Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 600
Hei. Jeg er usikker på om dette er rette plassen å poste denne, men går det allikevel.

Jeg har en Jensen router og bor i en leilighet. Jeg har probler med at nettet mitt faller ut til tider, og signalet er svært dårlig med en gang jeg beveger meg 10m eller mer vekk fra routeren.
Jeg har hørt at det finnes programmer som kan liste opp hvilke "channels" de andre nettene rundt i det andre leilighetene bruker. Jeg har prøvd "NetStubler", men det vil ikke fungere riktig med Windows7. Jeg får ein liten feilmelding som sier "Ingen tilgang".

Finnes det noen andre programmer som kan si meg hvilke "channels" som er i bruk hos de andre, slik at jeg kan sette min router på en annen for å forbedre signalet?
Setter stor pris på gode svar!

-wintrade
Hmm, mener Cain&Abel har en tab som heter Wireless, der
listes det opp en masse info, inkl. kanaler

Cain&Abel
cmd -_-
netsh "navn på adapter" show networks mode=bssid
http://dl.dropbox.com/u/1758656/netshwlan.png
Sist endret av Rolsen Royce; 13. april 2010 kl. 16:04.
Wintrade's Avatar
Trådstarter
Kjempeflott Rolsen royce! Anbefaler folk å bruke dette om de skulle ha samme problem.

cudos to you Rolsen!