Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  379 49443
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dette føles som å snakke til en psykisk sterkt funksjonshemmet gris, men: hvis illuminati hadde ønsket å ta livet av gjerningsmannen uten at man fikk muligheter til å avhøre ham, hvorfor planla de dette så dårlig at de involverte en stor mengde politifolk, lot massevis av media få ta bilde og video av at de fører den nakne mistenkte inn i politibilen som alt i alt førte til at hundre millioner mennesker så svindelen med sine egne øyne? Hvorfor skøyt de ikke bare den mistenkte i stedet for å gå den enorme omveien? Tror dere at "makthaveren" er så uprofesjonelle at de ikke klarer å ta livet av en mann uten å vise ham på TV til halve verden først?
Vis hele sitatet...
Et eller annet er galt. Om det er Obama sin feil eller medienes feil skal jeg ikke si noe om, men det vi så langt har fått høre er at han var rimelig hardt skadd allerede før han ble påkjørt.
Han følte seg sikkert ikke særlig mye bedre i formen etter påkjørselen.
På tross av dette kan han gå.

Skurrer det ikke bare bittelitte grann?
hadde det ikke vært for han som gulla med det bildet her, så er det ingen som hadde visst at craft var der engang...

http://willyloman.files.wordpress.com/2013/04/craft-logo-on-hat.jpg
Spørsmålet er bare hvordan han ble påkjørt etter at han ble arrestert. Jeg sier ikke det er noen som helst konspirasjon fra illuminati, men indikerer bare at det kan ha skjedd mennskelig feil som er dekket over. Det var jo sykt hektisk der, og noe har sikkert kommet "out of hand".
Sitat av Kgrow Vis innlegg
hadde det ikke vært for han som gulla med det bildet her, så er det ingen som hadde visst at craft var der engang...

[IMG]bilde[/IMG]
Vis hele sitatet...
En sånn caps kan hvem som helst kjøpe, så var ikke så "gull" med det bilde egentlig.

Syns jeg så ett bilde, der det var en fyr med yankee-caps, lurer på om New York Yankees, sto bak hele greiene.
Sitat av Dub Vis innlegg
En sånn caps kan hvem som helst kjøpe, så var ikke så "gull" med det bilde egentlig.

Syns jeg så ett bilde, der det var en fyr med yankee-caps, lurer på om New York Yankees, sto bak hele greiene.
Vis hele sitatet...
så du sier craft international ikke var der?
Les igjen, om du ikke fikk med deg det jeg skrev
Sist endret av Dub; 23. april 2013 kl. 05:41.
Dette er vel fånyttes, men..

Sitat av Kgrow Vis innlegg
for det første synes jeg sekken ser VEEELDIG manipulert ut, jeg skjønner ikke hvordan sekken kan sveve RETT forran beina på de 2 mørkkledde jentene.
(noen her på bruket som er flinke med bilde manipulasjon og sier seg enig?)
Vis hele sitatet...
Nei, det ser ikke manipulert ut. Sekken svever ikke foran beina til jentene, men står på bakken bak. Du kan videre være helt sikker på at hvis FBI ønsker å manipulere et bilde så det ser ut som en sekk ligger på bakken, så har de ressurser nok til at det ville vært umulig å avsløre; de har ikke ansatt 14-åringer med Microsoft Paint.

Sitat av Kgrow Vis innlegg
blir veldig lett for dere "anti - selvtenkere" og si at når en sekk blir sprengt, så blir det vanskelig å gjenkjenne.. men hvis politiet ville ha hjelp av publikum, så burde de vel ha gått ut og sagt at bombesekken var HVIT?
Vis hele sitatet...
Hev blikket et par centimeter. Hvilken farge er det på sekken til den eldre broren som går noen meter foran? Er den... svart?

Sitat av Kgrow Vis innlegg
også har du Craft International gutta som sto bare meter fra der bomben sprang, også forklarte jeg litt i forrige posten min som var svar på slashdot sin mening om at de var kledd jævla dumt til å utføre noe sånt... vel jeg syntes iaf jeg klarte å vise til at de egentlig var kledd helt perfekt for å unngå å bli lagt merke til...
Vis hele sitatet...
Ja, kledd helt perfekt! Bare mesterdetektiv Kgrow, hele 4chan og absolutt alle konspiratoriske vrøvlebukker i hele verden la merke til dem.

Du kan sikkert finne bilder av et titalls mennesker som på ett bilde har sekken på og et annet har den av. Det kan være at de kastet den fra seg etter bomben eksploderte for å løpe vekk fortere eller hjelpe noen, det kan være at de holdt sekken for noen andre (for eksempel at de hadde tørre klær til en bekjent løper), eller hva som helst annet.

Sitat av Kgrow Vis innlegg
også bildet av 19 åringen som løper vekk etter bomben, noen som kan bekrefte at bildet er manipulert?
Vis hele sitatet...
Nei, det ser ikke manipulert ut. Og igjen, dersom FBI eller noen andre deler av de amerikanske myndighetene faktisk hadde manipulert det, ville det vært umulig å se.

Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Nå er det jo eksperter på området som har uttalt seg om at tårnene falt unaturlig 911 og at det heller så ut som en kontrollert eksplosjon (i tillegg til flyene selvsagt)
Vis hele sitatet...
Problemet er at "ekspert" ikke er en beskyttet tittel. En tullebukk som såvidt besto en bachelor som bygningsingeniør, eller en helt uten relevant utdanning og erfaring overhodet, kan helt fint kalle seg ekspert, selv om han ikke har peiling på hva han snakker om. Man må også forvente at det finnes enkelte som faktisk har gode akademiske og yrkesmessige prestasjoner under beltet, men som samtidig er ekstremt konspiratorisk anlagt og stadig faller som offer for eget bias. Så at enkelte selvutnevnte eksperter mener at WTC var en innsideoperasjon betyr ikke at det faktisk var slik.

Dessuten, hvis du skal støtte deg til ekspertuttalelser, så er det jo ekstremt mange flere eksperter som mener at bygget faktisk kan kollapse slik uten kontrollerte eksplosjoner. Eller er ekspertuttalelser bare staffasje til dine forutinntatte meninger om saken?

Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Uansett om det er Boston eller 911 det er snakk om må en jo se litt av infoen "galningene" fremmer også, og ikke bare lese mainstream medier som forteller deg akkurat det som måtte passe dem best.
Vis hele sitatet...
Mange av oss har gjort nettopp det. Vi har vurdert de offentlige forklaringene, vi har vurdert forklaringene om at myndighetene står bak, vi har lest ekspertuttalelser som mener det må være kontrollert sprengning, vi har lest ekspertuttalelser som sier at det ikke kan ha vært kontrollert sprengning, og vi har lest NIST-rapporten om hvorfor og hvordan tårnene kollapset. Og vi har ut i fra dette – kombinert med det faktum at en innsideoperasjon av denne skalaen må ha involvert en enorm mengde mennesker, og ingen whistle blower med troverdig dokumentasjon har dukket opp selv snart 12 år etter hendelsen – konkludert med at al Qaida, og ikke USA, står bak.

Du etterspør stadig bevis for at bin Laden sto bak 9/11, så da er det vel på sin plass å vise til at han selv innrømte dette: Bin Laden claims responsibility for 9/11

Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Et eller annet er galt. Om det er Obama sin feil eller medienes feil skal jeg ikke si noe om, men det vi så langt har fått høre er at han var rimelig hardt skadd allerede før han ble påkjørt.
Han følte seg sikkert ikke særlig mye bedre i formen etter påkjørselen.
På tross av dette kan han gå.

Skurrer det ikke bare bittelitte grann?
Vis hele sitatet...
Han var skadd i skuddveksling før han ble overkjørt. Kan du vennligst vise til bildet som viser at han går når han blir arrestert? Det er jo ikke helt umulig at han kan gå (selv om det ubekreftede obduksjonsbildet viser voldsomme skader), men jeg kan ikke finne noe bilde som viser at det er tilfelle.
Sist endret av Provo; 23. april 2013 kl. 07:18.
Sitat av ajniN Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=u6Te9mMuhag


wtf????????

denne videoen støtter alle konspirasjons teorier
Vis hele sitatet...
Sitat av Kramer Vis innlegg
Velkommen etter.

Den jeg linket til er i HD btw.

The Official Story (db.no)
Vis hele sitatet...
Sitat av Kgrow Vis innlegg
jasså, hva var det som skjedde med storebroren igjen?
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=VDV1xt-0Fvc
Politiradio samtaler fra før eldste broderen blir drept.

http://www.getonhand.com/blogs/news/...otout-pictures
Twitter bilder fra shootouten med forklaringer.

Den nakene mannen er ikke storebroderen. De tok en politibil, hadde en shootout, store broderen stormer mot politiet mens han skyter, går tom for ammunisjon og blir tatt. I mens går lillebroderen tilbake i bilen og kjører gjennom veisperringen av politiet og til syvende og sist kjører over storebroderen i forsøket.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Næmmen, du har helt rett!

En video, filmet i mørket hvor man så vidt får se ansiktet til denne personen før han snur ryggen til og blir plassert i politibilen..
Neimen, han har jo samme hårfarge og tilsynelatende samme etnisitet som Tamerlane.

Jadda, her er du virkelig på sporet av noe stort, dette er helt klart og TYDELIG Tamerlane.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Trådstarter
Herregud. Jeg lagde ikke denne tråden for at "tinfoil hat" folkene skulle komme. Denne tråden er for seriøs diskusjon og info rundt bombingen og gjerningsmennene, ikke konspirasjoner - Dem kan en dra på nyhetspeilet eller above top secret med.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Herregud. Jeg lagde ikke denne tråden for at "tinfoil hat" folkene skulle komme. Denne tråden er for seriøs diskusjon og info rundt bombingen og gjerningsmennene, ikke konspirasjoner - Dem kan en dra på nyhetspeilet eller above top secret med.
Vis hele sitatet...
Når man lager en tråd må man regne med meninger fra alle hold. Selv teorier en selv ikke støtter.
Innleggene våre er dønn seriøse selv om du personlig ser på de som tåpelige.
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Når man lager en tråd må man regne med meninger fra alle hold. Selv teorier en selv ikke støtter.
Innleggene våre er dønn seriøse selv om du personlig ser på de som tåpelige.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig må man regne med at det kommer idéer, tanker og meninger en selv ikke støtter når man oppretter en tråd. Men derfra til å finne seg i at tråden blir spammet av konspirasjonsteorier er det en lang vei.

Viktig med høyde under taket. Men ytringene som skrives her bør likevel holde en viss kvalitet.
Sitat av JayL Vis innlegg
Hva med det her? http://imgur.com/a/Nx8EU
Vis hele sitatet...
Det bør absolutt legges vekt på at verken båten eller siktede ser blodig ut.
Etter et skudd i munnen burde en regne med rimelige mengder med blod over genseren hans i det minste.
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Det bør absolutt legges vekt på at verken båten eller siktede ser blodig ut.
Etter et skudd i munnen burde en regne med rimelige mengder med blod over genseren hans i det minste.
Vis hele sitatet...
Burde man det? Det spørs jo helt hvor man treffer. Nå er ikke jeg en ekspert på emnet, men kinnet ditt er ikke så veldig tykt, og det er begrenset med blodårer der. Om kulen har sneiet kinnet, gått gjennom kinnet på enellerannen måte, vil han gjerne ha bøyd seg fremover. Hva skjer da? Jo, gravitasjonen drar blod mot bakken, og det er ingen genser under det. Det er også mulig å legge press på såret, hvorpå blodet ikke vil fosse ut(noe som også ville vært en naturlig reaksjon).

Dette gjelder selvfølgelig ikke om politiet blåste kjeven hans bort, noe jeg ser på som usannsynlig da "munnen" er omtalt.
Det jeg stusser på er hvordan broren ble arrestert og ført inn i politibilen uten synlige skader for å så å bli kjørt over og dratt etter bilen han andre broren kjørte? Eller er det ikke han som blir arrestert der?

http://www.youtube.com/watch?v=kcNAsCynBnU
Den nakne mannen har ingenting med brødrene å gjøre.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Burde man det? Det spørs jo helt hvor man treffer. Nå er ikke jeg en ekspert på emnet, men kinnet ditt er ikke så veldig tykt, og det er begrenset med blodårer der. Om kulen har sneiet kinnet, gått gjennom kinnet på enellerannen måte, vil han gjerne ha bøyd seg fremover. Hva skjer da? Jo, gravitasjonen drar blod mot bakken, og det er ingen genser under det. Det er også mulig å legge press på såret, hvorpå blodet ikke vil fosse ut(noe som også ville vært en naturlig reaksjon).

Dette gjelder selvfølgelig ikke om politiet blåste kjeven hans bort, noe jeg ser på som usannsynlig da "munnen" er omtalt.
Vis hele sitatet...
Munnen/halsen et eller annet. Uansett ville det nok vært blodig til en viss grad.
Det sies at han ikke kan prate pga skaden i halsen.
Uansett om han hadde holdt for eller ikke ville det vært blod der.
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Munnen/halsen et eller annet. Uansett ville det nok vært blodig til en viss grad.
Det sies at han ikke kan prate pga skaden i halsen.
Uansett om han hadde holdt for eller ikke ville det vært blod der.
Vis hele sitatet...
Et meget lavoppløst helikopterfoto i særdeles dårlig belysning viser ikke blodflekkene inne i båten som er dekket av presenning, på den delvis overeksponerte og delvis undereksponerte genseren eller i ansiktet han holder vekk fra kameraet?! SVÆRT MYSTISK!!

Herregud dette er patetisk.
Hvem er disse idiotene som trur craft international, sto bak dette??

Hvorfor skulle noen utføre en terrorhandling iført bedrift eller gruppe tilknyttede logoer eller uniformer? særlig craft
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Det bør absolutt legges vekt på at verken båten eller siktede ser blodig ut.
Etter et skudd i munnen burde en regne med rimelige mengder med blod over genseren hans i det minste.
Vis hele sitatet...
http://www.dagbladet.no/2013/04/20/n...aton/26772018/

Sitat av JayL Vis innlegg
Hva med det her? http://imgur.com/a/Nx8EU
Vis hele sitatet...
vet ikke hvor jeg skal starte
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Munnen/halsen et eller annet. Uansett ville det nok vært blodig til en viss grad.
Det sies at han ikke kan prate pga skaden i halsen.
Uansett om han hadde holdt for eller ikke ville det vært blod der.
Vis hele sitatet...
Seriøst. Blir du ikke flau?
Det finnes de som er opptatt av å finne ut av hva som skjedde. Og det finnes de som er opptatt av å beholde mystikken. Den ene er tilfreds når sannheten kommer fra. Den andre starter konspirasjonsteorier.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Okei, jeg har ikke fulgt med så mye på denne her 'debatten' deres om en konspirasjon(?), og jeg vil nødig velge side.., men jeg har et lite spørsmål, forsåvidt rettet til alle som har peil:

Åssen i helsike er det mulig å legge ut liket av denne mannen, Tamerlan, først til media og dermed til nettet??
Dette er jo seriøst stygge bilder da. Hvorfor ikke noeslags sensur?
Sist endret av aeon_illuminate; 23. april 2013 kl. 17:36.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Fordi det er slik Internett fungerer? Hvem som helst kan legge ut hva som helst. Ut i fra det jeg finner ut av å søke rundt, så virker det til at dette bildet har blitt lekket av en ukjent person og lagt først på Reddit, og har deretter gått rundt videre på nettet.

Forsåvidt, med å ha sett galskapen som foregår i denne tråden og ellers i forhold til konspirasjoner. Dersom det ikke skulle komme ut noe bilde, så frykter jeg at dette ville resultert i en regelrett singularitet av konspirasjonsteorier. Bildet har - såvidt jeg vet - ikke blitt bekreftet av offisielle myndigheter enda.
Sist endret av m0b; 23. april 2013 kl. 17:57.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Åssen i helsike er det mulig å legge ut liket av denne mannen, Tamerlan, først til media og dermed til nettet??
Dette er jo seriøst stygge bilder da. Hvorfor ikke noeslags sensur?
Vis hele sitatet...
Lekkasje fra politiet eller likhuset. Politiet etterforsker visstnok hvor lekkasjen kommer fra, og det hevdes at enkeltpersoner i politiet har bekreftet at bildet er autentisk.

http://www.examiner.com/article/auth...aked-to-reddit
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Vis hele sitatet...
Hva er det som har skjedd med ribbeina til liket til Tamerlan?(bildene i midten) Ser nesten ut som det er tatt innvoller ut fra dem, og et hull blitt igjen.

Må si ellers jeg ikke lest hele greia, og fått med meg no særlig av hendelsesforløpet.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hva er det som har skjedd med ribbeina til liket til Tamerlan?(bildene i midten) Ser nesten ut som det er tatt innvoller ut fra dem, og et hull blitt igjen.

Må si ellers jeg ikke lest hele greia, og fått med meg no særlig av hendelsesforløpet.
Vis hele sitatet...
Leste et sted (husker ikke hvor) at de hadde åpnet opp og tømt hjertet for blod :s Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke.
Sitat av fth Vis innlegg
Leste et sted (husker ikke hvor) at de hadde åpnet opp og tømt hjertet for blod :s Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest en annen plass at det er i forbindelse med en eksplosjon som skjedde under flukten fra politiet. Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Herregud. Jeg lagde ikke denne tråden for at "tinfoil hat" folkene skulle komme. Denne tråden er for seriøs diskusjon og info rundt bombingen og gjerningsmennene, ikke konspirasjoner - Dem kan en dra på nyhetspeilet eller above top secret med.
Vis hele sitatet...
Tror jeg mener det samme, og dermed sier vi at det er slutten på denne tråden.