Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3570
Tidspunkt: Klokken 20.00, søndag 04.11.2007

Det blir to runder på tjue minutter. Første runde er rabbit chase, her er det altså alle mot en, så IKKE SKYT GULE TANKS. Det er den hvite (rabbiten) som skal dø. Hvem som blir rabbit baserer seg på score, så den med flest antall kills blir rabbit når den forrige dør. Blir du rabbit skal du drepe alle
Andre runde er deathmatch, reglene her sier egentlig seg selv.

Så, stikk inn på bzflag.org, og last ned BZFlag 2.0.8, enten til Windows, Mac, eller Linux.

ALLE BES KOMME PÅ #bzflag.nff @ efnet FØR MATCHEN STARTER FOR Å FÅ ADRESSE OG PORT. Serveren kommer opp i god tid før åtte denne gangen, og matchen startes manuelt rett etter åtte. Etter første runde blir alle disconnecta, så bare join igjen for ny runde.

- Nicho
Sist endret av Nichotin; 4. november 2007 kl. 14:58.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det skal jo nevnast at dersom en er rabbit, så er det dei gule som skal dø.
Seff er jeg med på dette
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan ikke være med denne gangen, men å ha det fast på torsdager er en fin ting (dette ekskluderer selvsagt ikke muligheten for også å ha det andre dager, mener at torsdag er en bra dag å ha det på).

Blir det også andre maps?
Hørt de prøver å få laget et eget map til nFF ihvertfall
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Jepp, eg har laga skisse til map for capture the flag, eventuelt free for all med teams.

Skissa ligger på http://f.vidarlo.net/nff/bzmap.jpg, og folk står fritt til å mekke map av den om dei har lyst.

Trur den der kan funke rimelig bra til CTF, men har desverre ikkje nok kunnskaper til å omsette ideen til praksis, ettersom tingen for å lage maps ser ut til å vere blender.

Så om nokon føler kallet så er det nydelig
Er en server oppe på port 5154 med deathmatch nå, tror noen har starta å spille litt mot hverandre allerede. Blir ny port når compoen starter, though.
Ja, det er noen som driver å spiller nå, jeg ble akkurat ferdig, og vel, *kremt* vi trenger ikke snakke om hvordan det gikk.

Men blir med kl. 20.00. Gleder meg!
Jeg er med nå som sist. Var vel en av de som var idiot på rabbit chase sist, men dette ordner seg nå.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan nok være med likevel. vidarlo; jeg tillot meg å legge over din i Paint (oh noes, the vulture will get me!);
http://bildr.no/thumb/118852.jpeg (trykk på større utgave. Gjorde det p.g.a. muligens litt uleselig skrift) Feel free to modify (har med vilje lagt inn skriften slik at man kan fjerne/forandre den etter ønske).
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av vidarlo
Så om nokon føler kallet så er det nydelig
Vis hele sitatet...
Kan se etter om jeg får til å mekke noe. Jeg har aldri laget kart til BZFlag før, men om man kun skal bruke Blender så bør det jo være lett nok.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Moff
Kan se etter om jeg får til å mekke noe. Jeg har aldri laget kart til BZFlag før, men om man kun skal bruke Blender så bør det jo være lett nok.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg synes vidarlos er ganske fint, så om det ikke er for mye for første gang foreslår jeg det. (Tviler på at du kommer til å ha problemer med det, finnes sikkert tutorials der ute, men det kan jo du og tenke deg)
Sånn, nå er den nye porten annonsert på kanalen, pell dere inn, fuckers
Matchen starter om ca. 20 min
Sist endret av Nichotin; 4. november 2007 kl. 19:43.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Nichotin
Sånn, nå er den nye porten annonsert på kanalen, pell dere inn, fuckers
Matchen starter om ca. 20 min
Vis hele sitatet...
Har ikke IRC, portnummer?
Der var enda et par adrenalinkokende runder med bzflag over.

Deathmatch-ranken ble som følger (skal få med rank på rabbit også neste gang):
1) Elemental
2) Nichotin
3) LeChuck
Sitat av Nichotin
Der var enda et par adrenalinkokende runder med bzflag over.

Deathmatch-ranken ble som følger (skal få med rank på rabbit også neste gang):
1) Elemental
2) Nichotin
3) LeChuck
Vis hele sitatet...
Det var close mellom meg og Nicho på slutten
Elemental jukset! Han, ehh, øvde for mye i forveien?

Jaja, men artig var det! Tar dere neste gang!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Port var altså 61234, måtte laste ned ChatZilla for å finne det ut :/

Gikk ikke altfor bra med meg denne gangen heller, men det går bedre
Sitat av Diablo
Elemental jukset! Han, ehh, øvde for mye i forveien?

Jaja, men artig var det! Tar dere neste gang!
Vis hele sitatet...
Glad i deg og Diablo
Ørk... Er jeg for seint ute til å hoppe på lasset her?
Sitat av MannY
Ørk... Er jeg for seint ute til å hoppe på lasset her?
Vis hele sitatet...
Det blir jo flere runder. Følg med på forumet og #bzflag.nff @ efnet.
Sist endret av Christian; 6. november 2007 kl. 20:28.
Sitat av MannY
Ørk... Er jeg for seint ute til å hoppe på lasset her?
Vis hele sitatet...
Litt sein kanskje?

Men det blir mange runder bare kom deg på #bzflag.nff så blir det annonsert når det skal spilles. Mange smårunder også som du kan være med på også.