Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2863
Hei.

En kompis av med døde nylig av å ha tatt noe jeg tror er xanor som var fenatyl i. Noen som vet hvordan man skiller de ekte i fra de falske? Jævlig redd for å dø av noe sånt.

Og har urinprøve om 11 dager. Ordentlig prøve som sendes inn til lab. Noen som har prøvd å ta 0.5 mg xanor levert urinprøve etterpå? Vil jeg være trygg?
Tror det vil gå greit når det kommer til den korte halveringstiden på Xanax forhold til noen av de andre benzoene som Rivotril å Valium. Men det kan jeg ikke si for sikkert. Hadde det vært riv/valium du hadde gått på hadde det nok blitt et stryk på den urinprøven, fentanyl aner jeg ikke.
Anonym bruker
"Selvforsynt Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle kan kjøpe en pille presse, knuse ekte xanar tabletter og blande ut med annen møkk. Ta vare på pillene og send de inn til undersøkelse (regner med det er i gang allerede?) Når skjedde dette forresten?

Vil du være trygg med tanke på hva? død? urene urinprøver?
Trådstarter
Regner mee at pillene som vennen min tok er sendt inn til undersøkelse av politiet ect. Så bare lurer på om noen har erfaring med falske xanax, hadde vært utrolig kjipt å dø av fenatyl.

Vil først og fremst være trygg fra å dø, men også urinprøve.

Vennen min døde i januar.
Sist endret av Snusmus; 20. april 2018 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som er greia med slike piller er at de kan forfalskes til den grad at det er klin umulig å vite om det er falsk eller ikke. Du har faktisk nesten ingen muligheter når det gjelder visuell sjekk, kanskje om de er dårlig laget, sure - men du får kjøpt stempler og presser som lager identiske piller.

Den eneste sikre måten? Det er å kjøpe test kit og teste pillene dine. Denne her vil for eksempel gi en indikasjon på om det er fentanyl i pillene dine.

http://testkitplus.com/product/fentanyl-test-kit
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åh, må korrigere på svaret mitt - det er fortsatt aldri trygt med piller man kjøper på gata, apotekvare er så å si det eneste 100% trygge når det gjelder å vite hva man får. Pluss, det over er bare fentanyl, finnes mye annen dritt. Så, en av to, enten får du apotekvare, eller så sender du det inn til energycontrol som sender tilbake en nøyaktig rapport av hva pillene inneholder. Lykke til
Trådstarter
https://www.adressa.no/nyheter/trond...n-15887645.ece

Tusen takk for godt svar "Syk hai".
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo, bare hyggelig du Testen er litt kostbar men den er verdt det så man slipper å risikere livet.
Trådstarter
Hva tenker du om 11 dager til urinprøve hvis man tar 0.5mg? Ser man skal være trygg etter 6 -7 dager egentlig. Brukte å knaske slike daglig før - har nå plutselig blitt superpysete ettersom livet mitt endelig har mening.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.5 som engangsdose skal gå helt fint med mindre du har noen lever-sykdommer som gjør at du skiller det ut tregere. Har selv driti meg ut på en slik prøve som du skal ta, hadde tatt kokain, men jeg hadde tatt veldig mye og spist dårlig. Så det ble positivt gitt :P
Trådstarter
Hvor lang tid tok det fra du tok kokainen til du hadde urinprøve?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok siste dose kokain natt til søndag, kanskje to på natten? Urinprøve var på onsdag. Men hadde holdt på hele helgen, fikk ikke noen konsekvenser for min del da.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette skjedde ikke nå, er vel ett år siden
Trådstarter
Takk for svar. Tok 0.25g kokain for 17 dager siden og leverte urinprøve i dag. Håper det gikk bra.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada, det gikk nok helt fint
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Det gikk bra, ja ��
Gikk på ukentlige urinprøver i 6 mnd Tok 2mg xanor onsdag og pissa rent onsdagen etter
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Her kan du se et bile av de falske xanaxene som er i omløp..

https://www.adressa.no/nyheter/trond...n-15887645.ece
Det er funnet fentanyl i alle slags piller nylig, rivotril, xanor, og i heroin og til og med speed. Ingen som ruser seg er trygge lenger. Stick to ganja. en venn av meg testa positivt for fentanyl etter å spist rivotril og xanor og tatt heroin på samme kveld. Ingen måte å vite hvilken av de tre fentanylen var i. Skommelt.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Det er funnet fentanyl i alle slags piller nylig, rivotril, xanor, og i heroin og til og med speed. Ingen som ruser seg er trygge lenger. Stick to ganja. en venn av meg testa positivt for fentanyl etter å spist rivotril og xanor og tatt heroin på samme kveld. Ingen måte å vite hvilken av de tre fentanylen var i. Skommelt.

s
Vis hele sitatet...
Jo, det var 99.8% sjangs for at det var i heroinet. Hvem putter fentanyl i benzo og presser pillene på nytt? Tap-tap! Faen meg ingen som selger speed og blander det ut med fentanyl! Det virker jo mot sin hensikt!!

Nei, den der må du lenger ut på jordet med!
Sist endret av A-tillah; 17. juni 2018 kl. 01:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er lar(metadonklinikken) som har advart meg og andre om at nå er det funnet fentanyl i mye forskjellig, spesielt piller og hovedsaklig xanor. Og også i andre stoffer. Jeg er og enig med at det er tull å putte fent i speed og piller men det er funnet flere tilfeller i bergensområdet så det er nå bare det jeg vet. Mye av pillene på gata er jo fake, det kan være hva som helst i de egentlig.

Du trenger ikke presse piller på nytt for å få fentanyl i de, det er så sterket at å spraye en oppløsning med fent på piller gjør de kraftigere, som folk vil ha.

s
Sist endret av saviour; 17. juni 2018 kl. 07:53.