Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2603
Fant dette voksende i et veikryss her i Trondheim. Kan noen av dere bekrefte at dette er cannabis?

LINK
Hvor hen i Trondheim? I fjor så vokste det en i blomsterbedet ved Lerkendal husker jeg
Hvor er dette?! :O Må ta meg en tur å se!
Digital nomade
trippy's Avatar
Trolig en hannplante, mange fuglefrøtyper som har hampfrø i mixene sine.
Sist endret av trippy; 4. august 2011 kl. 22:27.
Sitat av HolySmokeX Vis innlegg
heldig gris
Vis hele sitatet...
Tror ikke griser spiser cannabis.
Dette kan jo vær hamp (inneholder svært lite THC).

Den typen hamp som blir brukt til blant annet produksjon av papir , tekstiler , klær , tauverk osv.
haha, hadde flippa hadde jeg sett noe sånt en helt random plass :P
cannabisplanter er så jævli fine
Hamp, ulovlig i Norge, siden myndighetene ikke liker tanken på bedre papir, plastikk og klær som kan lages med denne planten. Og det vokser såpass fort, at man kan dyrke latterlig mye på kort tid. Blir en hamp skog til slutt omtrent, som kan brukes til det gode for menneskeheten. Men nei, her kommer den trangsynte narkotikapolitikken inn "nei til hamp, siden det ser helt likt ut som planten man kan røyke". Faen staten er latterlig dumme innenfor dette området av politikken, i mellomtida bannlyser de spillautomater så de kan ha monopol selv der også. Som i tipping. Vi jobber for dem, vi skatter til dem, men de bestemmer alt uansett, kriminell gjeng
Sist endret av Dagdriver; 9. august 2011 kl. 00:40.
Ja ja . Du kan lage deg en kurv, eller litt hyssing av den. Men røyke den = vondt i hodet. Og ingen virkning.
Fant i en gammel hagebok at: Cannabisplanten er fin til å avgrense hagefelt med.
Sist endret av Flashmeister; 13. august 2011 kl. 21:48.