Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1280
Hører rykter om at det skal være noe sånt rundt 27 april, noen som kan si det sikkert og helt uten tvil ? boh...
nå er det jo en kjennsgjerning at goliath er rævva...men du kan spørre på www.plur.nu. der er det mange som har peil på dette, sikkert noen som kan avkrefte/bekrefte ryktene.

gleder meg til speedy j på blå jeg...

techno > trance
vet ikke om det er ræva eller ikke, har ikke vært på det før. Men synes både Futuredome og Hyperstate var fett. Men veldig mye komæsj.
hihi du er søt
jeg og nso var på futuredome og hyperstate også... var ganske ok.. men savnet godtechno
som veggiss, min homoerotiske elsker, sa...

techno>trance
hmm, men! hva skaln gjørra visn er ung å kåt.. det er jo bare ungomskultur trenger ikke væra så jævla lur osv.....
Mitt inntrykk av Goliath er at det er superamatørmessig.
Eller.. jeg vet lite om selv partyet, men selve cd'ene, og websidene suger.

hvis man oppsummerer alle cd'ene rundt arrangementet Goliath, så kommer man opp med goliath cd'er der de bruker samme låt flere ganger, liksom, ikkeno nytt. bare det samme gamle. Websidene har dårlig info, og goliath siden har ikke tatt med angy dee's Goliath 8 cd på utgivelseslisten sin engang. så for å få tak i playlist til cd'n måtte jeg surfe gjennom Angy Dee's elendige flashside som suger masse btw (hun fortjener bedre) og fant tilslutt playlisten i et jævla rot der.

nei huff. syns ikke goliath virker som noe nytt og spennende akkurat, samme gamle greiene, med samme musikken.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De gamle goliath-cd'ene er faktisk ganske bra (fra nr. 6 og nedover) Mye bra melodic/uplifting og hard trance.... Liker spesielt Goliath deluxe - Dj Dream. Men på de nye (nr. 7 og oppover) spilles det nesten bare goa/phsycedelic trance, og dj'ene er vel heller ikke akkurat til å skryte av... Sikkert mange som liker goa/phsycedelic, men det var nå min mening