Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 815
Hei. Når jeg laster ned musikk skifter jeg navn på filen til et "skikkelig navn" ikke noe "official music video" eller noe sånt tull.
Men når jeg har det på pcen min med skiftet navn,og legger det over på mobilen, da skiftes navnet til den orginale nedlastningstittelen.

Hva skyldes dette, og er det noe jeg kan gjøre med det?
Takk.
Kan hende du må endre tag-ene på musikken, hvis det er mp3 kan du kanskje bruke Mp3Tag (?) men jeg har ikke så veldig stor erfaring siden jeg bruker sommerfugler til å gjøre det for meg
Sannsynligvis metadata: http://en.wikipedia.org/wiki/ID3

Er er en gratis ID3-editor: Multi ID3 Tag Editor 1.3b

Prøv den!
Problemet er nok det at selv om du endrer filnavnet, vil tittelen fortsatt være lagret i fila. Bruk et program som Mediamonkey, den kan automatisk finne riktig tittel og tagge de. Også finne album art mener jeg
Trådstarter
25 0
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Problemet er nok det at selv om du endrer filnavnet, vil tittelen fortsatt være lagret i fila. Bruk et program som Mediamonkey, den kan automatisk finne riktig tittel og tagge de. Også finne album art mener jeg
Vis hele sitatet...
Takk for all hjelp!
Men, ObertstApfel, hva skal jeg laste ned? Mye å velge i...
Sist endret av Gammel Fremmed; 26. september 2012 kl. 20:35.
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Takk for all hjelp!
Men, ObertstApfel, hva skal jeg laste ned? Mye å velge i...
Vis hele sitatet...
Her har du nedlastningslink!
Trådstarter
25 0
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Her har du nedlastningslink!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Setter virkelig pris på alle som svarer, hjelper og/eller prøve å hjelpe.
Det er veldig hyggelig!
Trådstarter
25 0
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Her har du nedlastningslink!
Vis hele sitatet...
Jeg brukte den, som du sa alt fungererte vel greit helt til jeg skulle spille av sangene på mobilen min, og det ble hakkete og fælt. Erfaring fra det? Noen tips?