Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1340
Hei gutter og jenter!

Er med i en slags konkurranse med meg selv og noen trivelige folk på NeuroHop forumet, der vi skal lage en låt hver uke. Dette er min 3'dje låt, og synes selv det kanskje denne sammen med min første er av de bedre låtene jeg har lagd.

Stilmessig har jeg ikke helt peiling på hva det er, men helt ærlig - så bryr jeg meg fint like. Det er funky, hardt og glitchy! Håper du tar tida til å sjekke det ut, og legger du igjen en kommentar - så får besøk av julenissen i år også =)


https://soundcloud.com/amproo/ampro-...joe-nhf-weekly <--- LÅTEN

Cheeeers! =)
Funky var ordet iallefall! Digger det KP!

Men prøvde og youtube AmPro, men fikk bare opp masse afrohår stylingstips xD
Sist endret av WayGone; 19. februar 2014 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av WayGone Vis innlegg
Funky var ordet iallefall! Digger det KP!

Men prøvde og youtube AmPro, men fikk bare opp masse afrohår stylingstips xD
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/user/alfmarius

hans youtube kanal.
Ok, jeg er ikke edru, men fuck!
Sitter her og hører på det nye Glitch Mob albumet, lager en smooth fade over til låta di med volum på youtube, også kommer den fine funky låta di og er faenmeg smooth glitch på samme nivå jo!
Sitat av WayGone Vis innlegg
Funky var ordet iallefall! Digger det KP!

Men prøvde og youtube AmPro, men fikk bare opp masse afrohår stylingstips xD
Vis hele sitatet...
Wow, takk mann! Jævli gøy å høre =)
Ja, det er mye random på youtube altså. Har for det meste brukt youtube kanalen min til bass-relaterte ting, nettopp starta å kjøre electronicaen min gjennom den, så den trenger nok flere AmPro tags Kommer med tiden, vil jeg tro!=)

Sitat av zeicko Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha, sjef du! Tusen takk, og KP til deg=)

Sitat av fustercluck Vis innlegg
Ok, jeg er ikke edru, men fuck!
Sitter her og hører på det nye Glitch Mob albumet, lager en smooth fade over til låta di med volum på youtube, også kommer den fine funky låta di og er faenmeg smooth glitch på samme nivå jo!
Vis hele sitatet...
Hahha, sammenligner du meg med Glitch mob, for reals?? Det er jo helt sinnsykt. En av de beste producerene jeg vet om, i verden!
Setter jeg stor pris på altså. (Når du sier smooth glitch og youtube, så spekulerer jeg egentlig på om du kanskje hører på en av mine gamle låter? Har nettopp lagt denne låten ut på youtube så :P )

Takk folkens! Virkelig digg feedback =)
Funky greier mann!
Kan eg spørre hvordan du har gått frem når du har kjørt edit på denne låta? Benytter du deg av stutter edit (automations) lignende eller er alt manuelt?
Meget smooth flyt her!
F*** for nå musikk.

(Best feedback ever?)
Fikk endelig prøvd å spille denne låta på litt volum da det var natt da tråden ble startet. WOW! Still much amazed!
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Funky greier mann!
Kan eg spørre hvordan du har gått frem når du har kjørt edit på denne låta? Benytter du deg av stutter edit (automations) lignende eller er alt manuelt?
Meget smooth flyt her!
Vis hele sitatet...
Det er klart du kan spørre om det! Jeg forstår ikke helt når du sier edit med låta, men regner med at du tenker på alle "glitchene" osv. Jeg har ikke brukt noen vsts eller plugins, stutterene er alt gjort manuelt. Oldschool way, bounca det av midi til audio, så er det bare begynne å choppe=) Jeg jobber veldig mye med audio, liker å forvrenge, stretche, kutte og pitche mye av den reine audioen etter at jeg har bounca midien =)
Så, kjører bil med manuelt gir ja!

Takk for det=)

Sitat av Nayroun Vis innlegg
F*** for nå musikk.

(Best feedback ever?)
Vis hele sitatet...
Jeg tror det??
Takk? ;P

Sitat av WayGone Vis innlegg
Fikk endelig prøvd å spille denne låta på litt volum da det var natt da tråden ble startet. WOW! Still much amazed!
Vis hele sitatet...
Fett Waygone, jeg skal prøve det selv faktisk! Virker som om at jeg har fikla alt for mye med låten i strekk i går, og hørt meg blind på enkelte ting. Kommer til å "oppdatere" den fila snart.. Den trenger mer bunn, litt mere kicks, og noe småjusteringer på vokalene.. Ny versjon er oppe! Den trykker ENDA mere i anlegget ditt =)
Edit som i choppsa og "glitchene" dine ja. Er ikke så kjendt med glitch genren så du må ha meg unnskyldt!
Blir vel en del spor etterhvert da kan eg tenke meg

Stå på mann!
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Edit som i choppsa og "glitchene" dine ja. Er ikke så kjendt med glitch genren så du må ha meg unnskyldt!
Blir vel en del spor etterhvert da kan eg tenke meg

Stå på mann!
Vis hele sitatet...
Skjønte vell egentlig det, har bare ikke brukt termen "editsa" før :P Så ble bare litt usikker og ville ikke skape noen kommunikasjonssvikt pga mangel på termologiske uttrykk =))

Lager du musikk du også?

Takk for feedback folkens, det er digg!
Digger låta
Takk så mye mann! =)
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Skjønte vell egentlig det, har bare ikke brukt termen "editsa" før :P Så ble bare litt usikker og ville ikke skape noen kommunikasjonssvikt pga mangel på termologiske uttrykk =))

Lager du musikk du også?

Takk for feedback folkens, det er digg!
Vis hele sitatet...
Haha, litt for mange artikler på engelsk med en blanding av dialekt så skjærer det seg når en skal skrive fort på norsk! :P Beklager mann, men du skal få lov til å bruke det uttrykket i fremtiden om du føler for det, hehe!
Nei, lite produsering egentlig, men sitter å knoter med faderne et par timer om dagen så litt studio tid blir det jo

Ser først nå at eg faktisk ikke har skrevet "editsa", så eg lagde ikke et nytt ord alikevel!
Sist endret av BarBeats; 20. februar 2014 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Haha, litt for mange artikler på engelsk med en blanding av dialekt så skjærer det seg når en skal skrive fort på norsk! :P Beklager mann, men du skal få lov til å bruke det uttrykket i fremtiden om du føler for det, hehe!
Nei, lite produsering egentlig, men sitter å knoter med faderne et par timer om dagen så litt studio tid blir det jo

Ser først nå at eg faktisk ikke har skrevet "editsa", så eg lagde ikke et nytt ord alikevel!
Vis hele sitatet...
Det er da virkelig ingenting å unnskylde seg for! Om ikke annet, så skal jeg takke deg for at du viser interesse for greia mi =)

Takk mann!


Dj altså?