Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1187
Anonym bruker
"Glad Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann.

Hadde en pose med 1g emma krystaller her, så hadde jeg den i en pose i en boks, så var jeg helt på tur å la to tre snus i boksen uttafor posen, så la jeg en snus oppi selve posen med emma.

Så lå den sånn i 2-3 timer, så tok jeg snusen ut av både posen med emma og den rundt, skrapet av mdma-korna fra snusposen og la oppi igjen. den har litt sånn fuktig konsistens, men er denne bare å hive nå?

Det sier hvertfall en kompis av meg (dårlig ruserfaring og tviler på 90% av det han sier). Han sier «han hørte» at fuktigheten i snusen får MA’en’s effekt til å forsvinne

Selve mdma’et kan vel faen ikke forsvinne pga ett pr snusposer? Er jo ikke kommet noe vann oppi eller whatever, er vel bare å droppe selvom noe snus??

Takk for svar!
Kompisen din bløffer ja. Fuktighet vil løse opp mdma, men det ser du jo selv at ikke har skjedd her.

Du høres forøvrig ut som en fin fyr å bomme snus fra
Blir snusen dårligere av å ligge med MDMA'n og da eller? For en gjøk
Anonym bruker
"Glad Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Kompisen din bløffer ja. Fuktighet vil løse opp mdma, men det ser du jo selv at ikke har skjedd her.

Du høres forøvrig ut som en fin fyr å bomme snus fra
Vis hele sitatet...
Hahahah
Nei men dette var brukte snus jeg hadde brukt også lagt oppi boksen.
Anonym bruker
"Glad Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Blir snusen dårligere av å ligge med MDMA'n og da eller? For en gjøk
Vis hele sitatet...
Hehe ja, han har noen rare meninger 😂
Anonym bruker
"Glad Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får forklare så ingen misforstår. Hadde en liten boks med lokk (ikke snusboks, noe godteriopplegg), med en liten pose oppi, her la jeg 1 G med mdma oppi, så satt vi å stuka og da la jeg to brukte snus i boksen, men ikke oppi posen. Så la jeg en snus nedi selve posen. Men da jeg etter en stund skjønte det, tok jeg opp snusene og den som lå oppi posen hadde to små korn festa på seg. Tok å la litt dopapir oppi boksen nå bare for å ekstrahere evt fukt og være sikker. Som dere skrev så tror jeg ikke det har noenting å si, men better safe than sorry. Skal ta det på fredag.

Leste også om en fyr som sølte noen dråper vann på mdma’en og han tok all mdmaen og la i en ny «container» med noe papir, han fikk en like god trip som sist han tok emma. Så tror jeg «har det på det rene»
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier alltid å putte mdmaen i ett glass vann og drikke det når jeg skal ta det. Det funker alltid og det er bare tull at det skal ha noe som helst å si på kvaliteten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier alltid å putte mdmaen i ett glass vann og drikke det når jeg skal ta det. Det funker alltid og det er bare tull at det skal ha noe som helst å si på kvaliteten
Vis hele sitatet...
Høres helt forjævligt ut.


Ta noe dopapir og lag en fallskjer,.