Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4512
Nå kommer jo PUBG til PS4, hva tenker dere som spiller fortnite, skal dere kjøpe det da, eller fortsette med fortnite? Dere som har spilt begge - hvilket liker dere best og hvorfor?
Når kommer PUBG til PS4?
"As it’s going to be an exclusive title on Xbox One for some time, we’d like to focus on completing the Xbox One PUBG for now,” says Chang Han Kim, the CEO of PUBG Corporation"

Kilde;http://www.gamesradar.com/player-unk...-release-news/
▼ ... flere år senere ... ▼
Synes siste Fortnite 2.6 Primal er et stort steg tilbake forrige. Kartet er nesten likt det forrige, men fargene er døllere. Oppgradering av våpen er noe tull som tar alt for lang tid. Våpnene er alt for like, gidder ikke å bruke tid på å myse neg frem til hva jeg har (spiller håndholdt). Savner sniperrifla, og tror ikke jeg gidder mye mere av Fortnite, må finne meg annet spill.

Er det bare bare meg, eller noen fler som synes dette var nedgradering?
Sitat av Streit Vis innlegg
Synes siste Fortnite 2.6 Primal er et stort steg tilbake forrige. Kartet er nesten likt det forrige, men fargene er døllere. Oppgradering av våpen er noe tull som tar alt for lang tid. Våpnene er alt for like, gidder ikke å bruke tid på å myse neg frem til hva jeg har (spiller håndholdt). Savner sniperrifla, og tror ikke jeg gidder mye mere av Fortnite, må finne meg annet spill.

Er det bare bare meg, eller noen fler som synes dette var nedgradering?
Vis hele sitatet...
Ja, det var i hvert fall ikke noe oppgradering
Sitat av Streit Vis innlegg
Synes siste Fortnite 2.6 Primal er et stort steg tilbake forrige. Kartet er nesten likt det forrige, men fargene er døllere. Oppgradering av våpen er noe tull som tar alt for lang tid. Våpnene er alt for like, gidder ikke å bruke tid på å myse neg frem til hva jeg har (spiller håndholdt). Savner sniperrifla, og tror ikke jeg gidder mye mere av Fortnite, må finne meg annet spill.

Er det bare bare meg, eller noen fler som synes dette var nedgradering?
Vis hele sitatet...
Slapp av. Det går seg til fort. Jeg liker de nye fargene. Jeg myser også på hva slags våpen jeg har. De kommer til å forbedre det.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Wtf? Er fortnite fortsatt en ting? Jeg spilte det i 2018 og starten av 2019, så sluttet jeg, ikke fordi jeg ikke liker det, men ble lei. Spiller for det meste call off duty warzone (send PM om noen joiner en dag).
I dag er det konsert i Fortnite verden, og en eller annen idiot har bestemt at denne skal klistres på skjermen mens man spiller (Nintendo). Eller er det jeg som er idioten som ikke skjønner hvordan den skal fjernes?
Sitat av Streit Vis innlegg
I dag er det konsert i Fortnite verden, og en eller annen idiot har bestemt at denne skal klistres på skjermen mens man spiller (Nintendo). Eller er det jeg som er idioten som ikke skjønner hvordan den skal fjernes?
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke kalt deg idiot, for interfacet er jo laget for å være forvirrende. Det er mulig å få den bort.