Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1875
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
har hørt at det eksisterer en hemmelig meny på alle ericsson telefoner.. Hvordan får jeg tilgang til dette?? Skal være noe >**>*<** eller noe, men hvor skal det tastes inn??
det funka bra. bare gjør det fra bunnen av, uten noen meny oppe. det var
> * < < * < * forresten
vet noen om det er no den slaks til nokia ?
http://mobile.box.sk/

her finner du absolutt alt
Jeg brukte > * << * < * i eninga på min T28s. Jeg hadde åpna flippen 11, 000 ganger før jeg solgte den
jeg tror det skal stå noe på radikal artiklene, prlv å se der.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Finnes masse slikt til Nokia
*#0000# sjekker software version
*#92702689# får du en service meny, når den ble produsert og noe slikt.
Finnes flere for å stoppe sim-klokka, redusere talekvaliteten, etc. Lite morsomt egentlig.
Det eneste som er litt morsomt er Net Monitor, en monitor-sak hvor du kan sjekke masse ting, feks hvor mange minutter du har igjen av batteriet, hvor mange ganger deksletet på 7110'en din er åpna, hvor god dekning du faktisk har, etc.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Er Net Monitor en kode eller et prog ? jeg vil ha
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du har en datakabel, kan du bruke Nokia LogoManager til å enable den.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Ond^Sofa: du vet vel ikke om en slags liste hvor det står forklart hva de forskjellige tingene på Net Monitor betyr?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hm, mener jeg hadde en slik før, skal lete litt.

Forøvrig får du info når du holder inn #-tasten, da veksler du mellom info og datamode. Det er ikke sikkert du skjønner så mye av info-delen fordi da
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Det med #-tasten funka ikke på 6210... Men men.. Kan spørre en som jobber på mobilsjappe om han vet noe.
Better than thou.
Du finner lite interessante ting i den warenty 'menyen' uansett. Bare noe dilldall, akkuratt som det * pil greiene til ericsson.
tøft, skjulte menyer er det for de som skal fikse telefonen eller.no da ?
kan noen forklare hvordan net monitor virker ? jeg har det på telefonen min, men jeg klarer ikke tyde alle talla som kommer i displayet.

Det eneste jeg vet hvordan funker er å slå lysa av & på. Det er litt moro...=)

Funky!
Ja på Ericsson T65 er det en hemmelig melding på Tetris

spooky...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
ayabra: Mulig det var *-tasten da?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Det var visst det Prøvde den også i går, men holdt den vel ikke inne lenge nok... Takker.
T68 inneholder jo et par skjulte spill da.. Det er jo litt stilig!
hvordan trykker man inn > på ericsson t65
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som vet om noen norske sider der man kan få tak i ringtoner til T68i???
fett: få mobilen til å blinke (t68i)

Først trykk
> * < < * < * og så service tester og så LED/belysning
Forresten hadde brukt joysticken(T68i) min 38000 ganger hehe...

Hvodan får man de spilla MacGyver??
The first of the games is Snake, which can be summoned by going to Menu/Fun & Games/Games/ERIX, selecting New Game, choosing any difficulty and typing "123" just as the logo comes up. Then there's Blocks, which quite similar to Snake can be summoned by going to Menu/Fun & Games/Games/Q, selecting New Game, hitting "1" for Level and typing in "134679

#5" while the Q logo is displayed. Note that on both these games, all button presses must be completed while the logo is still appearing.

In addition to these two larger games, there are also a couple of other goodies hidden in the T68, including a simple Higher/Lower card game that appears if you enter "654456" in the Ripple game logo screen, as well as a little message saying "Live Well" "Be Happy" by entering 397 in the intro screen of Tetris (while the bricks are falling, after starting a new game).