Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 5300
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det blir ny runde i bzflag fredag 29. februar 2008. Virkelig historisk, siden det blir siste sjans på 4 år til å delta i 29.-februarrunda på nFF

Opplegget blir ca. samme som sist, med ei runde rabbit chase først. Der er målet å skyte den kvite tanksen - som er målet. Å skyte lagmedlemer fører til penalty, og viss det gjentar seg for ofte forsvinner du enkelt og greit rett ut. Ricochets vil vere av for å hindre for mange teamkills.

Andre runde blir free for all, uten teams. Der er målet å skyte på alt som rører seg, uten å tenke. Richochets vil her vere påskrudd, så det er ikkje så lurt å skyte nær vegger alltid...

Matchen begynner 20:00, og det vil foregå på det viset at serveren kommer opp et kvarter før, og folk kan joine. 20:00 blir serveren restarta, alle blir disconnecta, og matchen begynner. Det er lurt å joine ei stund før 20:00. Sjekk også irc-kanalen vår, #bzflag.nff @ irc.efnet.org.

Versjonen blir ofc 2.0.10, og server blir annonsert PÅ IRC , så du må vere online på irc om du har ønske om å få det med deg...
Sist endret av vidarlo; 25. februar 2008 kl. 17:37.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Wow, 29. februar og greier, dagen kvinner kan fri til sine menn på. I'm in.
Jeg er med, jeg og.
Niceh, må prøve å ikke glemme denne runden og. :/
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
i'm in.....
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Waaaah denne gangen vil jeg være med :P Mulighet for å legge ut link til BZflag versjonen som blir brukt? Har begrenset med nett tilgang her hvor jeg sitter, så linker fra google fungerer sjeldent
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Så, stikk inn på bzflag.org, og last ned BZFlag 2.0.10, enten til Windows, Mac, eller Linux.
Vis hele sitatet...
Står på forsiden
Historisk kamp og ja, får vel nesten prøve å joine med jeg og.
Pent, skal eie alle

Beware!
Jeg er med! Aldri vært med før så dette blir spennende..
Sist endret av stian3108; 28. februar 2008 kl. 02:11.
Count me in! Lenge siden jeg har spilt BZ nå, så de skal bli artig.
*skrive huskelapp på armen*
Er lett med hvis jeg husker det.
Joiner om jeg får tid, men tviler på jeg får det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Da var serveren oppe. Følg med på #bzflag.nff @ efnet for detaljer.

Serveren er bzflag.doomtech.net:61234, versjon er 2.0.10. Take care! Matchen begynner 20:02:30 sharp, og det er automagisk bestemt, så om du ikkje dukker opp så har du en lita ulempe å slite med...

Enjoy!

Kom online og join i spillinga! Alt for få som er med

Last call... matchen begynner om få minutter, så join ASAP.

Elemental trenger virkelig meir å skyte på
Yey! Vant begge
Vel, dette mestret jeg ikke så godt.

http://aids.uegnet.net/51.jpg

Forrige (og første) gang jeg spilte var vel på TG'06. ^_^
Sitat av helk
Vel, dette mestret jeg ikke så godt.

http://aids.uegnet.net/51.jpg

Forrige (og første) gang jeg spilte var vel på TG'06. ^_^
Vis hele sitatet...
Seconded.
Må fan meg huske på å stille inn tastaturet skikkelig neste gang.
Elemental, hvilken konfigurasjon har du?
Eller bruker du kanskje joystick?
Sitat av Turbolego
Seconded.
Må fan meg huske på å stille inn tastaturet skikkelig neste gang.
Elemental, hvilken konfigurasjon har du?
Eller bruker du kanskje joystick?
Vis hele sitatet...
Styrer med piltastene, dropper flag på space, hopper på middlemouse og skyter med venstremuseknapp
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Typisk. Kom på dette da TV-Norge hadde nyhetsinnslag om en brannmann som ble fridd til.
Bruker piltastene, space til å hoppe med, q som skyteknapp, w som lock-on og e til å droppe flagg jeg Oppsettet ditt hørtes komplisert ut Elemental, men det er jo nødt til å funke
Sitat av Archj
Bruker piltastene, space til å hoppe med, q som skyteknapp, w som lock-on og e til å droppe flagg jeg Oppsettet ditt hørtes komplisert ut Elemental, men det er jo nødt til å funke
Vis hele sitatet...
Ja, foresten, høyremuseknapp som lock-on. Og det funker helt fint. Men tror det er CS-reflekser som har hjulpet meg når vi har spilt + halvparten(minst) av tiden ser jeg på kartet.

Btw; er det for tidlig å spørre om når neste runde blir?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Elemental
Btw; er det for tidlig å spørre om når neste runde blir?
Vis hele sitatet...
Ja.

Og når det gjelder scores, så må eg beklage vanvittig at eg ikkje har peiling. bzflag tryna halvvegs ut i rabbit chase (dvs...tryna? 640x480), og eg fekk det ikkje til å funke i tide.
Sitat av vidarlo
Ja.

Og når det gjelder scores, så må eg beklage vanvittig at eg ikkje har peiling. bzflag tryna halvvegs ut i rabbit chase (dvs...tryna? 640x480), og eg fekk det ikkje til å funke i tide.
Vis hele sitatet...
Og det startet en til runde med RC når vi skulle ha DM, eller funket alt veldig bra.
Faen, rakk ikke denne runden. Kom på det en halvtime før det skulle starte, men så plutselig begynte jeg å tenke på andre ting å tiden fløy forbi.
Sitat av Diablo
Faen, rakk ikke denne runden. Kom på det en halvtime før det skulle starte, men så plutselig begynte jeg å tenke på andre ting å tiden fløy forbi.
Vis hele sitatet...
*fap fap fap fap fap*
Sitat av Elemental
*fap fap fap fap fap*
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig at jeg ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte å mastrubere!? Isåfall så har du rett...
Sist endret av Diablo; 1. mars 2008 kl. 23:15.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fortsatt for tidlig å requeste en ny runde?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Elemental
Fortsatt for tidlig å requeste en ny runde?
Vis hele sitatet...
Ikkje viss du finner en som har tid/ork til å kjøre et shellscript. Eg har det ikkje atm.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
blir det ikke en ny runde nå i sommer?