Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1405
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Finner ikke noe om dette noen plass.. Har tatt en og en halv riv, og tenker ta ca 40 mg oxycodone depot. Jeg har ikke toleranse på verken opiater eller benzo. Er det trygt og ta en halv til en — to til med rivotrilen som allerede er innabords, når jeg popper oxy? Skal IKKE drikke alkohol
Jeg skulle begynt mye lavere med oxy. Kanskje knuse og snorte.

Har du naloxon hjemme?

Og er du alene? Vet noen hva du driver med?
Sist endret av travaxa; 9. juni 2018 kl. 23:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
40mg oxy er for mye for første gang!
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt oxy en stund og bruker å ta to 10mg tabletter, 40 høres litt vel mye ut første gang
Ville knust oxycontinen og delt den i fire striper, begynn med å snorte en og vent en god halvtime før du tar en til OM nødvehndig, mer en 20mg trengs neppe med rivtril innabords.

s
Aldri prøvd å snorte oxy, har det mye for seg? Har tabeletter fra et annet merke en Mundipharma som er steinharde, men blir ikke gele av de
Jeg vet av erfaring at oxycontin snortes med godt resultat, vet ikke hvordan det er med andre piller med oxy, jeg vet noen er umulig å misbruke, men ikke hvilke det er.

s