Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 836
Anonym bruker
"Forbauset Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk tak i noe av dette på svartemarkedet, noe jeg bruker selvmedisinsk til studier. Jeg vil samtidig understreke at jeg har forholdt meg til kun en tablett om dagen av den typen med mest milligram virkestoff.

Til dere erfarne, redoserer dere utpå dagen? Og får dere eventuelt sove når dere redoserer? Jeg selv sliter noen ganger med søvn selv om jeg tar tabletten klokken 07.00-08.00 om morgenen. Problemet er at jeg føler meg kokt i hodet etter ca 6 timer. Jeg luer og på om bivirkningene med å bli så sliten blir enda værre om man redoserer med en tablett til i fra 12.00 til 14.00?
Har du behov for effekten langt ut på dagen? Man får helt klart mest effekt av å ta hele dosen på en gang, ved redosering så blir det heller at effekten strekker seg lengre, men det blir ikke særlig merkbart utover at du holder lengre.

Bruker det selv, og jeg merker også at jeg krasjer litt etter en del timer, får en del hodeverk og jeg kan bli litt trøtt.
Du kan jo prøve å booste det litt med en halv kapsel på ettermiddagen, eller prøve en større dose om morgenen. Er ikke sikkert du får mer bivirkninger av en høyere dose, og når du blir mer tilvendt så er det ikke sikkert du merker så mye av dette uansett lengre, men siden du sier du sliter med å sove allerede så ville jeg vært varsom. Ikke vits å bruke stimulanter hvis det gjør at du må møte opp på studiene uten søvn til tider.

Har sett en del snakk her inne om å øke serumskonsentrasjonen ved å regulere pH nivået ditt. Mulig det kan hjelpe litt for å presse inn ett par timer ekstra.
Ja funker fint å redosere, enklest er å løse kapselen i en vannflaske på 500ml så kan du nøyaktig teste hva som passer for deg i forhold til søvn.
Du kan fks drikke halve om morgen og resten kl12.00
For å strekke den tar om morgenen litt lenger ut på dagen
Kan jeg spørre hvilken dose du står på, og hvordan du syntes effekten er gekko4u?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kan jeg spørre hvilken dose du står på, og hvordan du syntes effekten er gekko4u?
Vis hele sitatet...
10mg attentin 2x
70 mg aduvanz 1x
Daglig, det er optimal dose for meg
Attentin kl 06 og 15.00
Aduvanz kl 09
Høres jo innafor ut det. Jeg har fått beskjed om at 70 er maksgrensen, og det syntes jeg høres forferdelig lite ut i og med at man kan få opptil 40mg attentin, dosen din tilsvarer jo 42.8mg eller noe sånn.
Jaija.. jeg får krysse fingrene og håpe at jeg kan få lagt på ett par attentin jeg også etterhvert, er ikke så lenge siden jeg begynte på det, men kjenner at jeg skulle hatt litt til, er ikke kommet helt til det punktet at jeg føler dette holder og jeg tror jeg ville hatt bedre utbytte av en dose som er litt likere den du har.

Får du noe slags fysisk effekt? Tenker ikke på eufori, men om du merker det på noen andre måter enn rent mentalt. Savner den behagelige effekten man får av speed, men regner ikke med det er normalt på terapeutiske doser adhd medisiner.
Som fysisk er at jeg ikke ubevisst går å spenner muskler, generelt slapper av i hele kroppen.
Men det beste er at søvnen min min har blitt mye bedre
Ja redosering fungerer fint. Jeg står på 70mg morgen, og 30mg son skal tas kl 12 for å forlenge effekten.
Jeg fungerer bedre hvis jeg redoserer Elvanse.

Feks;

70 mg kl 06:30
30 mg kl 12-14

Jeg har ikke adhd eller resepter på dette, men jeg har tidligere eksperimentert på hvordan jeg føler meg best ila en dag på terapautiske doseringer.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gekko4u Vis innlegg
10mg attentin 2x
70 mg aduvanz 1x
Daglig, det er optimal dose for meg
Attentin kl 06 og 15.00
Aduvanz kl 09
Vis hele sitatet...
Hva er årsaken til at du starter dagen med attentin og ikke aduvanz?
Eksperimenterer litt innimellom selv, men har egentlig bare endt opp med aduvanz når jeg står opp (0500-0600) og attentin ikke senere enn 12 dersom jeg føler jeg trenger det.
Kræsjer greit på ettermiddagen, men har ikke turt ta senere grunnet søvn.

Kunne kanskje vært en ide og tatt attentin først og deretter aduvanz litt senere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er årsaken til at du starter dagen med attentin og ikke aduvanz?
Eksperimenterer litt innimellom selv, men har egentlig bare endt opp med aduvanz når jeg står opp (0500-0600) og attentin ikke senere enn 12 dersom jeg føler jeg trenger det.
Kræsjer greit på ettermiddagen, men har ikke turt ta senere grunnet søvn.

Kunne kanskje vært en ide og tatt attentin først og deretter aduvanz litt senere.
Vis hele sitatet...
Mest fordi attentin funker kjappere, greit å være fokusert fra kl 8.
Siden aduvanz er så tregt igang så kicker den inn ca kl 12.00 også en booster kl 15.00.

Det er hva som funka for meg etter litt testing frem og tilbake, sovner greit klokka 23.00