Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1885
Hei!

Noen som har On-Screen phone? Jeg vet ikke hvor man laster det ned fra, det står att jeg skal laste ned fra http://www.lg.com men jeg finner ikke ut hvordan. Jeg finner ut fint lite om det bortsett fra att jeg vil ha det.
Jeg høres kanskje helt korka ut for dere, men jeg har prøvd å finne ut, lest litt rundt, men jeg klarer ikke få det til!
Noen som kan hjelpe? Legge ut en tutorial eller noe?

Takk!
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Hei!

Noen som har On-Screen phone? Jeg vet ikke hvor man laster det ned fra, det står att jeg skal laste ned fra http://www.lg.com men jeg finner ikke ut hvordan. Jeg finner ut fint lite om det bortsett fra att jeg vil ha det.
Jeg høres kanskje helt korka ut for dere, men jeg har prøvd å finne ut, lest litt rundt, men jeg klarer ikke få det til!
Noen som kan hjelpe? Legge ut en tutorial eller noe?

Takk!
Vis hele sitatet...
Er det programmet på selve mobilen eller på PC du skal ha?
Trådstarter
25 0
Programmet er til pc. Det fungerer sån att du kan styre din tlf via pcen din.
Har funnet sia får å laste ned, men ble litt usikker på vilken mobil det er snakk om. Så smekker opp to forskjellige linker her jeg:

Optimus 2x (P990) http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-LGP990#osp
Optimus 4x (P880) http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-P880#osp

Lykke til
jeg har optimus 3d og da lå det inni mappene på mobilen, der pc suite greiene osv lå..
Trådstarter
25 0
Sitat av Tur Vis innlegg
Har funnet sia får å laste ned, men ble litt usikker på vilken mobil det er snakk om. Så smekker opp to forskjellige linker her jeg:

Optimus 2x (P990) http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-LGP990#osp
Optimus 4x (P880) http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-P880#osp

Lykke til
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig. Jeg presterte vist å skrive feil, jeg har P880.
Igjen tusen hjertelig, dette reddet virkelig kvelden min
Jeg stjeler tråden litt, jeg.

Jeg har LG Optimus 4x HD og den sluker strøm. Sånn virkelig hardt. Fulladet klokken 12 om dagen og vanligvis nede i 5% når jeg legger meg i 11-tiden. Forrige mobilen jeg hadde (Samsung google nexus S) kunne holde seg i 2-3 dager uten å trenge lading i det hele tatt.

Jeg ringer sjeldent, sender nesten aldri meldinger og spiller heller aldri. Det eneste denne telefonen brukes til er egentlig spotify + ringing i ny og ne. Altså akkurat det samme jeg brukte den forrige telefonen til. Jeg har sjekket at ting ikke går å kjører i bakgrunnen også, til ingen nytte. Noe feil med telefonen eller er jeg bare blitt for bortskjemt fra min gamle telefon?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg stjeler tråden litt, jeg.

Jeg har LG Optimus 4x HD og den sluker strøm. Sånn virkelig hardt. Fulladet klokken 12 om dagen og vanligvis nede i 5% når jeg legger meg i 11-tiden. Forrige mobilen jeg hadde (Samsung google nexus S) kunne holde seg i 2-3 dager uten å trenge lading i det hele tatt.

Jeg ringer sjeldent, sender nesten aldri meldinger og spiller heller aldri. Det eneste denne telefonen brukes til er egentlig spotify + ringing i ny og ne. Altså akkurat det samme jeg brukte den forrige telefonen til. Jeg har sjekket at ting ikke går å kjører i bakgrunnen også, til ingen nytte. Noe feil med telefonen eller er jeg bare blitt for bortskjemt fra min gamle telefon?
Vis hele sitatet...
Høres ikke så alt for uvanlig ut nei LG er ikke akkuratt kjent for god levetid på batterier,
Går vell kansje eventuelt ann å prøve en custom ROM (Cyanogenmod osv.) Men kan være litt risky.
Sitat av Tur Vis innlegg
Høres ikke så alt for uvanlig ut nei LG er ikke akkuratt kjent for god levetid på batterier,
Går vell kansje eventuelt ann å prøve en custom ROM (Cyanogenmod osv.) Men kan være litt risky.
Vis hele sitatet...
Sjekket ut Cyanogenmod, men den støtter ikke 4x HD. Men hvis jeg finner en ROM som faktisk støtter min telefon hva er det som er risky ved det? Aldri hørt om slike ROMS til telefoner før. xD
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Sjekket ut Cyanogenmod, men den støtter ikke 4x HD. Men hvis jeg finner en ROM som faktisk støtter min telefon hva er det som er risky ved det? Aldri hørt om slike ROMS til telefoner før. xD
Vis hele sitatet...
Er en liten sjanse for at du kan "bricke" telefonen din, som rett og slett betyr at den blir like ubrukelig som en murstein.
Men kommer helt ann på hvor stabil ROMen er. Ser ut som det kommer offisiell verson av CM10 til 4x ganske snart.
Er bare å følge litt med tipper jeg Finnes so selvfølgeli andre ROMs du kan prøve imens da!

Bruker selv CM7 og uoffisiell verson av CM9 på min på min Optimus 2x P990 og er storfornøyd.
Spesielt fordi jeg kan gjøre ICS (Ice Cream Sandwitch) på den.
Trådstarter
25 0
Stjeler tråden tilbake litt, jeg lurer på, er det noen som vet hvordan man tar av kameralyden på 4x HD P880? Har prøvd å finne frem til det utallige ganger, men finner ikke frem til noen løsning, har lastet ned "stille kamera" fra android market, men er litt upraktisk.
Noen som vet svaret, som irriterer seg over det samme?
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Stjeler tråden tilbake litt, jeg lurer på, er det noen som vet hvordan man tar av kameralyden på 4x HD P880? Har prøvd å finne frem til det utallige ganger, men finner ikke frem til noen løsning, har lastet ned "stille kamera" fra android market, men er litt upraktisk.
Noen som vet svaret, som irriterer seg over det samme?
Vis hele sitatet...
1. Last ned Android Assistant
2. Åpne appen og trykk "tools"
3. Deretter trykker du Volume Control
4. Sett System Volume på 0%

Håper det hjelper
Trådstarter
25 0
Sitat av Tur Vis innlegg
1. Last ned Android Assistant
2. Åpne appen og trykk "tools"
3. Deretter trykker du Volume Control
4. Sett System Volume på 0%

Håper det hjelper
Vis hele sitatet...
Takk for forsøket, men nei det hjalp vist ikke...
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Takk for forsøket, men nei det hjalp vist ikke...
Vis hele sitatet...
Tjaa..

Du kan jo prøve alle de andre volum typene, Media Volume osv.
Trådstarter
25 0
Jeg har prøvd det jeg kan finne av lyd-volumer, men kan ikke finne noe som har hjulpet...
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Jeg har prøvd det jeg kan finne av lyd-volumer, men kan ikke finne noe som har hjulpet...
Vis hele sitatet...
Prøvd ALLE instillinger i kamera appen?
Trådstarter
25 0
Sitat av Tur Vis innlegg
Prøvd ALLE instillinger i kamera appen?
Vis hele sitatet...

Alt jeg kan finne. Har du Optimus 4x HD P880?
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Alt jeg kan finne. Har du Optimus 4x HD P880?
Vis hele sitatet...
Skreiv tidligere at jeg har Optimus 2x P990

Siste jeg kan komme på er rett og slett å skru på lydløs.
Trådstarter
25 0
Åja, hehe... Det har jeg også prøvd.
Trådstarter
25 0
Eh, hva er root? :s
Sitat av Gammel Fremmed Vis innlegg
Eh, hva er root? :s
Vis hele sitatet...
http://m.amobil.no/artikler/android-skolen-del-4/108298