Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 25058
Hvordan laster jeg det opp på ftp serveren og hvilken er til å anbefale?
Fikk vite at jeg måtte laste ned ftp server

takk Steeny

Sitat:
Opprinnelig skrevet av sikajk
Hei

Sorry at jeg er skikkelig noooooob, men må lær det en gang å da er det best å få det pakket inn
men er det noen som kan si meg hvordan jeg lager en bat. fil? trenger bare vite det



Skriv det som masi sier i notepad og lagre filen som ettellerannent.bat

skal jeg bare kalle det bat. til slutt?
fordi det går ikke å velge bat. som filtype når man lagrer det.

har skreved det i notisblokk og velger lagre som, men finner ikke bat i filtype
har jeg gjort noe feil?
Sist endret av sikajk; 4. oktober 2007 kl. 17:32.
Veldig bra skrevet, håper du skrive flere innlegg
Hmm. Ser ut som om windows fjerner hele repair mappa etter å ha kopiert sam-fila, dermed får du ikke hentet system fila med batch-skriptet.

Noen som vet om det er mulig å implementere i samme batchskript at den tar en ipconfig -all og kopierer dette til en fil på f.eks usb-pennen?
Fant ut av mitt forrige spørsmål, nemlig hvordan man legger inn i "trojan-skriptet" at den lagrer ipconfig'en til en fil på det bærbare mediet du har lagret skriptet på.

Du legger bare på en linje med 'ipconfig -all >> ..\ipconfig.txt' før linjen med 'exit'.

Slik får du også med deg ip-adresse og annen brukbar informasjon når du "infiserer" en maskin.
Prøvde det på min egen PC og får bare en SAM fil og ingen system fil =/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av DNA
Prøvde det på min egen PC og får bare en SAM fil og ingen system fil =/
Vis hele sitatet...
Da må du prøve igjen, det er en SAM fil OG en system fil der.
Kan ikke huske hva slags filer som er der, ganske lenge siden jeg har gjort det. Byttet til linux for noen måneder siden, så kan ikke sjekke.
Men jeg kan huske at jeg har gjort det på ganske mange datamaskiner, og alle hadde de filene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jge lagde bat filen akkutatt som du sa, men etter å ha prøvd den i praksis fant jeg ut at den bare kopierte sam filen men ikke system filen.. Hva skal jeg gjøre?
▼ ... over en uke senere ... ▼
DU vet at man bare kan putte en boot CD inn i maskinen du vil "hacke" som bare sletter pw'en til den brukern du vil ha adgang til. Dette går selvfølgelig ikke annen hvis han har putte pw på bios'en.
uhm... jeg er total newbie.... hvordan skal jeg kjøre filen? og jeg får jo ikke lagret filen *.txt ....
kan noen plz hjelpe meg litt?
Veldig bra innlegg og kjempe lett å lese! funka helt clean hos meg
hei!
har prøvd meg på den trojan.bat fila.
Men når eg går til "kjør" og skriver inn "telnet ip/<brukernavn/ip> prøver den å koble til, men lukker seg ned automatisk.

Eg har aktivert telnet på både min og hans maskin. Og alle filer frå .bat fila er extracta korrekt.

Kva kan vere feil?

Har deaktivert alt av brannmurer etc. på hans maskin.

Noko eg gjer feil? noko eg må inn i telnet å gjør?
Sitat av Demanderios
hei!
har prøvd meg på den trojan.bat fila.
Men når eg går til "kjør" og skriver inn "telnet ip/<brukernavn/ip> prøver den å koble til, men lukker seg ned automatisk.

Eg har aktivert telnet på både min og hans maskin. Og alle filer frå .bat fila er extracta korrekt.

Kva kan vere feil?

Har deaktivert alt av brannmurer etc. på hans maskin.

Noko eg gjer feil? noko eg må inn i telnet å gjør?
Vis hele sitatet...
Prøv å bare skrive "telnet ip" i kjør.
Fungerte ikkje.

Men eg er litt fjern når det kommer tl telnet, kunne sikkert trengt en guide.

trojan.bat fila oppretter ein bruker som heiter "reg" såvidt eg har skjønt, som har passord: "passord".

Må denne legges til i telnet via administrator av offeret sin pc?

Det er reg brukeren som må vere innlogga for at du skal komme deg inn på maskina?

Når eg kobla til maskina kom eg meg inn, fekk spørsmål om brukernavn og passord og prøvde både "reg" som brukernavn og skreiv inn "passord" i password feltet, men det fungerte ikkje, så prøvde eg å gå via den andre brukeren på maskina hans, fungerte heller ikkje. Men fekk opp feilmeldign om at "shell not launched by administrator" inne i telnet.

Nokon som kan hjelpe meg?

Og korleis fjernar eg trojan.bat'en foressten? presterte å åpne den på mi ega maskin uten å endre til .txt
Har samme problem som Demanderios. Ledetekstboksen sier at den tilkobler via Telnet, men lukker seg etter ei lita stund. Alt skal være riktig utført og alt er fulgt etter planen. Telnet er aktivert på begge pc'ene og de er tilogmed på samme nettverk.
dere må ta og åpne kjør skrive "cmd", så ta og skrive telnet IP/HOST. Ikke skrive telnet IP/HOST i kjør.
Det har eg også prøvd.
Det jeg derimot ikke fatter, er hvorfor i vide verden denne traaden paa doed og liv har blitt saapass stor. Her er det kun snakk om simpel og elementaer kunnskap om windows ogbrukere. Kan knappest kalles for hacking i det hele og det store?
Sitat av |d13m0b
Det jeg derimot ikke fatter, er hvorfor i vide verden denne traaden paa doed og liv har blitt saapass stor. Her er det kun snakk om simpel og elementaer kunnskap om windows ogbrukere. Kan knappest kalles for hacking i det hele og det store?
Vis hele sitatet...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av |d13m0b
Det jeg derimot ikke fatter, er hvorfor i vide verden denne traaden paa doed og liv har blitt saapass stor. Her er det kun snakk om simpel og elementaer kunnskap om windows ogbrukere. Kan knappest kalles for hacking i det hele og det store?
Vis hele sitatet...
Eg trur det er ei naturlov som seier at det vil dukke opp minst en tråd om korleis ein lager skjult bruker i win NT baserte OS per år på nFF, til 15 år etter at MS har fjerna muligheta for det.

Derfor har vi ca. 20 slike tråder å sjå fram til.
Nr 1 funker IKKE i Vista..
Jeg syns også dette begynner å gå litt langt, jeg skrev første tråden for morroskyld for at folk skulle skjønne en enkelt hvordan man Cracket Windows Passord. Så syns folk at den va bra så skrev jeg noen innlegg til om enkle greier man kunne gjøre i windows uten altfor stor kunnskap. Men jeg ser nå at dette har tatt helt av, folk spør om helt enkle greier dem kunne ha søk på google på. Eventuelt lest alle de 10 000 andre trådene om hacking og svarte datakunnskaper.
Sitat av Masi
Jeg syns også dette begynner å gå litt langt, jeg skrev første tråden for morroskyld for at folk skulle skjønne en enkelt hvordan man Cracket Windows Passord. Så syns folk at den va bra så skrev jeg noen innlegg til om enkle greier man kunne gjøre i windows uten altfor stor kunnskap. Men jeg ser nå at dette har tatt helt av, folk spør om helt enkle greier dem kunne ha søk på google på. Eventuelt lest alle de 10 000 andre trådene om hacking og svarte datakunnskaper.
Vis hele sitatet...
Veldig bra det du skriver!!
Det du kan gjøre er å lage en ny tråd med hver guide, og så bare drite i å svare på alle noob spørsmål, og heller skrive i starten av hver guide at de får søke her i forumet og på google
Jeg sitter ihvertfall spent på å lese neste guide, so keep up going
Jeg digger postene dine Masi! Mye av det du har skrevet har fungert etter planen.
Det har vært en veldig lærerikt og underholdende periode med prøving og feiling.
Du er helten min, btw hvordan kommer man inni politiet&kripos sine databaser?
Sitat av OksoNiuM_IoN
Du er helten min, btw hvordan kommer man inni politiet&kripos sine databaser?
Vis hele sitatet...
OMG! Er du jævlig dårlig å være ironisk, er useriøst på en eller annen dårlig måte, eller ser du bare ikke forskjellen på å brute force en passordfil og en hacke ett beskyttet databasesystem på ett gradert og forholdvis godt beskyttet nettverk?
det siste var obvious for alle andre utenom deg...