Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 11308
Hei.

Har en liggende en større sak på meg.
Advokaten jeg brukte tidligere har sluttet og trenger en ny advokat.

Hvilken anser dere som den beste?

Bor på østlandet
Kommer vell helt ann på hvilken type sak det er snakk om, men navn jeg ivertfall har hørt om, som jeg derfor regner med er gode siden jeg har hørt om såpass få advokater


John Chr. Elden

Tor Erling Staff

Harald Stabell



For alt jeg vet så er ikke Tor Erling Staff advokat lenger.
Kommer helt an på sakens natur.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Det er klart.

Snakk om en komplisert sak hvor jeg står siktet som hovedperson i nettverk for salg av ulovlige legemidler.
Har innrømmet det jeg vet av tall i avhør, men når det kommer til kvanta har politiet overdrevet sterk.
Avhørs rapportene dems er også skrever veldig subjektivt.

Vil også ha en form for kompansasjon ettersom saken har tatt så lang tid og at de tok penger av kjæreste + bekjente som ikke hadde noe med ulovlig virksomhet å gjøre.

De har i tillegg uttalt til andre som ikke har noe med saker å gjøre at jeg en manipulerende og kynisk person.
Sist endret av DrPerception; 27. juli 2011 kl. 07:05.
jeg har brukt oscar ihlebeæk noen ganger å han er et skikkelig rivjern i retten

anbefales på det sterkeste
Sist endret av skukketrure; 27. juli 2011 kl. 07:16.
Ville rett og slett brukt gule sider i området der du bor og ringt til ett advokatkontor i nærområdet der du bor og forklart saken i grove trekk for de, for så å fått konsultasjon videre. Med mindre dette er en høyprofilert sak ville jeg holdt meg unna de mest kjente.
Jo mer komplisert saken er, jo bedre passer Elden inn. Både Elden og Brosveet er gode der.

EDIT: De er spesielt flinke på å finne feil i politiets etterforskning og brudd på prosedyrer. Men, de har selvsagt et enormt påtrykk av folk som vil at de skal ta saken deres. Tror JC Elden tar mest drapssaker og komplekse ting som Røeggen-saken (strukturerte spareprodukter).
Sist endret av amado88; 27. juli 2011 kl. 20:06.
Erling O. Lyngtveit, er en av de aller beste.

En fin liten artikkel om han:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/31/413015.html
TOR ERLING STAFF
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Evig_liv Vis innlegg
TOR ERLING STAFF
Vis hele sitatet...
Har ingen sans for han. Snakket med han på telefon en del ganger.

Hvilken inntrykk har dere av brynjar meling?
"Jeg er ikke uskyldig", er inntrykket Brynjar Meling gir meg.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Har ingen sans for han. Snakket med han på telefon en del ganger.

Hvilken inntrykk har dere av brynjar meling?
Vis hele sitatet...
Hvis du mener politiet har gjort feil, og som du sier, innrømmer og gir opplysninger. Da bør du ta kontakt med Elden ja. Er ikke sikkert du får JC som forsvarer, men Brosveet er nesten like god. Det er teamet til Elden som gjør de så gode. Finnes det en bitte liten feil, så finner de den. ( Ja, har brukt de selv, og det er 12 år siden, og de var best allerede da, på slike saker.)
Per Danielsen.
Trygve Staff, sønnen til Tor Erling. Han er meget god på juss og har en bra "trackrecord".
Har flere kompiser som har brukt han i større saker med gode resultater.
Geir lippestad
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Geir lippestad
Vis hele sitatet...
Han er booket hvis det der ikke var en spøk.
John Chr. Elden ville jeg tatt sjanse på når det gjelder en sånn sak.

Lykke til uansett!
Koster ikke sånne sinnsykt mye penger da?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Koster ikke sånne sinnsykt mye penger da?
Vis hele sitatet...
Mindre enn du taper på (f.eks) år i fengsel.
Statsadvokaten
Sitat av danseku Vis innlegg
Kommer vell helt ann på hvilken type sak det er snakk om, men navn jeg ivertfall har hørt om, som jeg derfor regner med er gode siden jeg har hørt om såpass få advokater


John Chr. Elden

Tor Erling Staff

Harald Stabell



For alt jeg vet så er ikke Tor Erling Staff advokat lenger.
Vis hele sitatet...
Haha, mon tro hva det første dommeren tenker om tilltalte, med engang han ser en av de overnevnte.

Terje Corneliussen er også en kar som for ordna opp!
Sist endret av skeptfisk; 29. juli 2011 kl. 02:29.
Er det noen som har erfaringer fra narkosaker? Kjekt å ha en god advokat som har litt erfaring på dette området i bakhånd om man skulle falle inn i feil setting helt plutselig
Blir litt mye synsing her. Som sagt tidligere i tråden så må du kontakte de forskjellige advokatfirmaene og forklare din situasjon. Mange som har rare oppfattinger av hvem som er den beste advokaten i Norge, du er ikke best selv om du alltid er på forsiden av de store avisene/ukebladene. Personlig ville jeg valgt Anders Brosveet, eller Erling O Lyngtveit. Han er en særs dyktig advokat
Sist endret av Blazed Monkey; 29. juli 2011 kl. 05:12.
Benedict de Vibe er en fin fyr.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Ring advokatfirmaet Solbø. På: 67 80 87 90

Spør etter Erik johansen eller Knut ditlev (ditleiv??) simonsen.

Burde holde i massevis.. De har hatt fler store narkosaker Spessielt Erik


Her er de på gulesider
http://www.gulesider.no/firma/advoka...nsen%20advokat
Sist endret av Dr. fungitumb; 29. juli 2011 kl. 14:34. Grunn: Feil navn+ la til GS link