Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5531
17. desember 2015 kl. 15:00.

Jeg konsumerte 1g med rue seeds og 200 stk. Tørket psilocybe semilanceata (spiss fleinsopp)

Her er ett sammendraget jeg skrev ganske raskt, jeg er bare glad for å være i live.
Jeg hadde en ekstremt kraftig opplevelse.

Opplevelsen er virkelig som mycelium, den starter, ekstremt introvert, bevisstheten ble redusert til en enkelt celle, et enkelt frø, spore, av livet, som utvider seg, vokser som mycellium, til en ny bevissthet, en soppbevissthet, universelt utvidende.
Det er eldgammelt. Eldre enn jorden selv, den har ingen begynnelse. Det er like gammelt som universet, som virkeligheten i seg selv. Det er synonymt med det. Det skilles ikke. Adrenalin suser gjennom kroppen min, blodet suser igjennom alle musklene og huden min, jeg går i en flight or fight modus blandet med et tryptamin raseri.

Energien min er tappet, jeg er dehydrert og utmattet, og de neste 5 eller 6 timene ligger jeg stille, intensiteten vedvarer, jeg sliter med å roe meg på grunn av angsten, jeg var ikke klar for denne lange varigheten. Jeg føler meg hjelpeløs, forstenet. Solen står opp og stråler igjennom vinduet mens jeg prøver å beskytte meg mot den intense strålingen.

På et tidspunkt trenger jeg å reise meg, følte meg helt fremmed, lærer meg å gå på nytt mens jeg snubler ut av rommet, jeg kommer inn på badet som har ett rart utsende. Jeg ser på det animalistiske ansiktet mitt i speilet og drikker vann som jeg har vært uten det i mange dager. Etter å ha tømt blæren, føler jeg meg mye roligere, men de intense bølgene slo meg igjen en times tid før jeg til slutt sovnet.


Jeg tror de ekstra 5 eller 6 timene av opplevelsen skyldtes rue seeds jeg inntok.
Jeg foreslår ikke denne kombinasjonen da rue seeds forlenget opplevelsen mer en
jeg kunne håndtere, jeg var bare for utmattet de siste 6 timene, jeg ønsket bare att det skulle slutte.

Det føltes ut som jeg opplevde noe som skjedde med meg for mange år siden.

Jeg er bare glad for å ha overlevd.
Sist endret av Relevant; 8. juli 2020 kl. 19:28. Grunn: Endret måleenhet ifra gram til antall sopp
Du spiste 200gram med fleinsopp?
Sitat av Praxis Vis innlegg
Jeg konsumerte 1g med rue seeds og 200g tørket psilocybe semilanceata (spiss fleinsopp)
Vis hele sitatet...
Virkelig? 200g tørket flein?! Isåfall så syns jeg det er rart at du husker noe i det heletatt, eller i det minste klarte å bevege deg.
Sist endret av Alge; 8. juli 2020 kl. 17:55.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv hvis det var 200 gram våt, så tilsvarer det omtrent 10 gram tørket. Ikke snakk om at du blandet det med syrian rue, som er en MAO-hemmer. Du ville ikke husket noen ting fra turen. I call bullshit, thank you very much.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager, det ville tilsvare 20 gram tørket. Kalkulerte med antallet ferske som i mitt forrige post (altså 20-25 stk per gram). Hvis man tørker sopp, så vil vekten være ca 10 ganger mindre.
Trådstarter
6 2
Jeg ville ikke sittet her med det livet jeg uten denne erfaringen, det har spilt en stor rolle i veksten min og det fortsetter å vokse med meg den dag i dag.

Har ikke rørt sopp siden 2015 da jeg fortsatt fordøyer dette

Ja 200 fleinsopp, det er ikke en unormal dose, men langt fra en jomfru dose kanskje?

Jeg klarte ikke å bevege meg før etter 6 timer, tror jeg. Vanskelig å forklare da jeg forsvant til en annen verden ganske raskt.
200 g eller 200 stk? Det var uklart for meg. Fin skildring av opplevelsen tho
Sitat av Alge Vis innlegg
Virkelig? 200g tørket flein?! Isåfall så syns jeg det er rart at du husker noe i det heletatt, eller i det minste klarte å bevege deg.
Vis hele sitatet...
Bah! 200 er vel ingenting. En gang spiste jeg all flein i hele Bolga og Nordlandet gravsted. Og det var over 9000!
Dette var en tid da jeg hadde 4000 mann under meg. ( Jeg var assisterende graver.)
Sist endret av Arex_x; 8. juli 2020 kl. 18:25.
Jeg er forvirret... 200stk fleinsopp eller 200 gram? Jeg kan gå med på at det ble spist 200stk, men 200g? Neeh..

Btw, å måle dosen sin i antall sopp istedet for vekt er en dårlig ide da det er stor variasjon i hvor mye en fleinsopp veier
Sist endret av Alge; 8. juli 2020 kl. 18:59.
Trådstarter
6 2
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg er forvirret... 200stk fleinsopp eller 200 gram? Jeg kan gå med på at det ble spist 200stk, men 200g? Neeh..

Btw, å måle dosen sin i antall sopp istedet for vekt er en dårlig ide da det er stor variasjon i hvor mye en fleinsopp veier
Vis hele sitatet...
200 stk, Ikke gram. Jeg har skrevet feil, er det mulig å redigere det?
Sist endret av Praxis; 8. juli 2020 kl. 19:07. Grunn: Feil