Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1643
Hei.

Noen har vært inne på hotmailen min (hacket?) og sendt mail i mitt navn. Er det mulig, og evt hvordan kan jeg få slettet mailene som har blitt sendt (hos mottaker som også er en hotmail-konto)? KRISE!!!!
Bare gi opp du....
Hvis ikke du har fysisk tilgang til "offerets" pc da, og den personen er dum nok til å lagre passordet på pcn.
Sist endret av Falken; 10. oktober 2009 kl. 22:48.
Send en melding om at det ikke var deg som sendte meldingen, men noen andre.

Er dessverre ikke mulig å slette den sendte posten.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du får ikke slettet mailer hos en mottaker.
Du kan ikke slette mail hos mottaker. Bare forklar situasjonen for vedkommende, så forstår nok han/hun hvorfor det dukket opp en rar mail.
Bytt passord så fort som mulig, hvis du ikke har gjort det alt.
Sist endret av EmanOn; 10. oktober 2009 kl. 22:47.
I tillegg trenger ikke det være sånn at noen har gått inn på din konto.
Derfor.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
I tillegg trenger ikke det være sånn at noen har gått inn på din konto.
Derfor.
Vis hele sitatet...
Ja er ofte at folk kan spoofe emailer. men som jeg forstod det høres det ut som on trådstarter har det i utboksen sin, Hvis noen hadde ringt å sagt ifra hadde han sikkert forklart deg og ikke laget tråden? right?
Trådstarter
4 0
Jepp! Så eneste måten jeg kan få slettet mailene på er å få tilgang til mottakers mail-konto asså. Regner med at det ikke er noen enkle måter å gjøre det på i og med at jeg ikke har fysisk tilgang til pc-en hennes.

Hvor/hvordan kan jeg få noen til å hjelpe meg med å hacke (cracke) meg inn på hotmailen hennes. Vet at dere er imot det, men hadde dere visst hva som stod og hvem som hadde fått mailene hadde dere forstått...
Pröv det "hemmelige" spörsmaalet, som somregel er mors pikenavn, förste kjaeledyr, etc.
Trådstarter
4 0
Prøvde, men hun hadde opprettet alternativ e-post adr...

Er det noen som tar betaling for slikt? Skal bare inn å slette noen mailer, og så ut igjen. Hørt om phishing - noen tips?
hackforums.net - Der tar folk betalt for sånnt
Sitat av Newbee2 Vis innlegg
Vet at dere er imot det, men hadde dere visst hva som stod og hvem som hadde fått mailene hadde dere forstått...
Vis hele sitatet...
Det er sannsynligvis mye, mye enklere å forklare at det ikke var du som sendte de mailene. Spesielt siden det virker som de er radikalt forskjellige fra tidligere mailer/hvordan du har forholdt deg til denne personen tidligere.

Mitt råd:
1. Pust ut.
2. Ro deg ned. (Skjønner det er krise at mailkontoen din er hacket og disse mailene sendt, men prøv)
3. Skriv en melding eller noe der du forklarer at mailen har blitt hacket og det ikke var du som skrev den/de mailene.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Trikset er vel ikke at de har sendt en tullemail, men heller fortalt noe han har gjort.

Jeg lukter utroskap i luften.
Trådstarter
4 0
Sitat av EivindH Vis innlegg
hackforums.net - Der tar folk betalt for sånnt
Vis hele sitatet...
Takk! Kan du veilede meg litt mer om denne siden - hvor på siden henvender jeg meg, hvordan jeg skal gå frem ect for å ikke bli lurt selv nok en gang....
Det kan vi sikkert ta på pm. Send meg en pm så svarer jeg
Sitat av Newbee2 Vis innlegg
...
Hvor/hvordan kan jeg få noen til å hjelpe meg med å hacke (cracke) meg inn på hotmailen hennes.
...
Vis hele sitatet...
Hvis du forsøker å rette opp en angivelig skade som har skjedd fordi noen har misbrukt din Hotmail-konto, ved å bryte deg inn på en annens konto, så ender du bare med å rote det enda mer til for deg selv - og du blir en lovbryter.

Det beste rådet jeg kan gi deg er 1 - Forklar til mottakeren at det er noen som har misbrukt din konto til å sende meldingene, slik du har fått mange tips om. 2 - Politianmeld saken.

Noe sier meg at det er noen detaljer eller nyanser i denne saken som gjør både 1 og 2 vanskelig for deg. Men du er uansett på villspor med planen du har så langt.