Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 7965
Sitat av Tias
Skjønner ikke hvordan enkelte alltid klarer å se på en ny feature som noe negativt fremfor positivt...
Vis hele sitatet...
Join kanalen, vær der i 10 min, og du vil forstå hva han mener.
Sitat av Cappuman
Join kanalen, vær der i 10 min, og du vil forstå hva han mener.
Vis hele sitatet...
Tja kan kanskje si meg litt enig, men det er litt fra eller til. Akkurat nå er det koslig på chatten, men f.eks i går kveld tok det jo helt av! Det varierer litt hvor seriøst det blir...
Sist endret av Butchern; 9. juni 2008 kl. 16:24.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Cappuman
Join kanalen, vær der i 10 min, og du vil forstå hva han mener.
Vis hele sitatet...
Mm, men dette er et nytt tilbud, og blir derfor sansynligvis brukt mer nå i oppstartsfasen enn ellers. Uansett er det alltid folk som ikke kan #nffs interne regler i begynnelsen, og jeg stoler på at disse enten vil lære de over tid, eller bli tatt hånd om av op.

På den annen side kan jeg påstå at kanalen var helt annerledes i f.eks. 2003... Jævla nye brukere! (Phun intended, forandring fryder! )
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av brunost
Gratulerer... Dere har klart å gjøre rolige, avslappede og koslige #nFF om til en barnehage...
Vis hele sitatet...
Den var inaktiv - det er ikke det samme. Du kan joine #hjkashfkasj og oppnå samme avslapningsnivå.

Det kommer, som med alle andre features her på nFF, til å være en tilpasningsperiode - og som med alle andre nye features her på nFF er det ingen som liker den i begynnelsen. Det tar man som mangeårig administrator med en klype salt
Er det skrevet ned regler for #nff? Isåfall bør det vel kanskje være en slik en hyperkobling på samme side som ircklienten er. Evt. påpeke at folkeskikk er det som gjelder på irc, selv om tonen kanskje er en litt annen enn på forumet.
Sitat av Mith
Er det skrevet ned regler for #nff? Isåfall bør det vel kanskje være en slik en hyperkobling på samme side som ircklienten er. Evt. påpeke at folkeskikk er det som gjelder på irc, selv om tonen kanskje er en litt annen enn på forumet.
Vis hele sitatet...
Joda, de samme reglene gjelder.

Sitat av #nff topic
Velkommen til #nFF alle førstegangsbesøkende. Forumreglene gjelder og dialekt er ikke tillatt
Vis hele sitatet...
til NSO admin: med en gang jeg prøvr og connecte står det at jeg er banna , jeg prøvde førstegang nå :S
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Hvis det er all informasjon du gir meg så kan jeg ikke hjelpe deg. Du må kopiere teksten som kommer opp og lime inn her.

Dessuten er det 'nso'.
ja ok , jeg legger inn bilde når jeg kommer hjem fra skolen