Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 731
Hei ! Har kjøpt meg en iMac i7. Tastaturet som følger med er heilt okei det, men jeg er a sucker for å ha numpad, og er litt VEL heftig avstand mellom knappene.

Derfor vil jeg ha et nytt tastatur, helst med mechanical switches(click click, mer nøyaktig + slitesterkt) og anti-ghosting(eller hva det heter; støtte for å melje inn 10 knapper samtidig).

Jeg finner virkelig ingenting som støtter Mac. Jeg kunne jo selvsagt tatt et som ikke 'støtter mac', om jeg enkelt kan reprogrammere tastene; men jeg har ikke funnet noen som jeg helt stoler på.

Har noen av dere noen tips? Jeg fant "tactile 3" som virket ok, men må i så fall importeres fra USA og mangler ø æ å, noe som virkelig ikke er ideelt.

Hjelp? :]
Såvidt jeg vet kommer de fleste Logitech-tastaturer med software for Mac, så verdt en titt?

Du kan huke av for "Mac-kompatibel".
http://www.logitech.com/no-no/keyboards/keyboards/

Sjekk ut G-tastaturene, de er bra og laget for gaming.
Sist endret av drittunge; 22. april 2010 kl. 15:28.
Fant ikke helt noe jeg var fornøyd med av Logitec, men fant Das Keyboard Model S Ultimate. Virker som jeg må kjøpe fra Tyskland, da ingen i Norge selger dette
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Unnskyld off-topic, men blir ikke det å spørre om gamingutstyr til Mac noe i nærheten av å spørre etter ny påhengsmotor til bilen?
Sitat av robhol Vis innlegg
Unnskyld off-topic, men blir ikke det å spørre om gamingutstyr til Mac noe i nærheten av å spørre etter ny påhengsmotor til bilen?
Vis hele sitatet...
Nei, mer som å putte en mopedmotor i en stridsvogn
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Frende Vis innlegg
Nei, mer som å putte en mopedmotor i en stridsvogn
Vis hele sitatet...
Hve mener dere? Hva hvis han har lyst til å game CS og diverse ValvE spill som kommer, eller hva hvis han spiller WoW?
Heh, tja. Madammen kjøpte seg en ny i7 27" imac og jeg kunne ikke være dårligere.
Kompabilitet er ikke et problem for meg som spiller WoW og HoN, som begge har støtte for mac. Steam holder på å lage til støtte as we speak, og til alt annet har vi Crossover.

Var en noe merkelig overgang, siden jeg aldri har hatt mac før, men jeg er faktisk positivt overrasket. Jeg kommer aldri til å bli macfanboy ala "HERREGUD WINDOWS ER GAMMELDAGS, TENK NYTT, TENK MAC OS X"; men det er ikke et dårlig produkt. Langt i fra.