Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1064
Hei alle sammen! Har hatt et problem med playstationen min i flere måneder nå, og håper på å endelig få ordnet det.

Når jeg kobler opp playstationen med hdmi, finner den hdmi-utgangen, og spør om jeg vil bruke hdmi. Jeg svarer selvfølgelig "OK", men etter jeg har trykket "OK", blir skjermen blå, og jeg får "No input signal" på tven. Jeg har prøvd det på 2 tver av typen Philips og JVC. Jeg kan altså se bildet før jeg trykker på "ok" på spørsmålet om å bruke hdmi, da mister den signalet.

Jeg har prøvd dette allerede:
-Holde nede "på-knappen" i 6-10 sek, uten noen endring.

-Trykket "cancel" istedenfor "ok". Resultatet var at skjermen ble svart, og jeg kunne bare høre lyd av at jeg navigerte i blinde på menyen.
-Byttet hdmi-kabel
-Formatert

Takker for alle svar !
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heidu
Etter du har trykket ok så må da gå inn på Hdmi på tven til istedenfor Av2
Hvis du ikke har gjort som Cr8x kommenterer, så gjør det, hvis ikke, svar nei når det kommer opp, og prøv å konfigurere HDMI manuelt