds og en kabel bak der hadde vært nice, plass etc må nok gjerne tilpasses. Altså må ikke være koblet på en firkanta plate som jeg så fint prøvde å tegne

D

ps er IKKE elektrikker eller noe i den duren
Sist endret av DrD.O.C; 15. desember 2010 kl. 18:16.
Jeg klarer ikke å se hva du har laget på bildet, er så lite.
er ikke så farlig

Men det jeg kunne tenkt meg, er om det er mulig å ha minst 3 leds, gjerne grønne, som passer til hver bryter bak viftekontrollen.

Bedre lys bak bryterene altså, nå er det kun 1 pære for tre brytere.

De må jo være koblet på noe vis, slik att det er lys samtidig


D
På min gammle golf 3 byttet jeg bare ut den som sto der, og tok bort de hvite "lysleder" tingene.
Lyste som bare faen.

http://www.bilforumet.no/galleriet/data/838/medium/IMAG0144.jpg
ja noenlunde sånn som det er det hos meg også. Såg på baksiden av det dekselet som er rundt bryterene, der var det grønnt "belegg" rundt bryter hullene hvis du skjønner, blir det kanskje bedre lys hvis fjerner det?

eller kanskje denne er en løsning : led lenke
Tja, blir det sterkere, så kommer det bare til å forstyrre mer en det ser kult ut syntes nå jeg da.