Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 3776
lurer på om jeg skal dra uansett eller ikke, jeg. hadde jo vært jævli kjekt å spare 400 kr, og de andra banda som kommer den dagen (nå vet jeg jo ikke med de som kommer inn istedet for tool da men) er ikke band jeg rawdigger, for å si det slik... men jeg er jo uansett i oslo den helga, såeh.

fyfaen ass, det er så f's dårlig gjort av tool. nå virka det jo kun som de dilta etter ozzy-folka. tool kunne jo spilt uansett de, men NEIDA. fuck tool. man avlyser ikke en konsert en uke før, eller en hel europaturnè for den saks skyld. ffs.
dere kan jo komme på BrusandBeach 2002 istedet
www.brusandbeach.tk <- blir ferdig iløpet av dagen.
Opprinnelig postet av DJ ozon
dere kan jo komme på BrusandBeach 2002 istedet
www.brusandbeach.tk <- blir ferdig iløpet av dagen.
Vis hele sitatet...
Haha, litt av et alternativ for Tool fans.
Glad jeg ikke rakk å bli glad i Tool før konserten, typisk at jeg blir det nå sånn snart though ..
ozon; jajøss, bra erstatning for tool det..
Trådstarter
iggy pop kommer istedet, for de som har billett.

Vi kan bekrefte at vi får Iggy Pop.
Han spiller lørdag 15. juni (det var da Tool skulle spilt).

- Iggy Pop er primalrockens høvding og punkens gudfar.

- ...det skal ikke være mulig å være så vital, spinnvill og ekte når du har spilt de samme gamle låtene så mange ganger som det Iggy har gjort
Vis hele sitatet...
synes ikke iggy pop er så altfor bra erstatning for tool heller jeg, men..
Gla jeg ikke kunne
Trådstarter
Opprinnelig postet av mia
synes ikke iggy pop er så altfor bra erstatning for tool heller jeg, men..
Vis hele sitatet...
nei det er jeg helt enig i. snakk om drit-kjip erstatning..
Iggy Pop er en gammel idiot
Trådstarter
haha det regner! *peke nese til NW*

glemte faen meg å bytte tilbake billetten min .. tsk tsk
Gluecifer skal jo spille på NW... gå å se dem, kongeband...
Trådstarter
snakker med mia nå.. gluecifer har spillt. black rebel spiller akkurat nå .. iggy rasshull etterpå.
woho. mia var der ja.
Gluecifer var helt küngeraw. helt rått. black rebel var også ganske så bra, men jeg likte gluecifer bedre.
Askil Holm var helt tøff, og endel av de småbanda som spilte på nrk-scenen innimellom hovedfolka var også ganske ok, faktisk. Sahara Hotnights så jeg ikke, for da var jeg i byen.
Iggy Pop gadd jeg ikke se engang, var nok klissvåt og enda våtere og sliten og gjørmete og enda mer gjennomvåt, så jeg dro og la meg. han hadde visst hatt bra sceneshow, ødelagt no trommer og shiz, såvidt jeg hørte.. :>

alt i alt; en REGNdag. med bra musikk. var fullt som faen der :>
spellingnazi
canonix's Avatar
Gluecifer kom til kongsberg på FMX etterpå.
Det er strøken musikk, men de lagde jo null show.
Godt FMX i seg selv var så gøy
Iggy Pop var overraskende bra. Han er ihvertfall fullstendig sinnsyk i hodet til å være 55 år gammel.

Ellers var BRMC best, synes nå jeg....
likte Askil Holm og Gluecifer best jeg.
Kom for sent til Askil Holm, Gemma Hayes & Sahara Hotnights, så jeg kan ikke uttale meg om dem...
Gemma Hayes var også bra. ganske chillrock egentlig. ikke så veldig festival musikk. men hadde det vært sol og digg vær, så hadde det vært total relaction. men det striregna jo, såeh.
de hadde noen miss, da.. gemma og bandet begynte på forskjellige sanger tre ganger.. så sa hu "I swear to GOD.. we ARE professional.". artig dame. mye bra. :> Sahara Hotnights så ikke jeg heller, da var jeg nede i Oslo sentrum en tur.. men de var visst bra de og.
Par kompiser av meg kom ned til oslo et par dager i forveien..skulle se TOOL...hadde ikke fått med seg at kons. var avlyst..*tsk,tsk*
konserten (festivalen) i seg SELV var ikke avlyst.. det var tool som hadde kansellert.. hvis de ikke hadde fått med seg det, er de uoppdaterte ass