Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 565
Hei.

Jeg og en venn klarer ikke å kjøre LAN på AoE 3. Vi gjør etter alt jeg har erfart alt riktig, men når vi skal "Joine" gamet til den som hoster (dvs en av oss) så kommer det først "Connecting..." og etter en stund "Failed to joine the game". Jeg aner virkelig ikke hva jeg gjør feil, og har noen hatt det samme problemet? Kan det ha noe med brannmuren å gjøre? Trenger hjelp!
Takk på forhånd.
Lenge siden jeg har spilt AoE3, men husker det var mye problemer med connection. Noen ganger funka det andre ikke.

Kan være du må forwarde port i ruteren? Prøv å google det, sikkert uendelig andre folk med samme problem.
Sist endret av Xernox; 23. november 2012 kl. 16:26.
Bruk hamachi. Da funker det fint.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Bruk hamachi. Da funker det fint.
Vis hele sitatet...
Bruk tunngle, mye bedre.
Trådstarter
25 0
Prøver med hamachi, men ingen av oss er ikke helt sikre på åssen man gjør det selvom vi ser litt rundt på google etc...
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Prøver med hamachi, men ingen av oss er ikke helt sikre på åssen man gjør det selvom vi ser litt rundt på google etc...
Vis hele sitatet...
Youtube er best for tutorials, alt inn med teskje