Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 388
Jeg trenger et program som tar autocorrect til chatvinduer på nett. På norsk altså. For eksempel et program som automatisk rettet opp skrivefeil i det vinduet her som jeg skriver i nå. Det som er på PCn retter ikke opp i det jeg skriver her nå. Forslag?
Chrome har vel innebygget stavekontroll?
Trådstarter
3 0
Vært på innstillinger og sett, men det er jo bare alternativ for generell stavekontroll. Denne er på på. Men jeg trenger å få til en slags stavekontroll på norsk i generelle chatvinduer. At det feks var stavekontroll i det vinduet her jeg skriver nå, hvis du skjønner? :-)
RedPanda standing by
robhol's Avatar
Jeg skjønner ærlig talt ikke 100%. Hvis alt er i en nettleser, kan du sikkert se etter en utvidelse (extension) til nettleseren din som gir deg denne funksjonen? Det er lite man kan få gjort uten å vite hvilken nettleser du bruker. Stavekontroll vet jeg finnes innebygget i f.eks. Vivaldi, men jeg vet ikke om det finnes på norsk.
Trådstarter
3 0
For Google Chrome :-) Ja, hadde vært fint om det fantes. Jeg finner ingenting, men skal fortsatt lete :-)
the lone deranger
mentalmelt's Avatar
Administrator
Sitat av annaaa Vis innlegg
Vært på innstillinger og sett, men det er jo bare alternativ for generell stavekontroll. Denne er på på. Men jeg trenger å få til en slags stavekontroll på norsk i generelle chatvinduer. At det feks var stavekontroll i det vinduet her jeg skriver nå, hvis du skjønner? :-)
Vis hele sitatet...
Hva mener du med generell stavekontroll? Google chrome har innebygget stavekontroll, og den fungerer i chat rundt om og i skrivefeltet her på forumet også. Du kan legge til flere språk hvis du vil. Auto correct er derimot ikke en innebygget feature.