Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135480
Ryktene nå er vel at nextgen-konsoll versjonen av GTA V skal komme før året er omme, og at PC vil komme rundt samme tid som PS4 versjonen. Håper virkelig de har laget en egen versjon til PS4/Xbox720, og at PC versjonen er porta fra PS4, forskjellen på hardware vil være minimal og derfor vil porten sansynligvis bli bedre enn hva de får til fra PS3. Jeg antar automatisk at PC ikke er lead-platform, men det hadde klart vært optimalt.
denna kommer jo faen aldri ut!!! er du mulig venter og venter år etter år
Denne kommer vel ut den 17 september?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Denne kommer vel ut den 17 september?
Vis hele sitatet...
Du er ikke mulig. :/
Traileren var herlig. Dette spiller handler ikke om grafikken, men spillbarheten.
så jeg en traktor i traileren? snakker vi kidnapping, san andreas-style?
Håper virkelig at de legger litt mer inn i dynamikken på kjøretøyene. Sånne ting som at man har 10 gir, på en gammel skranglekasse ødelegger bare. Håper de også endrer på hvordan bilene svinger. Og sist, men ikke minst. At de kan klare å putte inn mer en 3 forskjellige motorlyder.

Men ellers gleder jeg meg veldig! Liker at det er et mer fargerikt spill. For IV ble alt for trist og mørkt.
Sitat av panserkuk Vis innlegg
Håper virkelig at de legger litt mer inn i dynamikken på kjøretøyene. Sånne ting som at man har 10 gir, på en gammel skranglekasse ødelegger bare. Håper de også endrer på hvordan bilene svinger. Og sist, men ikke minst. At de kan klare å putte inn mer en 3 forskjellige motorlyder.

Men ellers gleder jeg meg veldig! Liker at det er et mer fargerikt spill. For IV ble alt for trist og mørkt.
Vis hele sitatet...
Enig med deg! det er for kjedelig med slik IV har vert feks. San andreas feks hadde det perfekt mtp kjøring å gameplay, IV sugde gameplay og kjøringen var ikke sånn veldig bra. greit du kan ta burnouts å sånt, men det mangla noe...
Vet noen hvordan sang som er brukt i traileren til Trevor characteren? Må bare si helt fra starten av at dette er min favoritt-person i spillet!


Etter litt intens googling fant Unge Mozzie ut sangen.


Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It this Way!
Sist endret av Mozzie; 2. mai 2013 kl. 21:48.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Vet noen hvordan sang som er brukt i traileren til Trevor characteren? Må bare si helt fra starten av at dette er min favoritt-person i spillet!
Vis hele sitatet...
Waylon Jennings - Are You Sure Hank Done It This Way

ninja'd ja...
Sist endret av Zyke; 2. mai 2013 kl. 21:49.
Sitat av Zyke Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hehe, thank's anyway bro'. ^^,
Jeg gleder meg! Dette spillet kan ikke komme fort nok!
Sitat av losjien Vis innlegg
Enig med deg! det er for kjedelig med slik IV har vert feks. San andreas feks hadde det perfekt mtp kjøring å gameplay, IV sugde gameplay og kjøringen var ikke sånn veldig bra. greit du kan ta burnouts å sånt, men det mangla noe...
Vis hele sitatet...
Jeg likte kjøringa ganske mye i forhold til san andreas, san andreas var mer arkade aktig og gta 4 var litt mer realistisk.

Btw mye informasjon som har kommet ut i dag og 20 ny screenshot(google it)

bla. kan du kjøpe eiendom og forretninger. modde biler, våpen osv.
også har de 3 hovedpersone forskjellige "spesial" triks. hvor michael har bullet time, franklin kan mens hans kjører bil sakte ned tiden så det blir slow motion, og trevor har doble damage.

masse mer, så er bare å lese

Vis du går til www.igta5.com på forsida så har du alt der du kan sjekke

+ 4 nye screenshots som akkurat kom www.igta5.com
den venter vel til ps4 nå? og satser på ps4 versjon ?
Sitat av ZZZmiss91 Vis innlegg
den venter vel til ps4 nå? og satser på ps4 versjon ?
Vis hele sitatet...
Vis det er gta 5 du snakker så kommer den til xbox 360 og ps3. det er IKKE blitt sagt noenting om ps4 eller nye xboxen. det har ikke kommet noe bekreftelse på om det kommer til pc. eneste dem har sagt er at dem vil konsentrere seg om xbox og ps3.
Sitat av Uklar Vis innlegg
Vis det er gta 5 du snakker så kommer den til xbox 360 og ps3. det er IKKE blitt sagt noenting om ps4 eller nye xboxen. det har ikke kommet noe bekreftelse på om det kommer til pc. eneste dem har sagt er at dem vil konsentrere seg om xbox og ps3.
Vis hele sitatet...
okok, ja mente Gta 5
Jeg trekker tilbake min tidligere kommentar om grafikken etter å ha sett dette bildet.
Fyttigrisen så sexy!

http://www.igta5.com/images/helli-flyover-beach.jpg
Sist endret av ZELDUR; 2. mai 2013 kl. 23:00.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Jeg trekker tilbake min tidligere kommentar om grafikken etter å ha sett dette bildet.
Fyttigrisen så sexy!

http://www.igta5.com/images/helli-flyover-beach.jpg
Vis hele sitatet...
sweet, bare å glede seg ass
Med tanke på at dem kjører på 6 år gammel maskin og det er såpass stort så klager ikke jeg
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Uklar Vis innlegg
Med tanke på at dem kjører på 6 år gammel maskin og det er såpass stort så klager ikke jeg
Vis hele sitatet...
Desverre er jo akkurat det også hovedproblemet. Det kunne blitt så mye bedre på PS4...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Desverre er jo akkurat det også hovedproblemet. Det kunne blitt så mye bedre på PS4...
Vis hele sitatet...
Ja det er nå sant men med tanke på at gta 5 har tatt 5/6år å lage og vis dem skulle lage dette spillet bare til den nye generasjonen så hadde vi ikke sett gta 5 før 2016/17. så jeg er i bunn og grunn fornøyd med det dem lager nå
Om jeg ikke tar feil vil Watchdogs fra Ubisoft komme til både PS3 og PS4.
De kunne jo gjort det samme med GTA5. Begrenset grafiske elementer for PS3 og maxe ut på PS4.

Jeg har på følelsen at frameraten på Xbox360 og PS3 vil bli vanskelig å tolerere. Jeg begynte virkelig å merke det på frameraten til PS3 spill det siste året(har ikke Xbox så jeg kan ikke uttale meg om den).

Standarden har blitt hevet såppass de siste årene at det kun vil være nestegenerasjons-konsoller som virkelig vil kunne la spillet glitre slik det bør.
Det merker man f.eks ved å sammenlikne PS3 versjonen av Far Cry 3 med PC versjonen.

Men jeg kommer uansett til å kjøpe spillet. Det er tross alt GTA det er snakk om!

Man skal visstnok kunne bytte mellom de forskjellige spillbare karakterene jevnlig. Det blir spennende å se om de klarer å få dette til å virke troverdig eller om det fullstendig ødelegger flowen i storyen.
Fy faen, dette MÅ komme til PC! Gleder meg som en unge
▼ ... noen uker senere ... ▼
Special edition og collectors edition er annonsert

http://www.rockstargames.com/newswir...ollectors.html

Special Edition Includes:
Full retail copy of Grand Theft Auto V
Collectible SteelBook with Exclusive Artwork

This special SteelBook features double-sided, never-before-seen artwork of Michael, Trevor and Franklin. Custom color and metallic treatments bring out the detail of the artwork created exclusively for this SteelBook.
Blueprint Map

This exclusive, additional 21.5” x 26.75” map displays a blueprint view of Los Santos and Blaine County. Cryptic markings indicate locations for fast cash and other points of interest for the up-and-coming entrepreneur.
Special Ability Boost

Michael, Franklin and Trevor each have a unique special ability. With this boost, the special ability bar will generate 25% faster.
Stunt Plane Trials
Single player Stunt Plane Trials let you take on additional aerial challenges spread throughout Los Santos and Blaine County.

Bonus Outfits, Tattoos and More

Michael, Franklin and Trevor get bonus outfits in their wardrobes, character specific tattoos at tattoo parlors, and special deals from shopkeepers across Los Santos and Blaine County.
Additional Weapons

When visiting Ammunation stores in single player, merchants will have special weapons in their inventory available for free: the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer.

Collectors Edition Includes everything above and :
Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key

Inspired by the heists in Grand Theft Auto V, this custom 10.75” x 8.5” money bag features a pop-up style lock and laser cut logo key to secure important items. The reverse side features a pressed Rockstar Games logo on the security mount with a framed ID window.
Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap

This exclusive New Era 9FIFTY™ cap features an embroidered Los Santos logo on the front, a stitched, black Rockstar Games logo on the wearer’s left side, a Grand Theft Auto ‘V’ logo applique on the opposite side, and snapback closure for an adjustable fit.
Custom Characters for Grand Theft Auto Online

Get classic Grand Theft Auto characters to use within the Grand Theft Auto Online Character Creation System.
Unique Vehicles and Garage Property

Players will instantly receive a garage to store custom vehicles. In single player, the garage will be stocked with the 1930’s style Hotknife hotrod and the CarbonRS sports bike. In Grand Theft Auto Online, players will get the high-end Khamelion electric car.

også ble det gitt ut et screenshot i dag

http://i.imgur.com/jZOJ8kk.jpg
Er det bare jeg som kun ønsker en ting og det er muligheten til å kunne fly passasjerfly? Jeg savnet det så mye i gta4, helikopter ble ikke det samme.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Er det bare jeg som kun ønsker en ting og det er muligheten til å kunne fly passasjerfly? Jeg savnet det så mye i gta4, helikopter ble ikke det samme.
Vis hele sitatet...
Vel, til pc blir det vel moddet inn uansett.
Sånn som i firern.
Skjønner at du vil ha det i vanilla da, mods kan variere veldig i kvalitet.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Er det bare jeg som kun ønsker en ting og det er muligheten til å kunne fly passasjerfly? Jeg savnet det så mye i gta4, helikopter ble ikke det samme.
Vis hele sitatet...
Det er mulig å fly passasjer fly i gta 5
Glede meg forhåndsbestilte Grand Theft Auto V Collectors Edition til xbox igår på cdon (Y)
Leste for en stund siden at det skulle komme en del oppdateringer rundt release til PC og nextgen konsoller den 16. mai, ble det ingenting av det eller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har forhåndsbestilt Grand Theft Auto V Collectors Edition? Synes dere det er verdt det med en pris såpass høy? Jeg har kjøpt noen få collector og limited editions opp igjennom tiden, og synes egentlig i ettertid at det hadde lite verdi iforhold til prisen. Nå skal det sies at denne collectors edition utgaven til GTA så ganske så bra ut.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Monsterfisk Vis innlegg
Noen som har forhåndsbestilt Grand Theft Auto V Collectors Edition? Synes dere det er verdt det med en pris såpass høy? Jeg har kjøpt noen få collector og limited editions opp igjennom tiden, og synes egentlig i ettertid at det hadde lite verdi iforhold til prisen. Nå skal det sies at denne collectors edition utgaven til GTA så ganske så bra ut.
Vis hele sitatet...
Hvor mye er det den koster? Har jævla lyst på den men vet ikke pris og vil se det an.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvor mye er det den koster? Har jævla lyst på den men vet ikke pris og vil se det an.
Vis hele sitatet...
1.398,-
Det er uaktuelt for meg.
Jeg har uansett konvertert til digital handel, har kjøpt alle spill gjennom Steam i det siste, og stortrives med det.
Sist endret av ZELDUR; 9. juni 2013 kl. 02:06.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kommer det til xbox one eller ps4 ?
Synes det er veldig kult at det går an å bytte mellom 3 forskjellige personer, og at dette spillet blir litt mer som GTA San Andreas, altså at det går an å fly fly, og utforske byen mer.

Her er en link til folk som er veldig interesserte og som har lyst til å lære litt mer om hva som kan gjøres i dette spillet:

http://www.vgtv.no/#!/video/64141/le...ar-solid-limbo
Sitat av zeicko Vis innlegg
kommer det til xbox one eller ps4 ?
Vis hele sitatet...

Kommer nok mest sannsynlig kun som TV-serie på Xbox one :P
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Kommer nok mest sannsynlig kun som TV-serie på Xbox one :P
Vis hele sitatet...
Neida, Kinect spill.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har det kommet mere informasjon for de som er interessert i det

Noe av det som er verdt å nevnes er:

Xbox 360 vil få 2 disker, hvor den ene bare er installasjonsdisk på 8 GB, slik at man trenger ikke å bytte disk underveis i spillet PS3 vil ha bare 1 disk, det er også 8 GB som må installeres der og.

Det vil komme en gameplay trailer snart, hvertfall før 17 sep.

Grand theft auto online, vi vil få mere informasjon ang. multiplayer i løpet av sommeren.

De vil gjøre så godt de kan for å unngå at det foregår juksing på multiplayer, tydeligvis ett stort problem på GTA 4( aldri spilt mp på gta så jeg vet ikke om det er så mye problemer der) ifølge internett så er det ett stort problem.

Ifølge Rockstar så er den eneste forskjellen på gta mellom Xbox 360 og PS3 at den ene kommer med 2 disker og den andre med 1. både grafikk og alt annet skal visstnok være helt likt.

Det vil ikke bli en delay igjen, GTA 5 VIL komme ut den 17 sep.

Også er det litt mere informasjon for de som er interessert i det, som kan leses her:

http://www.rockstargames.com/newswir...ered-gtav.html
http://img585.imageshack.us/img585/6708/lqvk.jpg

http://www.rockstargames.com/newswir...-tomorrow.html
Klokka 16:00 norsk tid leste jeg.
Faen jeg tror Xboxen vil slite med det spillet her. Hvor mange cder er det snakk om?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Faen jeg tror Xboxen vil slite med det spillet her. Hvor mange cder er det snakk om?
Vis hele sitatet...
2, en for innstallasjon og en for selve spillet, så er ikke så altfor gærent egentlig
Kjedelig å måtte starte på nytt da PS4 kommer ut igjen, men men...
Satse på PC eller xvpx 360 for dette spillet?
Fy f det så magisk ut! Så utrolig mye man kan gjøre.

Eneste jeg ikke helt likte var grafikken, så litt dårligere ut enn GTA IV synes jeg...

Settoz: Tar nok en stund til PC utgaven kommer, så spørs hvor lenge du vil vente på en (sikkert dårlig) port.
Sist endret av Xernox; 9. juli 2013 kl. 17:14.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Eneste jeg ikke helt likte var grafikken, så litt dårligere ut enn GTA IV synes jeg....
Vis hele sitatet...
Say what? Så du videoen i 200p eller noe? Grafikken er jo kjempe flott
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Say what? Så du videoen i 200p eller noe? Grafikken er jo kjempe flott
Vis hele sitatet...
Nei så i 720p. Bilene og sånt var veldig fint, men var en del som ikke falt helt i smak, med tanke på de har hatt så lang tid siden GTA IV.

EDIT: Så den igjen og ser at jeg må ha lagt merke til det på et dårlig sted, fordi resten ser ganske magisk ut nå Dog de har litt til å gjøre.
Sist endret av Xernox; 9. juli 2013 kl. 17:19.
Kommer dette til PC på release?