Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2596
Hei!

Jeg og en kompis reiser til Pattaya i noen dager nå.

Søker noen anbefalinger;

- Bra utesteder, nattklubber
- Andre steder, øyer eller noe annet spennende å gjøre for å få en pause fra Pattaya
- Andre tips?


Skal kun være der litt over en uke, så gidder mest sannsynlig ikke å så lange turer innover som f.eks. Khao Yai National Park
Var nylig i Pattaya,

Av "A Go Go" er Windmill i walkingstreet og generelt hele walkingstreet et must å besøkte, samt Soi 6 (Gatenavn)
Miami Club og Sapphire Club er og nice.

Av Nattklubber anbefaler jeg STERKT Hollywood, Insomnia(2. etg på iClub i Walkingstreet), samt MIXX Discoteque i enden av WalkingStreet. Fikk ikke besøkt en plass som heter Lucifer i Walking Street, men denne plassen skal også være sykt bra.

Om dere liker "classy" så stikk til Central Festival og opp i Hilton hotellet sin bar i 36. etasje. Utsikt over hele Chon Buri derfra

Hvis dere liker parker/dyr/elefanter/natur o.l. Dra til Nong Nooch, gjerne med guide/privat sjoffør som kan området. Ufattelig mye pent her, inkludert en vingård med ekstremt gode steaks og vin.
Ett besøk til Ko Lan er også anbefalt, dette er en liten øy utenfor Pattaya.

Have fun!
Sist endret av darkslayer322; 3. januar 2019 kl. 16:22.
Anbefaler Sanctuary of Truth, det er en 10 min busstur ifra Pattaya.
Er enig med darkslayer322 at et besøk til Koh Larn er bra

Dersom dere har lyst å bruke en dag på noe annet enn fyll kan Flight of the Gibbon være morsomt, men det er ifra morgen til kveld.Det er og litt dyrt synes jeg.
Sitat av Effage Vis innlegg
- Bra utesteder, nattklubber
Vis hele sitatet...
Tenker du da på steder der det ikke vrimler av prostituerte? Eller er det greit for deg at de fleste damene du treffer på ønsker å lure fra deg så mye penger som mulig for en natt med "moro"?
Finnes det bra utesteder i Thailand uten damer som prøver å tjene penger på deg?
Hvis du fortsatt er i Pattaya anbefaler jeg Ko Lan, ei øy 20 minutter med båt unna sentrum!
Kalles monkey island, men da jeg var der før jul, sov alle apene, haha!
Men der kan du leie scooter, dra på skytebane, eller bare ligge å chille på stranda.
Mye finere enn i selve Pattaya!

Og ellers en tur i soi 6