Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1667
Hei dere! Jeg har et par ganger opplevd en merkelig smerte på cannabis, første gangen trodde jeg hundre prosent at jeg skulle dø haha.. Det er midt under ribbeina i «mellomgulvet» tror jeg det heter.. Det er en slags brennende/strammende smerte som kan bygge seg oppover halsen, som om skulle kastet opp - men ikke kvalm. Prøvde lsd her om dagen, og fikk akkurat det samme - bare sterkere. Først ble jeg utrolig redd og ville bli kvitt det, klarte etterhvert å «ignorere det»..

Noen som vet om dette er har hatt lignende opplevelser? Er litt spirituell og har tidligere tenk at det er en smerte/spenne som sitter i meg som jeg ikke klarer å gi slipp på, men kan jo også være annet..
Kan det være angst du opplever? Det kan i noen tilfeller kjennes ut slik du beskriver, strammende smerte i brystet. Ser ikke noen grunn til at du skulle få smerter av disse stoffene. Cannabis og LSD er to forskjellige stoffer, hadde vært rart om du fikk samme reaksjon. Derfor tror jeg det kan være en form for angst.
Sist endret av Needle; 23. juli 2018 kl. 09:33.
Trådstarter
5 0
Sliter litt med engstelse i noen tilfeller til vanlig også, men aldri opplevd denne spesifikke følelsen «vanlig edru» tilstand, da får jeg bare uro i kroppen.. Kan jo være midlene forsterker de følelsene kanskje?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Viol Vis innlegg
Sliter litt med engstelse i noen tilfeller til vanlig også, men aldri opplevd denne spesifikke følelsen «vanlig edru» tilstand, da får jeg bare uro i kroppen.. Kan jo være midlene forsterker de følelsene kanskje?
Vis hele sitatet...
Røyker du mye og ofte? Cannabis legger et slør på angsten og kan en dag være mye større enn det det trengte å være. Det beste er å avstå fra rus hvis du er engstelig og heller jobbe med hvorfor du er engstelig.

Jeg har røyket hver dag i over 2 år og kjenner på angsten nesten hver gang jeg røyker. Skal trappe ned nå og la sinnet få hvile et par måneder. Kanskje for alltid gruer meg og Er redd for hva som kommer til å skje med angsten. Men, jeg må bare ta det som det kommer
Trådstarter
5 0
Nei, bare røyket kanskje 3-4 ganger i mitt liv, unngår det på grunn av mye paranoia og liker generelt ikke rusen (mye også pga denne følelsen).. Alt i alt var lsdopplevelsen såpass mye verdt at jeg kan se bort fra det, men det ødela mye i starten da jeg ble mer opphengt og redd av det vonde enn å fokusere på det som skjedde rundt meg .. så hadde vært så greit å finne en måte å bli kvitt det på haha
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg satt/lå i fosterstilling i 4 timer under første tripp på LSD. Hadde det helt jævlig, men plutselig slapp det og jeg så det vakre/gode med LSD. Da var det plutselig verdt det all den kjærligheten som fløt rundt i kroppen og ikke minst hvor digg de neste dagene var
Trådstarter
5 0
Hehe ja, akkurat samme her! Løp rundt som en gærning og ville bare at det skulle ta slutt, men merka at jeg klarte til en viss grad å styre det selv.. La meg først under dyna og rulla frem og tilbake og bare «FÅ DET BORT» helt til jeg bare «oki skjerpings», gikk ut på balkongen og bare «hm, dette var jo litt kult og gøy egentlig» haha!
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være GERD, det er at magesyre kommer opp fra magen opp til halsen. Ofte kan du på en brennende smerte i magen/brystet/halsen. Røyk kan forårsake dette, også syre (LSD). Angst og stress kan gjøre GERD mer aggressiv, kan hende du har det men kommer kun frem når du bruker rusmidler. Får du denne følelsen når du drikker alkohol også?

Hvis du ikke har det, så aner jeg ikke.
Trådstarter
5 0
Merkelig at det føles så «fjernt» ut i ettertid, dagen etter når jeg våkna føltes det ut som at det like gjerne kunne vært en drøm..

Utrolig givende opplevelse tho, når det først traff og den kjipe vonde følelsen kom var alt bare jævlig ekkelt, skittent, jeg og kjæresten min så gamle og beinete ut og hele soverommet så ut som et gammelt torturrom og jeg følte det var fult av gamle onder som bare ville meg vondt, helt til det plutselig endret seg til masse spreke farger, jeg følte meg som et barn som lekte rundt på gulvet og vi sendte papirfly frem og tilbake og lo oss ihjel, til vi plutselig var i en jungel og han var en ape og jeg var en løve som var på jakt haha.. og når vi var ute og gikk i skogen var det som om vi bare var dyr som bare levde og gikk uten mål og mening og utforsket, og plutselig var vi gigantiske dinosaurer som trampet rundt haha! Utrolig sterk opplevelse, og fascinerende at en slik verden «fins»

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan være GERD, det er at magesyre kommer opp fra magen opp til halsen. Ofte kan du på en brennende smerte i magen/brystet/halsen. Røyk kan forårsake dette, også syre (LSD). Angst og stress kan gjøre GERD mer aggressiv, kan hende du har det men kommer kun frem når du bruker rusmidler. Får du denne følelsen når du drikker alkohol også?

Hvis du ikke har det, så aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Dette høres veldig aktuelt ut, skal lese meg litt opp på det - takk!
Sist endret av Viol; 23. juli 2018 kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Stemmer på GERD jeg også. Har slitt med det samme lenge, og det kan etter min erfaring være lettere å legge merke til det når man er påvirka.

Opplever du noensinne å få lignende symptomer etter inntak av fet mat, alkohol, appelsinjuice? Jeg kan for eksempel ikke drikke mye appelsinjuice, da får jeg de symptomene du beskriver.
Som sagt over så kan det være overproduksjon av saltsyre i magen.
Vanlig at ting som røyk forårsaker dette.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har oppleved dette et par ganger når jeg røyker en joint, jeg har funnet ut at det funker å puste godt med magen og slappe av, da går det som regel bort ��
▼ ... over et år senere ... ▼
Namasté motherfu**🙏
30 0
Cannabionid hyperemesis syndrom er det ikke så mange som har hørt om desverre...
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lightbody Vis innlegg
Cannabionid hyperemesis syndrom er det ikke så mange som har hørt om desverre...
Vis hele sitatet...
Fyren har røkt 3-4 ganger i sitt liv og får samme symptomer på LSD. Det trenges regelmessig inntak av cannabinoider for å utvikle CHS. Selv om du har funnet hammeren, så blir ikke alt til en spiker.