Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1040 488631
Identifisering av LSD som ikke innebærer testkit. Jeg er kjent med at delysid skal fluorisere under UV-lys, er dette en legit og enkel måte å se om det man har fått er LSD? Vil stoffet ta skade av å bli eksponert for denne type lys på bare noen sekunder?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Grunnet setting ble forrige tur ikke så altfor artig. Tenkte å ta 250 med et par kompiser i helgen. Noen som har kjent litt på nervøsitet for ny trip, når forrige var bad?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Grunnet setting ble forrige tur ikke så altfor artig. Tenkte å ta 250 med et par kompiser i helgen. Noen som har kjent litt på nervøsitet for ny trip, når forrige var bad?
Vis hele sitatet...
Yeah. For meg gir det seg på opptur, akkurat når jeg kjenner hvor intens turen kommer til å bli. Da glir alltid min nervøsitet bort.
Må man ta lsd ute i skogen, eller er også gøy inne i leiligheten?
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
Må man ta lsd ute i skogen, eller er også gøy inne i leiligheten?
Vis hele sitatet...
Må man ta mdma på rave eller kan man gjøre det når man sitter å mixer musikk? Må man drikke alkohol bare når man er på fest eller kan man kose seg med en pils til maten? Må man ta seg en joint når det er kveld, eller kan man gjøre det midt på dagen i parken også? Skjønner poenget her ?

Du får nesten bare teste det ut å se hva du liker best. Høres ut som du ikke har tatt lsd før, og da er det kanskje mest praktisk å starte inne i hus/leilighet. Er formen god kan du jo gå ut en tur å se hvordan du synes det er.
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Må man ta mdma på rave eller kan man gjøre det når man sitter å mixer musikk? Må man drikke alkohol bare når man er på fest eller kan man kose seg med en pils til maten? Må man ta seg en joint når det er kveld, eller kan man gjøre det midt på dagen i parken også? Skjønner poenget her ?

Du får nesten bare teste det ut å se hva du liker best. Høres ut som du ikke har tatt lsd før, og da er det kanskje mest praktisk å starte inne i hus/leilighet. Er formen god kan du jo gå ut en tur å se hvordan du synes det er.
Vis hele sitatet...
Skjønner, haha. Virka bare som at alt jeg har lest har handla om å være ute i kontakt med skogen og få den Alice in wonderland effekten. Jeg vil heller slappe av i leiligheten med musikk.
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
Skjønner, haha. Virka bare som at alt jeg har lest har handla om å være ute i kontakt med skogen og få den Alice in wonderland effekten. Jeg vil heller slappe av i leiligheten med musikk.
Vis hele sitatet...
Jeg er en av dem som synes det nesten er bedre. Det er flott med skog ass, men det er enda fetere å kunne ha god musikk, starinlys, dusj, kjøleskap og tørre sokker...
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
Må man ta lsd ute i skogen, eller er også gøy inne i leiligheten?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har prøvd LSD ute i skogen så ja da. MÅ man. At du til vanlig foretrekker leiligheten din fremfor skog har egentlig ingenting å si. (Hodet ditt på LSD, og natur på LSD er fundamentalt annerledes enn til vanlig) Hvis tanken.på å bevege seg ute byr deg kraftig imot så bør du iallfall trippe et sted med mulighet til å også bevege deg ut, sånn at du kan oppleve det som for mange er en helt enorm forskjell
Sist endret av Bearass; 10. oktober 2017 kl. 12:32.
Vil uansett anbefale å starte inne hvor du er i kontrollerte omgivelser, så kan du heller spankulere en tur om du føler deg komfortabel med det, første gangen du tar det.
Kan være skummelt å bli kasta inn i en såpass kraftig opplevelse som syre jo er, langt ute i skogen vekk fra hjem og kjente trakter.

Selv er jeg veldig glad i stua på tur, blir fort et romskip der man sitter.
Sist endret av Lyra; 10. oktober 2017 kl. 13:02.
Jeg er fullstendig enig i det å ta en trip ute i skogen, gjerne alene. Men hvis det er første gang? Har dere opplevd hvordan der er å måtte gå langt hvis man badtripper som faen for så å gå seg vill? Skogen blir ugjenkjennelig til slutt, alt ser likt ut og du ender med å gå rundt i ring.

En annen ting er at sommeren er over, kulda har kommet. Og det blir ganske tidlig mørkt. Popper @Sherminator! syra i 18 tiden og beveger seg utover så kanskje effektene ikke inntrer før kl 20. Og det kan bli virkelig mørkt inne i skogen, du ser ikke en meter foran deg engang, og han må kanskje sove over i skogen, har gjort det flere ganger selv. Skogen sommerstid derimot er noe helt annet imo, det kan være virkelig virkelig magisk, du kan erfare hvordan absolutt alt er levende. Og om du er heldig møte på ikke-menneskelige livsformer.
Å trippe i natur innebærer ikke å loke ut i mørket og å ta syra etter mørkets frembrudd. Å ta syra tidlig på dagen er uansett å anbefale, så får man sove til natten. Å trippe ute i natur vil jeg mene hindrer badtrip i langt større grad enn å trippe i et kunstig miljø med mennesker i hverdagsbevisther i nærheten som plutselig kan buse på en..
Sist endret av Bearass; 10. oktober 2017 kl. 21:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet om å ta lsd i ung alder (10-14 år) kan gi noen skader?
Nå vil jeg kalibrere mitt moralske kompass for første gang uten å komme med tilleggsargumentasjon: på generelt basis, ikke gi barn så sterke rusmidler.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fleste som har prøvd kombinasjonen LSD+Cannabis vet nok at de to stoffene forsterker effektene til hverandre ganske mye når de blir tatt sammen.

Hittil er 220ug den høyeste dosen jeg har tatt i kombinasjon med ganske potent Cannabis(uten nevneverdig toleranse), det ble ganske så intenst, men en fin tur var det. Ellers er vel 300ug den største dosen jeg har tatt med LSD alene.

220ug trippen var vesentlig mer intens enn den på 300, så det jeg lurer på er ca hvilken dose må jeg opp i for å komme på ca samme nivå som om jeg skulle ha røyket i tillegg?
Er det noen som sitter på relevant info, eller har egne innspill basert på erfaringer?

Kan det i det hele tatt sammenlignes? De fleste reagerer jo forskjellig på slikt, og ting kan utarte seg veldig forskjellig fra tur til tur, men hadde vært spennende å høre deres meninger.

Tipper den neste "rene" trippen min blir på ca 350ug, jobber meg sakte men sikkert oppover.
Sitat av ThomasHestekind Vis innlegg
Er det noen som vet om å ta lsd i ung alder (10-14 år) kan gi noen skader?
Vis hele sitatet...
Blant oss innenfor denne subkulturen er det bred enighet om at man bør være godt over 20 år, kanskje nærmere 25 før en førstegangstur.

Hodet ditt er ikke ferdig utviklet før den tid.

Men for å være ærlig, så tror jeg ikke slike stoffer gir noen spessiell skade hos de særlig unge. I Amazonas kan en finne temmelig små barn som blir gitt Ayahuasca. Myndighetene (Brazil?) satte i gang undersøkelser, men særlig skadepotensiall kunne vel ikke bevises. En veldig annerledes kultur (indianerstammer), men likevel...

Det er forståelig at unge synes psykedelika er spennende (ble selv fattet av en slags interesse for syre da vi hadde et narkoproskjekt i barneskole), men vil likevel anbefale å vente, da jeg prøve først som 28-åring skjønte jeg hvorfor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei folkens!
Har lenge hatt ønske om å prøve lsd og fikk forleden to lapper av en kompis. Han bruker ikke slikt og hadde ingen info. Jeg er ikke usikker på at det er ekte vare, er det OK å ta? Jeg mener, er type, virkning, hvor det kommer fra etc. viktig eller er det bare å kjøre på? Etter å ha lest endel på forum forstår jeg det sånn at snittet ligger på 150 men kan også variere og være mye sterkere. Planen er å dele en i to, vente to timer og evnt ta siste halve om jeg liker det. I tillegg elsker jeg mdma og har noe bra greier liggende. Tenkte selvfølgelig å vente med inntak (3-4 timer) etter siste lapp og kjøre noen forsiktige linjer. Dere skjønner jo hvilket svar jeg her vil ha og jeg ville satt pris på en kommentar eller to, både om dette høres ut som en god plan eller om jeg er helt på villspor? Ut i fra de innleggene jeg har lest mener jeg å være på den forsiktige siden selv om lappene ikke er identifisert. Litt på tynn is akkurat her. Er spent og planlegger dette i god tid på forhånd, kjører rett setting og håper på en fin, opplevelsesrik og hyggelig reise :-)
Sitat av Picker01 Vis innlegg
Hei folkens!
Har lenge hatt ønske om å prøve lsd og fikk forleden to lapper av en kompis. Han bruker ikke slikt og hadde ingen info. Jeg er ikke usikker på at det er ekte vare, er det OK å ta? Jeg mener, er type, virkning, hvor det kommer fra etc. viktig eller er det bare å kjøre på? Etter å ha lest endel på forum forstår jeg det sånn at snittet ligger på 150 men kan også variere og være mye sterkere. Planen er å dele en i to, vente to timer og evnt ta siste halve om jeg liker det. I tillegg elsker jeg mdma og har noe bra greier liggende. Tenkte selvfølgelig å vente med inntak (3-4 timer) etter siste lapp og kjøre noen forsiktige linjer. Dere skjønner jo hvilket svar jeg her vil ha og jeg ville satt pris på en kommentar eller to, både om dette høres ut som en god plan eller om jeg er helt på villspor? Ut i fra de innleggene jeg har lest mener jeg å være på den forsiktige siden selv om lappene ikke er identifisert. Litt på tynn is akkurat her. Er spent og planlegger dette i god tid på forhånd, kjører rett setting og håper på en fin, opplevelsesrik og hyggelig reise :-)
Vis hele sitatet...
Når du får noe av noen som ikke engang driver med slikt så kan det være greit å teste med testkit, da det kan være f.eks et NBOME stoff som kan være farlig i relativt små doser.

Angående det å redosere etter to timer, det blir egentlig bare bortkastet lsd, siden toleransen går opp nesten med en gang. Skal du redosere så burde det gjøres innen max en tlme, og selv da er det mulig at du ikke får noe mer ut av det enn en litt lenger trip.
Sitat av Picker01 Vis innlegg
Etter å ha lest endel på forum forstår jeg det sånn at snittet ligger på 150 men kan også variere og være mye sterkere. Planen er å dele en i to, vente to timer og evnt ta siste halve om jeg liker det. I tillegg elsker jeg mdma og har noe bra greier liggende. Tenkte selvfølgelig å vente med inntak (3-4 timer) etter siste lapp og kjøre noen forsiktige linjer. :-)
Vis hele sitatet...
Du vet ikke styrken på varene, det er gjerne lavere enn oppgitt, men du bør heller ta for lite enn for mye, og ikke fylle på underveis, det går flere tog.

Skal du kombinere stoffer bør du ha erfaring med substansene hver for seg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lurer bare på en ting, har prøvd lsd 8 ganger nå å det har ikke hatt noe form for effekt noen av gangene.. de andre jeg var med fikk full funk alle gangene så det var ikke scam. Den siste gangen dobla jeg de andres dose å tok 500ug men likevel ingen funk. Tips? Føler det blir penger ut vinduet å prøve mer uten å finne ut mer om hva og hvorfor
Sitat av Freps Vis innlegg
Lurer bare på en ting, har prøvd lsd 8 ganger nå å det har ikke hatt noe form for effekt noen av gangene.. de andre jeg var med fikk full funk alle gangene så det var ikke scam. Den siste gangen dobla jeg de andres dose å tok 500ug men likevel ingen funk. Tips? Føler det blir penger ut vinduet å prøve mer uten å finne ut mer om hva og hvorfor
Vis hele sitatet...
Medisinbruk er en vanlig årsak til manglende virkning på div. stoffer. Går du på noe?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Medisinbruk er en vanlig årsak til manglende virkning på div. stoffer. Går du på noe?
Vis hele sitatet...
Har hatt 10 MG valium hver dag i mange år. Trodde ikke dette tok alt av rus fra lsd men du kan ha rett
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heissan. Noen som vet om frimerker som går under hoffmann som ifølge vedkommende skulle være potente? Jeg lurer på om de selges som syre men de egentlig inneholder rc stoff som ligner skikkelig syre... Er vestlending..
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heissan. Noen som vet om frimerker som går under hoffmann som ifølge vedkommende skulle være potente? Jeg lurer på om de selges som syre men de egentlig inneholder rc stoff som ligner skikkelig syre... Er vestlending..
Vis hele sitatet...
Du kunne kanskje starte med å fortelle hvor du har fått tak i disse, kommer de fra Nederland eller Tromsø? Det er umulig å si, test dem om du er usikker, så ser du hvor kraftig de vil slå ut
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På rema i gotterihyllen. Kjenner ikke til selgeren, fikk det ikke direkte ifra h*n..
Har lite informasjon, sett bort ifra jeg er vestlending. Så om noen har kjøpt/kommet over noen frimerker i det siste eller som har litt oversikt over hva som selges for tiden..
Planen er og dele frimerket opp, gidder ikke og ta hele på en gang den dagen jeg føler for og ta en tripp. Better safe than sorry, så får jeg justere etter hvert viss jeg føler for det.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På rema i gotterihyllen. Kjenner ikke til selgeren, fikk det ikke direkte ifra h*n..
Har lite informasjon, sett bort ifra jeg er vestlending. Så om noen har kjøpt/kommet over noen frimerker i det siste eller som har litt oversikt over hva som selges for tiden..
Planen er og dele frimerket opp, gidder ikke og ta hele på en gang den dagen jeg føler for og ta en tripp. Better safe than sorry, så får jeg justere etter hvert viss jeg føler for det.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var at ingen her kan vite dette, hva er en Hofmann blotter? En tab med bilde av sykkelturen som er printed 1943 eller 2001?hvem som helst kan bestille papir og Helle hva som helst på dette. Test det, er det lsd så kjør på. Ikke klipp tabs, vent heller til du er klar for en ride, har du tatt lsd før? At en dude i godterihylla på REMA har gitt deg dette sier egentlig ingenting
Er det en dårlig ide å ta lsd alene første gang?
Sitat av hingsthengst Vis innlegg
Er det en dårlig ide å ta lsd alene første gang?
Vis hele sitatet...
Helt opp til hver enkelt, det handler mye om hva du selv er komfortabel med. Takler du en potensielt dårlig tur alene? Er jo aldri noen garanti for at det går bra, men som regel så går det helt fint. Kommer veldig an på dose, dagsform, setting, osv. Les deg veldig godt opp på det først, sett deg inn i hva som kan oppleves.

Men skal du trippe med noen som enten tar selv eller er edru, så burde dette være noen du er veldig komfortabel med, og som du kan dele potensielt veldig personlige ting med. Eneste grunnen til at jeg ikke vil ha trip-sitter er fordi en edru person vil være på en litt annen "bølgelengde" og det kan være ubehagelig. Når det kommer til dosering ville jeg startet med 75-150ug, det er det vanlige.

Du kan lese mer på;
https://psychonautwiki.org/wiki/LSD

Der står alt om effekter du kan oppleve, hvor lenge trippen varer, doser osv.

Håper du får en fin tur uansett!
Sitat av hingsthengst Vis innlegg
Er det en dårlig ide å ta lsd alene første gang?
Vis hele sitatet...
Finnes ikke noe fasitsvar. Er ingen som vet hvordan man reagerer. Selvfølgelig kan man justere set og setting etter beste evne, men særlig ved første gang er det ingen som vet hvordan de reagerer. Det å trippe alene blir forørvrig diskutert I denne tråden her. Anbefaler deg å lese den, selv om jeg personlig kun har trippet med noen, og er av den oppfatning av at det optimale er med en sitter som selv har en del erfaring med stoffet.

Jeg vet ikke hvor mye du kan om psykedelika generelt og LSD spesielt, men om du er helt grønn så er spørsmålet ditt definitivt feil ende å starte i. Alene eller ei er det best å ha lest en del omstoffet gir seg i Lucys vold.
Denne artikkelen blir ofte lenket til her, etter min mening et bra sted å starte

Leste faktisk litt på den selv nå og kom over denne setningen her:
" Du bør m.a.o. ikke trippe aleine, ihvertfall ikke første gang!"

Når man leser om LSD er det viktig å huske på at psykedelika er et så utrolig underlig, variert og fascinerende emne. Det finnes så mange måter å forholde seg til opplevelsen, og holdninger til hvordan det best brukes, at det er lett å gå seg vill i starten.
Den måten jeg bruker LSD på passer veldig bra for meg, men jeg har forståelse for at det ikke er den opplevelsen andre søker. Det finnes ikke noe fasitsvar i denne sammenhengen, kanskje bortsett fra advarsler om usunn/uforsvarlig bruk. Så uansett hvilke argumenter man kan presentere for og i mot det å trippe alene, også første gangen, så kommer det til slutt an på hva du selv kjenner er riktig.
Sist endret av Marlboro666; 18. oktober 2018 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ser lsd dukker opp i avisene for tiden. Unger ikke eldre enn 12 år får visst tak i stoffet.. Hvem faen gir unger som ikke en gang er i tenårene lsd, eller rusmidler
Sist endret av sneipen; 25. november 2018 kl. 15:08.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Ser lsd dukker opp i avisene for tiden. Unger ikke eldre enn 12 år får visst tak i stoffet.. Hvem faen gir unger som ikke en gang er i tenårene lsd, eller rusmidler
Vis hele sitatet...
Viser igjen hvor helt på trynet forbudet mot narkotika er.

Folk får tak i det de vil ha uansett alder, om det er lovlig eller ei. Hvorfor bannlyse og håne slike stoffer da? Det eneste det fører til er bare urenheter blant forbrukerne. Er ikke lenge før det er en tolvåring som får i seg en n-bomb og tar kvelden for godt.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Ser lsd dukker opp i avisene for tiden. Unger ikke eldre enn 12 år får visst tak i stoffet..
Vis hele sitatet...
Du må huke på at media henger seg opp i ytterpunktene av historier.

LSD er ikke kommersielt på samme måte som annet narko. En blir jo ikke avhengig og de som har befatning med det vet stort sett at det er en alvolrig greie.

Så jeg ville ikke ha bekymret med særlig over mange 12-åringer på syre. Men derimot der det ut til at det er en del rundt 18 år som skaffer seg dette; de gjør klokt i å vente i hvert fall noen år til før de tester psykedelika.
Jørgen Bramnes diskuterer dette i denne lille lederen.
Anbefaler deg å lese gjennom. Som jeg har nevnt tidligere, enkelttilfeller er bare egnet til å vise hva som kan være mulig. At de skal brukes som illustrasjoner på normalen, og faktisk være en realistisk gjengivelse av forholdene, krever en sober omgang med informasjonen som man sjelden ser hos journalister.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har tenkt å testet LSD for første gang, har prøvd å få tak i i Berlin, men ikke lyktes på flere ganger, så jeg tenkte å kjøpe i Oslo å ta med på flyet. Kan dette oppdages i sikkerhets kontrollen? Har hørt nei, fordi det er så lite og luktfritt? Hva finnes av LSD i oslo for tida? Lapper? sukkerbiter? Hva ligger prisen på? Kan de nægrene langs akerselva skaffe? Jeg kjenner ingen som driver med lsd, så har ingen dealere å kontakte. Hvor lenge kan det lagres? Og hvordan pakke det når det skal med på flyet?
Sist endret av Proshift; 16. desember 2018 kl. 00:44.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Proshift Vis innlegg
Har tenkt å testet LSD for første gang, har prøvd å få tak i i Berlin, men ikke lyktes på flere ganger, så jeg tenkte å kjøpe i Oslo å ta med på flyet. Kan dette oppdages i sikkerhets kontrollen? Har hørt nei, fordi det er så lite og luktfritt? Hva finnes av LSD i oslo for tida? Lapper? sukkerbiter? Hva ligger prisen på? Kan de nægrene langs akerselva skaffe? Jeg kjenner ingen som driver med lsd, så har ingen dealere å kontakte. Hvor lenge kan det lagres? Og hvordan pakke det når det skal med på flyet?
Vis hele sitatet...
Nei lsd er ganske sjelden vare og du skal ha ganske flaks om du bare finner det på gata. Prisen er ca 1 kr pr mikrogram, men man får som regel litt mindre.

Hvorfor skl du ha det med til Berlin? Du kan ta det med på flyet, men det er jo alltid en sjans for at det blir oppdaget. Lagrer du lsd mørkt og kjølig i en eller flere luftette zip-locks så holder det lenge
Jeg skal candy flippe på rave i berlin.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Meg og to av mine venner skal ta lsd om en måned for første gang. Jeg har kjøpt blotter med 200 ug og jeg tenker det blir litt mye. Spesielt siden mine venner er litt mer ute etter å se morsomme farger og le litt enn å tenke for mye på sin egen underbevissthet, som jeg er.
Hvor unøyaktig er det å dele dosen i to?
Kan det være at den ene får hele syren og den andre ingenting?
Og hvis jeg skulle tatt volumetrisk dosering. Hvor viktig er det at det ikke er vann fra springen?
Det virker som et veldig styr å få tak i destillert vann. Og jeg vil ikke bruke vodka siden man ikke bør mikse to stoffer første gang.
Og er 100 ug kanskje litt for lite igjen for meg som vil utforske mine problemer og annet?
Ville det evt gått å ta 100 med vennene mine og så uken etterpå 200 or meg selv i et mørkt rom?
Jeg anbefaler ikke å dele en lapp i 2. Enten er du klar for opplevelsen eller ikke. 200 ug er kraftig ja. Jeg tok 400ug første gang. Var intenst men ønsker ikke at det var en mindre dose. Men jeg kan ikke anbefale det til deg. Alle er forskjellige. Ta heller å få satt av mer tid i forkant og bakkant av opplevelsen
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ikarozsucks Vis innlegg
Meg og to av mine venner skal ta lsd om en måned for første gang. Jeg har kjøpt blotter med 200 ug og jeg tenker det blir litt mye. Spesielt siden mine venner er litt mer ute etter å se morsomme farger og le litt enn å tenke for mye på sin egen underbevissthet, som jeg er.
Hvor unøyaktig er det å dele dosen i to?
Kan det være at den ene får hele syren og den andre ingenting?
Og hvis jeg skulle tatt volumetrisk dosering. Hvor viktig er det at det ikke er vann fra springen?
Det virker som et veldig styr å få tak i destillert vann. Og jeg vil ikke bruke vodka siden man ikke bør mikse to stoffer første gang.
Og er 100 ug kanskje litt for lite igjen for meg som vil utforske mine problemer og annet?
Ville det evt gått å ta 100 med vennene mine og så uken etterpå 200 or meg selv i et mørkt rom?
Vis hele sitatet...
200uq er en fin dose, men ikke som første gang. Man klarer heller ikke å forberede seg på en trip, uavhengig av dose. Jeg vil iallefall fraråde deg å dele lappen. Da ville jeg heller skaffet en til og hatt en tripsitter, eller finner en annen løsning på dette.
LSD er jo helt vilt. Jeg inntok 270-360 mg. HELT VILT !
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fr86 Vis innlegg
LSD er jo helt vilt. Jeg inntok 270-360 mg. HELT VILT !
Vis hele sitatet...
Greit å være litt konsekvent på hva forskjellen på milligram og mikrogram er. Regner med at det var sistnevnte du mente
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil iallefall fraråde deg å dele lappen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det en dårlig ide?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ikarozsucks Vis innlegg
Hvorfor er det en dårlig ide?
Vis hele sitatet...
Jeg tipper vel at LSD virkestoffet ikke er 100% likt fordelt utover hele lappen, og da er det ikke sikkert man får en 50-50 fordeling, slik som blir nevnt litt over her.
Jeg blandet det ut i batterivann en gang, var for umiddelbart inntak, fungerte fint det. Fås kjøpt på de fleste bensinstasjoner.
Tror 200ug kan bli litt vell mye for første gang, bare løs opp lappen i litt vodka, trenger ikke å være mange ml. Du merker det ikke en gang og har ingen innflytelse på trippen i det hele tatt.

Om du har grei tilgang anbefaler jeg å ta 100ug første gang for å se hvordan det er, det gjør deg også mye roligere og tryggere før du eventuelt tar en sterkere dose senere!
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er hvertfall 100% sikkert at dosene blir unøyaktig om du deler lappen i flere biter.

Det jeg har gjort er følgende:

- en flaske med kjøpevann (for å unngå klor som bryter ned lsd)
- legg ønsket antall lapper i flasken
- la den stå over natten i kjøleskap (om den skal stå i dagslys må du dekke flasken med alu folie)
- rist gjerne flasken et par ganger
- mål opp ønsket dose

Har fungert utmerket hver gang.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ikarozsucks Vis innlegg
Det virker som et veldig styr å få tak i destillert vann. Og jeg vil ikke bruke vodka siden man ikke bør mikse to stoffer første gang.
Vis hele sitatet...
Du kan trygt bruke vodka. Du kan løse opp lappen i f.eks. 10ml vodka. Det er så lite at du ikke vil merke det/det vil ikke påvirke trippen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forresten han selgte 200 ug og 300 ug blotter. Men jo mer jeg leser på nettet så er det veldig uvanlig med blotter over 200 og de fleste er på 100. Hvor stor er sannsynligheten for at han bare løy om dosen for å få mer penger? (Dere kan jo selvfølgelig ikke vite det. Men utifra egne erfaringer)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Min erfaring om det er av interesse jente 21år

Jeg fikk 1sukkerbit med 200ug første gangen jeg trippet og allt jeg fikk av "visuals" var snøkrystaller på bakken, litt 3D briller efekt (rødt og blått filter), ting "pustet" litt, slow motion effekt (ting fikk en "hale" etter seg), litt farge forsterkning (skarpere farger)og hvit ble lilla og så grønn (pastel farger), ting "vibrerte" varte ca 8timer

på nedturen fikk jeg litt noia fordi jeg ikke klarte å sove (ble disko når jeg lukket øynene) og litt negative tanker men fikset dette fort med å ta på noe youtube videoer og av å tenke på eventyret jeg hadde var overaskende lett å snu på det negative med å tenke på noe posetivt som kattunger feks xD


andre gangen fikk jeg 2 frimerker på 200ug hver så 400ug til sammen og akkurat det samme sjedde bare litt mer intenst og varte litt lengre (16-18timer) ble mer sliten av det men var fortsatt kjempe gøy

fikk ikke noe særlig negative tanker i det hele tatt og ville egentlig hjem å "kose" med typen haha, når jeg kom hjem gikk jeg bare å la meg fordi jeg var litt utslitt og sov kjeempe godt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Blim blam, mf! Har akkurat skaffet noen små stjerne formede piller med et hull i midten, som sies å være lsd. Noen som har vært borte i noe lignende?
Sist endret av shitshow; 25. juni 2019 kl. 20:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Løpende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet syre for første gang igår. Hadde blottere som vistnok skulle inneholde 160ug. En kompis hadde allerede testet dem og sa de var relativt kraftige og jeg tok derfor en skarp kniv og delte den opp.

Vil tippe jeg fikk i meg ca 100ug og jeg hadde en fantastisk trip. Har lyst til å prøve igjen med en litt sterkere dose. Frister litt allerede idag eller imorgen, men tolleransen vil kanskje ødelegge? Typisk når det er meldt knallvær både idag og imorgen.