Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1799
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan dette anbefales? Fikk du noe funk?

Jeg ønsker å ta det for å motvirke nedstemthet, minke angst og få et roligere sinn fritt fra tvangstanker og annen OCD.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvilke doser tok du?
R.i.p 23.04.2021
Mener og huske jeg brukte 2gram om dagen ,den generelle angst følelsen for og minge med folk forsvant og var mindre depressiv fra første stund. Brukte det en lengre periode og det hjalp egentlig ganske bra.lit vanskelig og forklare formen men kan sammenlignes med en svak phenibut følelse.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei Tarm!

Takk for svar. Jeg ser at de har en Choline/Inositol kombinasjon som selges på tights.no, men det er bare 250 mg av hver ergo er det ikke lønnsomt når pilleboksen koster over 300 kroner. Jeg vurderer å kjøpe en pose med pulver fra iherb, er dette lovlig?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det selges nemlig ikke poser med pulver fra norske nettsider/fysiske butikker såvidt jeg kan se.
R.i.p 23.04.2021
Trur ikke det er noe problem. Jeg brukte den her

https://urtesenteret.no/inositol-powder-now-227-gr/
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nydelig Tarm'ern! Du sparte meg mye hassle og venting på vare fra iHerb samt penger. Den du lenket til er tomt på lager, men jeg gikk for denne: https://urtesenteret.no/inositolpulver-premium-brand/

Gud bedre den dagen det står kratom på urtsenteret blir fantastisk. :P

Har du eller noen andre prøvd phosphatidylserine? Igjen, hva slags funk fikk du dere?