Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2194
Hei, jeg lurer på om du har noen gode TV serier å dele? Snakker om serier som One Tree Hill, Breaking Bad, Veronica mars etc. foretrekker serier hvor man begynner å føle med hovedpersonene. Like ikke serier som har altfor my action, men en god blanding funker. Akkurat nå ser jeg på:
- One Tree Hill ALLE sesongene, er en genial serie og ikke gay som mange vil ha det som

- Breaking Bad, alle sesongene her og

- Veronica mars, sesong 2 og 3

- How I Met Your Mother, barney ftw.

Post de seriene som DU liker best, og med gode skuespillere ! setter stor pris på det
Jeg vil på det sterkeste anbefale disse seriene:

Rome
The Borgias
Deadwood

Dette er virkelig MUST SEE serier!
Hotel Cæsar, so much drama :O
Bare synd det suger balle!

Kan anbefale:
The Pacific (krig, men mye drama)
Prison Break
Trailer Park Boys
Lost, suger litt, men alt i alt en god serie
Sist endret av ZELDUR; 26. mai 2011 kl. 19:38.
House M.D!
Fantastisk bra serie

Ellers har vi Prison Break, Dexter, True Blood og Blue Mountain State (får deg en god latter av denne!)
Sist endret av spypsy; 26. mai 2011 kl. 19:45.
gentleman #1
ViceR's Avatar
House

For meg eksisterer det lite annet drama på fjernsynet.
Iom at Deadwood allerede er nevnt: Twin Peaks og Carnivale.
Sist endret av fxxked; 26. mai 2011 kl. 19:59.
six feet under
The wire (titegn)
Dexter slår aldri feil her ihvertfall!
Jeg syns Parenthood er ganske awesome
Vil anbefale Jericho - en ganske undervurdert serie, som består av to sesonger.
Serien tar for seg den lille byen Jericho og menneskene som bor der da USA blir angrepet med atombomber og all kommunikasjon med resten av verden kuttes. Her spilles det mye på drama framfor ren action med ganske interessant historie og uventede tvister.

For min del er dette et av de bedre dramaseriene jeg har vært borti!
Jeg står i fare for å bli kalt homo for resten av livet men, Gossip Girl.
sopranos... den beste serien jeg noen gang har sett og tviler jeg kommer til å se noe som er bedre . Alt er perfekt.. Skuespill, manus, handling.. alt
Sist endret av mcmanaman; 26. mai 2011 kl. 21:27.
Sitat av mcmanaman Vis innlegg
sopranos... den beste serien jeg noen gang har sett og tviler jeg kommer til å se noe som er bedre . Alt er perfekt.. Skuespill, manus, handling.. alt
Vis hele sitatet...
Enig.
Så har vi Oz som er en fengsel-serie med veldig gode karakterer
Boardwalk Empire og Mad Men er absolutt verdt en titt.
Hbo er stikkordet her, de har laget ekstremt mange bra drama serier.

John Adams (miniserie)
Carnivàle
Rome
Deadwood
Oz
Band of Brothers
Six Feet Under
The Sopranos
The Wire
Game of Thrones
Walking Dead
SirAugustus's Avatar
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Jeg står i fare for å bli kalt homo for resten av livet men, Gossip Girl.
Vis hele sitatet...
da må jeg tilstå en ting ,jeg ser på frustrerte fruer....
men gossip girl, oth, frustrerte fruer kan være nyttig, så slipper man senere å bli overasket av hvor kompliserte kvinnner er^^
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hotel Cæsar, so much drama :O
Bare synd det suger balle!
Vis hele sitatet...
Veldig freidig kommentar til å være så patetisk lite backet opp. Hva baserer du ditt utsagn på, om jeg tør spørre?

Og for å svare trådstarer: Game of Thrones. Herlich.
kanskje fordi det er norsk lavbudsjetts-såpedrama? Kan aldri bli bra det...
House M.D
Dexter
OZ
The Wire
Two And a Half Man

House utvilsomt favoritten her, en helt genial karakter!
Drama

Breaking Bad (2008-)

Six Feet Under (2001-2005)

Big Love (2006-2010)

The Wire (2002-2008)

The Sopranos (1999-2007)

Dexter (2006-)

The Street (2006-)

Sons of Anarchy (2008-)

OZ (1997-2003)

The Corner (miniserie 2000)

Tell me you love me (miniserie 2007)

Forbrydelsen (2007)

Sherlock (2010)

Misfits (2009)


KRIG

Generation Kill (miniserie 2008)

Occupation (miniserie 2009)

Band of Brothers (miniserie 2001)

Over there (2005)

HORROR

Dead Set (miniserie 2008)

The Walking Dead (2010-) (helt ny)

KOMEDIE

Spaced (1999-2001)

Arrested Development (2003-2006)*

Eastbound & Down (2009-)

Peep Show (2003-)

Party Down (2009-2010)

Freaks and Geeks (1999-2000)

Undeclared (2001-2002)

Alle nevnte serier har en metacritic score som ligger over 70% (favorable reviews/universal acclaim), samtlige har også en imdb score som ligger over 7.5/10.

Dette er den eneste lista dere trenger over nåværende serier som er av god/svært god karakter, og jeg har sett MYE serier.
Vampire diaries!
Er det drama du vil ha, skal du faenmeg få drama

Passions!
Sunset Beach
Glamour
Days of our lives
Og gud forby... Seventh Heaven
Anbefaler Gossip Girl på det sterkeste! Ble selv helt hekta på det gjennom kjæresten min Var mye mer "in it for me" enn det jeg trodde før jeg faktisk gadd å sette meg ned og se på det. Absolutt verdt å se^^
Kan ikke tro at ingen har nevt Nip/Tuck enda. Når jeg først begynte å se på serien, antok jeg at det bare var enda en dramaserie av kvinner og for kvinner (dere tar poenget). Men denne serien er så mye mer kompleks og dyp enn det. Mye sex og mange pene damer som skal ha nye pupper, men dramaet under det overfladiske er fantastisk! Er en grunn til at serien fikk 8,3 på IMDB. =)

Og som tidligere nevnt er House ekstremt bra. Den blir bare bedre og bedre etter hvert som man bli bedre kjent med Gregory House (hovedpersonen), så den første, til og med kanskje de to første sesongene kan virke litt kjedelige da man ikke helt kjønner hva man ser på (leger som snakker om sykdommer man ikke forstår).

Og sist, men ikke minst; Jericho. Flere atombomber går av i USA, det meste av landet blir et helvete. Vi følger en liten by gjennom disse harde tider. Ekstremt bra serie.
days of our lives.

garantert drama.

når du ser john black så vet du at det er drama på g.
http://static.tvfanatic.com/images/gallery/john-black-photo.jpg
The O.C. - Fint balansert mellom humor, drama og action
http://www.wallpaperpimper.com/wallpaper/Movies/Friday_Night_Lights/Friday-Night-Lights-4-EEB9VON6T3-1280x1024.jpg

Du etterspør et drama på høyde med Six Feet Under? Da ser du etter Friday Night Lights, en fantastisk serie om amerikansk fotball, familie forhold, vennskap og hva som er generelt er viktig i livet. Serien har et utrolig skuespiller team, manusforfattere og regissører. Cinematografien i serien er så levende og bildene så ekte at det ikke er mulig å tvile på hva man ser. Dette er en serie som burde sees av alle og den fortjener så mye mer oppmerksomhet enn den har fått. Du kommer ikke til å angre. Fem sessonger, klare til å bli plukket opp.

Friday Night Lights Cast Talking After The End of Whole Series