Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1235
Vil dette fungere med norsk nummer 3 heroin og bare litt vann og varme eller burde jeg tilsette litt citrus/sitronsyre for å løse det opp ytterligere? noen som har erfaring? Vennligst unngå Moralpreken jeg har allerede brukt Sterke smertestillende inkludet Heroin i mange år mot depresjon.
Sist endret av storetårn; 2. juli 2020 kl. 06:53.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av storetårn Vis innlegg
Vil dette fungere med norsk nummer 3 heroin og bare litt vann og varme eller burde jeg tilsette litt citrus/sitronsyre for å løse det opp ytterligere? noen som har erfaring? Vennligst unngå Moralpreken jeg har allerede brukt Sterke smertestillende inkludet Heroin i mange år mot depresjon.
Vis hele sitatet...
Eh, hva er norsk nr 3 Heroin?
Heroin type 3 er brun heroin, dette er freebase form og man
Kan røyke heroinen. Denne er ikke veldig vannløselig og man tilsetter edikk eller sitronsyre eller askorbinsyre slik at det løser seg lettere om man skal skyte den. Heroin type 4 er hvit og den er lett å løse opp i vann uten syre, men vanskelig å røyke. Jeg har ikke prøvd å sniffe noen av delene så jeg kan ikke svare sikkert på spørsmålet til TS.Men hvis man vanligvis får effekt av å sniffe type 3 bør det funke til en viss grad men jeg ser for meg at uten syre er det lett at det blir tett så jeg tror det lønner seg å ha i syre.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Heroin type 3 er brun heroin, dette er freebase form og man
Kan røyke heroinen. Denne er ikke veldig vannløselig og man tilsetter edikk eller sitronsyre eller askorbinsyre slik at det løser seg lettere om man skal skyte den. Heroin type 4 er hvit og den er lett å løse opp i vann uten syre, men vanskelig å røyke. Jeg har ikke prøvd å sniffe noen av delene så jeg kan ikke svare sikkert på spørsmålet til TS.Men hvis man vanligvis får effekt av å sniffe type 3 bør det funke til en viss grad men jeg ser for meg at uten syre er det lett at det blir tett så jeg tror det lønner seg å ha i syre.
Vis hele sitatet...
Ahhh, brukte heroin i flere år uten å vite at den brune ble kalt nr 3 og den hvite nr 4
Jeg tror du må løse den opp i syre ja. Brun heroin er som nevnt ikke veldig vannløselige i seg selv. Greiene dine hadde nok ligget igjen i bunnen av nesesprayen din når den var tom for veske om du ikke løser den opp. Jeg tror også at det vil fungere bedre i nesen også etter det er omgjort til ett salt kontra freebase
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhh, brukte heroin i flere år uten å vite at den brune ble kalt nr 3 og den hvite nr 4
Vis hele sitatet...
Samme her.

Men nummer 4?

Jeg vet om black tar, brun røyke heroin, og vannløselig hvit/gul.

Hvordan gir dette nummer systemet mening. Hva misser jeg?
Type-4 heroin (pulp fiction/china white) er den reneste formen for heroin / diamorfin og har gjennomgått alle skritt i prosessen, mens type-3 heroin, som er mest vanlig i Europa ikke har gjennomgått den siste prosessen fra base til hvit pulver. Black tar er vel en slags type 3 som fortsatt har avfallsstoffer og urenheter. Aldri sett black tar irl. Vet ikke helt hvorfor det er nummer 3 og 4, om ikke jeg tar helt feil så er vel nr 2 morfin base, men det Tør jeg ikke uttale meg om og jeg finner ikke noe oversikt sånn i farten
Sist endret av Bluesky_; 2. juli 2020 kl. 18:22.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Samme her.

Men nummer 4?

Jeg vet om black tar, brun røyke heroin, og vannløselig hvit/gul.

Hvordan gir dette nummer systemet mening. Hva misser jeg?
Vis hele sitatet...
Det sier noe om hvor heroinen er i produksjons prosessen.
Nr 1 og 2: er ubehandlet rå heroin base eller salt (husker ikke hvem som er hvem)

Nr 3: det er den brune du finner på gata i Norge, behandlet freebase heroin. Ikke vannløselige uten syre, men røyker bra.

Nr 4: Heroin hcl, hvit heroin, løses opp i vann uten syre men røyker dårlig. Ofte en del renere enn nr 3, så om du ved en tilfeldighet skulle komme over nr 4 her i Norge så vær litt ekstra forsiktig
Sist endret av Alge; 2. juli 2020 kl. 18:29.
Sitat av Alge Vis innlegg
Det sier noe om hvor heroinen er i produksjons prosessen.
Nr 1 og 2: er ubehandlet rå heroin base eller salt (husker ikke hvem som er hvem)

Nr 3: det er den brune du finner på gata i Norge, behandlet freebase heroin. Ikke vannløselige uten syre, men røyker bra.

Nr 4: Heroin hcl, hvit heroin, løses opp i vann uten syre men røyker dårlig. Ofte en del renere enn nr 3, så om du ved en tilfeldighet skulle komme over nr 4 her i Norge så vær litt ekstra forsiktig
Vis hele sitatet...
Det løses opp ganske enkelt med litt varme uten syre, men jeg tror ikke det "binner seg" til vannet om du skjønner. Forslag til "løsemiddel" jeg kan bruke for best effekt som ikke svir så mye i nesa.
Askorbinsyre eller c-vitamin pulver. Kok til cognacfarge. Vil tro at du burde ha løsningen sterk om du skal ha nesespray så da ville jeg putta oppi litt å litt heroin mens du koker, ikke mer en bittelitt syre på starten. Vil tro du da får en mørk brun/svart løsning.