Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er eminem kul/bra?
Skamkongerøyte 10 17,24%
Litt bra 15 25,86%
Dårlig 1 1,72%
Elendig 18 31,03%
Eminem rapper i ett tonefall, suger tiss og er homo 14 24,14%
Stemmegivere: 58. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  57 4073
Opprinnelig postet av Miracelix


Om den fik en 6'er så betyr ikke det at den er bra. Det er jo din mening du må gå etter.
Vis hele sitatet...
Saken er vel kanskje det at god kveld norge er så kjipe på 6`erene at de burde vært bura inne. Så hvis du er heldig å få en sekser der, så er albumet ditt ganske sterkt. ikke alle liker det, men det er sterkt fra artisten.
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Selv syns jeg at ikke det er VITS å begynne slike tråder engang..
Alle har forskjellig musikk-smak og, like det eller ei, det må ALLE godta.
Slike diskusjoner pågår i evigheter, og det syns jeg er rett å slett plagsomt
Bare min mening
Vis hele sitatet...
selv om folk har forskjellig musikksmak må det vel gå an å få lov til å diskutere musikken. Selv om noen liker det, betyr det ikke at det er god musikk...
/notice: www.eminem.com
Hjemmesiden hans har oxo blitt mye bedre enn forrige gang..
King of Spooning
Acidous's Avatar
/me er like god som eminen til å rappe.

Killmuthafuckashitassfuckurassmuthafuckkillyoumuthafuckastea lallmymoneyassfuckermoneyasspissshitmonkeymuthafucka!
You can't live without me, cause then I'm gonna kill your
lousy ass muthafucka!!!! Fucka! Fucka! Fucka!

Konklusjon: Eminem suger elgræv
Opprinnelig postet av Acidous
/me er like god som eminen til å rappe.

Killmuthafuckashitassfuckurassmuthafuckkillyoumuthafuckastea lallmymoneyassfuckermoneyasspissshitmonkeymuthafucka!
You can't live without me, cause then I'm gonna kill your
lousy ass muthafucka!!!! Fucka! Fucka! Fucka!

Konklusjon: Eminem suger elgræv
Vis hele sitatet...

Jeg vil nok heller kjøp din cd, hvis du hadde en
Eminem ruler, ikke noe er bedre mens man sitter og "leker" med c++ og høre på "Du Kan Suge Tissen Min Hvis Du Ikke Like Bæsjen Min" Sangen



King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av Gabbler



Jeg vil nok heller kjøp din cd, hvis du hadde en
Vis hele sitatet...

Har faktisk gitt ut CD ein gong....
Sånn humor ting eg mekka sjøl. Mange på skulen min
kjøpte den .
Tjente ikkje så mye på det, men tok bare 20 for CD og då.

Dei fleste som kjøpte den likte den visst.

Er lokalkjendis i bygda vår
rekylvinyl.no
Stenger nå denne tråden, dessverre.
Slike diskusjoner om grupper er veldig bra og sunt i utgangspunktet, men husk å kun skriv konstruktiv kritikk.

"Eminem suger kukk!"-poster ødelegger en god diskusjon. Slike poster er blitt slettet i denne tråden og vil bli det i fremtidige diskusjoner, de som eventuelt ignorer at slike poster ikke er velkomne vil oppleve ytterlige konsekvenser.
Denne tråden nokså usæriøs fra første post av, tenker da på topic "er denne gruppa kul?" og svar alternativene.

Uansett så er det ikke vanskelig å oppføre seg litt mindre 14'iss, dessuten viser du jo fort at du ikke har peil på musikk om du ikke begrunner ditt utsagn skikkelig.

La oss holde musikkkunnskapen i dette forumet oppe på et høyere nivå, da unngår vi slik dritt posting.

metrom :)
Sist endret av metrom; 28. mai 2002 kl. 16:48.