Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1508
Hei.
Kunne tenkt meg et nytt hjemmekinoanlegg til tv'en, i en prisklasse rundt 1500, sikkert litt over også. Men her er det jo mye å velge mellom. Hva skal jeg kjøpe?
Tenkte meg kanskje dette: [url="http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000ODeY9kGy?ProductID=Sm jD4QFHd.EAAAEaneFtzLXF&CatalogCategoryID=JuPD4QFHBYcAAAEOxeI 03xiL"[/URL]
Men er det noe bedre i den prisklassen?

Hvis jeg skal få det til å funke til både pcen og tven, hva må jeg gjøre da, og hvor mye vil det isåfall koste?
Høytalerne må helst ikke ta så stor plass. Har et litt lite rom.

På forhånd, takk.
du får ikke noe bra for 1500... du må kjøpe noe til minst 4-5000 for å få 500 watts anlegg med 76 IMS. Under det blir bare vrøvl.
Noen flere som har noen innspill?
eller.. det du hadde der virket ganske bra. 1500 bare. virker utrolig effektfullt og. sikkert endel god lydopplevelse der.
Hei! har anlegg til deg jeg fence audio quint 30 surround, med en JVC rx 7230 v hjemmekino forsterker. Alt er så og si strøkent! 2400,-
Sitat av Thor_odd Vis innlegg
Hei! har anlegg til deg jeg fence audio quint 30 surround, med en JVC rx 7230 v hjemmekino forsterker. Alt er så og si strøkent! 2400,-
Vis hele sitatet...
bor du i bergen da? jeg vil se det først. Meste jeg har råd til å betale er 2000 uansett så.

okei, vurderte å kjøpe noe fra "http://www.dealextreme.com/search.dx/search.blocker"
Men er alt dette ulovlig (kan jeg bli tatt hvis tollerne finner ut hva jeg har kjøpt)?
Det virker vel?
Sist endret av Spiralgalakse; 31. januar 2009 kl. 03:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.