Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvem har nFFs feteste datamaskin?
Alphanio - 0%
boohaze 11 5,16%
Cikey 14 6,57%
Destroyy 2 0,94%
docoma - 0%
dweep 1 0,47%
Henriken 7 3,29%
hysing 1 0,47%
icTus 1 0,47%
klovnen_ 14 6,57%
mads-b 16 7,51%
margido 1 0,47%
meitemark 9 4,23%
mrvangen 1 0,47%
Nichotin 38 17,84%
One_ar 2 0,94%
Proxick 2 0,94%
Pættar 7 3,29%
Robin1705 4 1,88%
sjekkih 13 6,10%
Skyfex 5 2,35%
Slashdot 16 7,51%
Spar 4 1,88%
Stigern 5 2,35%
thomaseh 3 1,41%
tomiz 2 0,94%
tore- 34 15,96%
Stemmegivere: 213. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  55 6978
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Som tidligere annonsert så skal nFFs feteste datamaskin kåres, og alle bidrag er nå inne.
Det bidraget (kan sees ved å klikke på navnene i listen hvis du ikke allerede har gjort deg opp en mening) som har flest stemmer Søndag klokken 16.00 vinner en T-skjorte med nFF-motiv.

I utgangspunktet er det ingen regler for avstemningen, ønsker du å drive valgkampanje i din egen signatur eller lignende så er det fritt frem. Vi kommer til å sjekke alle nyregistrerte kontoer som stemmer, og hvis vi finner at noen har registrert ny konto for å gi seg selv eller andre en stemme så vil personen bli utestengt.

Lykke til!

Hele tråden med bidrag finner dere her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=70990
For ordens skyld; her er hele den orginale tråden:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=70990
Nichotin.
Likte fargeblandingen som bringer tårer frem bare av å se på den, og ble ENDA bedre med de skikkelig fine neonlysa! Hadde ikke du eid TG sin compo vet ikke jeg..
HOSTHARK!
stemte på Nichotin. Likte de spesiele og friske fargene, fikk liksom en varm følelse inni meg som gjør at det svir i øynene når du ser på den vakkre pcen.
Tore! Jeg elsker arcade <3
Jeg burde vel strengt tatt lastet opp et nytt bilde av maskinen, hvor det er lagt til tracksballs, hvor kulene er "gull"belagte 8-baller. Grome saker!
Syntes kofferten til klovnen_ var veldig bra gjennomført jeg! veldig kreativt.
Håper Skyfex vinner, han har tøffest PC

Ikke så mye harry lys og dritt som mange liker, kun kraft
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
I den rette betydning av ordet "feteste" stemmer jeg på Slashdot sin. Faen for et monstrum
Stod tett mellom Klovnen og Pættar, men siden jeg er svak for mer ekstreme casemods så ble det klovnen sin!
Hm, sliter med å bestemme meg mellom tore og cikey... skulle gjerne ha sett din med de nye trackballene tore? Også i betydningen STOR, for selv slashdots monster kommer da ikke opp mot disse to.
Sist endret av atomet; 19. september 2006 kl. 22:57.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Henriken sin.. uten tvil!
Sitat av nso
Som tidligere annonsert så skal nFFs feteste datamaskin kåres, og alle bidrag er nå inne.
Det bidraget (kan sees ved å klikke på navnene i listen hvis du ikke allerede har gjort deg opp en mening) som har flest stemmer Søndag klokken 16.00 vinner en T-skjorte med nFF-motiv.

I utgangspunktet er det ingen regler for avstemningen, ønsker du å drive valgkampanje i din egen signatur eller lignende så er det fritt frem. Vi kommer til å sjekke alle nyregistrerte kontoer som stemmer, og hvis vi finner at noen har registrert ny konto for å gi seg selv eller andre en stemme så vil personen bli utestengt.

Lykke til!

Hele tråden med bidrag finner dere her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=70990
Vis hele sitatet...
Derimot, selvsagt - om noen hacker seg inn på forumet, og enten fikser selve avstemningen, eller på andres konto for å gi ekstra stemmer, og klarer dette uten å bli ferska av crew, så er dette virkelig i NFF's beste ånd, og du vinner konkurransen på walkover. Blir du derimot ferska må du regne med å få alle dine bankkontoer og kredittkort tømt og sperra, og det er godt mulig at personnr ditt blir sletta, hvis forsøket var særdeles patetisk. Ved å prøve å gjennomføre overnevnte kupping av konkurransen godtar du disse tilleggsreglene, og kan derfor ikke anmelde straffen til politi eller andre.
Sist endret av atomet; 19. september 2006 kl. 23:14.
Får vel reklamere litt for min, flere bilder finnes her:
http://home.no.net/eyeboard/arcade/

Viser konstruksjonsfasen av dyret
tore- må nesten få min stemme. Siden han har en søt arcade <3
Mads-b du har min stemme. Faen så fet den maskina var. *har lyst på*
Sitat av atomet
...og det er godt mulig at personnr ditt blir sletta, hvis forsøket var særdeles patetisk. Ved å prøve å gjennomføre overnevnte kupping av konkurransen godtar du disse tilleggsreglene, og kan derfor ikke anmelde straffen til politi eller andre.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg jammen at jeg prøver meg på et mislykket forsøk på å hacke voten jeg...
Jeg kunne godt tenkt meg å blitt fjernet fra medlemslisten til Ligningskontoret og slippe den jævla lappen i posten hver vinter.

Sitat av tomiz
tore- må nesten få min stemme. Siden han har en søt arcade <3
Vis hele sitatet...
Faen at ikke *jeg* stillte opp i konkurransen da, jeg som har et originalt Lars Berg kabinett stående til MAME.
mads-b får min stemme
Ministry of Love
sptz's Avatar
Klovnen_ hadde absolutt den artigste pcen. Når man bygger pcen ned i en koffert har man en portabel pc på alle måter Jeg synes denne pcen var den som viste mest kreativitet sammen men noe som ser ut som en teknisk god gjennomføring. Tore- har også et godt bidrag men jeg mener det er litt feil iom at denne maskinen han viser frem tydligvis er dedikert til spill. Litt skivebom på konkuransen med andre ord. (men den er fantastisk fet )
Denne tråden burde vært under "News" Seksjonen, eller sammen med den som allerede ligger her. Måtte bla gjennom den gamle tråden for å komme hit. Litt tungvint når det kan gjøres enklere.
Ikke stem på min!

(får se om det funker)
Tore uten tvil, hjemmemekka og greier, om ikke den så mats-b's kasse..
Strategisk sett burde man vel stemme på seg selv, men mads-b sin var så über at jeg måtte stemme på den!
nso, stemmer det så at du donerte et par brukte boxere til 2. plass, og brukte sokker til 3. plass?
Sitat av Cikey
Strategisk sett burde man vel stemme på seg selv, men mads-b sin var så über at jeg måtte stemme på den!
Vis hele sitatet...
Er det lov å stemme på seg selv?
Fant ikke noe hverken positivt eller negativt i reglene til nso om det...
(For moralens skyld skal jeg stemme på en annen enn meg selv )

Takk for stemmen Proxick og dere andre som har stemt på min maskin.
Tror min stemme går til Nicho fordi han har så masse poster og slikt
Sitat av Cikey
Strategisk sett burde man vel stemme på seg selv, men mads-b sin var så über at jeg måtte stemme på den!
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme med meg.^^ Men på et eller annet vis, har jeg klart å få en stemme uten å stemme selv, og det er jo et godt tegn.
min post går til nichotin sier bare: feeet pc! den er rå!
Sitat av tore-
nso, stemmer det så at du donerte et par brukte boxere til 2. plass, og brukte sokker til 3. plass?
Vis hele sitatet...
Nah, kjør på med kaffeposer som på bingo.
Sitat av spetznaz
Klovnen_ hadde absolutt den artigste pcen. Når man bygger pcen ned i en koffert har man en portabel pc på alle måter Jeg synes denne pcen var den som viste mest kreativitet sammen men noe som ser ut som en teknisk god gjennomføring. Tore- har også et godt bidrag men jeg mener det er litt feil iom at denne maskinen han viser frem tydligvis er dedikert til spill. Litt skivebom på konkuransen med andre ord. (men den er fantastisk fet )
Vis hele sitatet...
helt enig, vote for klovnen_ Den var bare genial da
mrvangen: nso sine brukte boksere henger da mye høyere enn kaffiposer Hvem vil vel ikke ha en sliten hullete bokser å pynte PCen sin med (så kanskje man vinner neste gang) ?
Sitat av sjekkih
Ikke stem på min!

(får se om det funker)
Vis hele sitatet...
Jeg er slem.. ikke høre på hva morra di sier
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Utrolig at noen faktisk har stemt på min. Hadde aldri trodd det, men for all del; takk for stemmene
Sitat av Proxick
Utrolig at noen faktisk har stemt på min. Hadde aldri trodd det, men for all del; takk for stemmene
Vis hele sitatet...
Hehe, samme tenker jeg! Kjekt at noen faktisk liker det de ser på bildene mine
(Tross den sugne kvaliteten)
Stemte for mads-b sin jeg. xD Rød og svart <3

<spam> www.w00tw00t.moo.no </spam>
Helt klart "tore-" som har nFF's gromeste datamaskin.
Sitat av campod
Jeg er slem.. ikke høre på hva morra di sier
Vis hele sitatet...
Nei faan Håper jeg ikke vinner ass.. Men ærlig talt det er en Dell jo! Kanskje galt å av meg å hedre den på den måten, men jeg tenkte mere at jeg skulle eie den :/

fortsett å ikke stem på meg a!
Nichotin får min stemme, har sett det rosa ghettomonsteret før, et vakkert syn!
Dæven, midlertidig 4. plass og greier, uten å stemme på meg selv!

Noen sa at det var lov å reklamere for seg selv på forumet, så jeg slenger opp to bilder i en smule bedre kvalitet.
Oversikt..
Og et på undersiden av lokket, av knappen som styrer cd-eject..
Clicky
Sist endret av mads-b; 24. september 2006 kl. 15:22.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Nå er det 40 minutter igjen å stemme på
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Da har brukerene bestemt at Nichotin har nFFs feteste datamskin, og er vinneren av en t-skjorte med freakforum-motiv.
Gratulerer så mye!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
No offence til vår alles kjære Nichotin, men brukerne på nFF har faen meg dårlig smak.
Sitat av Tias
No offence til vår alles kjære Nichotin, men brukerne på nFF har faen meg dårlig smak.
Vis hele sitatet...
Enig med Tias.
Gratulerer Nichotin.
Grattla til Nichotin! PCen var uten tvil heslig, men det var kanskje derfor den appelerte til så mange

Selv er jeg godt fornøyd med delt 5 plass, og sender en takk til alle som stemte på min kreasjon!

-Cikey
Jeg ser helst at Nicho donerer t-skjorten til meg, this instant!

Edit: Takk for alle stemmene forresten
Sist endret av klovnen_; 24. september 2006 kl. 18:32.
Dette er bullshit, tore eller mats-b burde vunnet, i demand a recount, uten attention horene som stemte på nicho's fordi han er skikkelig kul lizzm!
Forslag til neste gang;

Hva om alle innsendte forslag måtte gjennom en nomineringsprosess hvor man silte ut de mest seriøse / beste forslagene. Da fikk man kanskje en mer reell avstemming. (?)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av ztaale
Dette er bullshit, tore eller mats-b burde vunnet, i demand a recount, uten attention horene som stemte på nicho's fordi han er skikkelig kul lizzm!
Vis hele sitatet...
Enig, med det unntak at Opera maskinen seff hadde vunnet her.
Gratulerer med seieren, Nichotin! Personlig mener jeg at tore- eller cikey burde ha vunnet, de hadde lagt ned evig mye arbeid i sine. Jaja, folket har talt.
Det er da svært ironisk at det er en parodimod som faktisk vinner dette her.