Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 918
Hei kryper nok en gang til nFF for hjelpetter som jeg ikke har peiling på hvordan jeg skulle søke meg frem for å finne svaret på denne.

Det har seg slik at mit kjære Sly 3 - Honoir Among Thives har fått en ripe for mye og ps2'n nekter plent å komme seg forbi velkomst videoen.

Derfor! Spør jeg dere pent og pyntelig:
Selv om ps2'n ikke klarer å lese alt betyr det at ikke pc'n min med bluray-brenner ikke klarer det? Tenkte kanskje at pc'n kunne vere litt flinkere til å lese en den snart over 8år gammle konsollen er.

Det er enten dette eller å streve etter å finne ny plate og sist nevnte er et herk etter som disse spillene ikke produseres eller selges i butikk lenger.


Lurer og på dette med å spille backup spill uten noe modchip/boot cd. Så en guide hvor han/hun hevder at dette kan gjøres ved bare å bruke DVD Decoder og noe fininnstille innstillinger.

Noen med expertise/viten?
Vil bare si at jeg tviler på at det er mulig å spille backups uten noe modchips eller slikt. Det er ikke dyrt, og det er deg ikke lang tid. Du får lastet ned Sly 3 som torrent, så jeg anbefaler deg å skaffe en modchip.
Hohihohaho!
knivibaguet's Avatar
Trådstarter
Det med mod-chip er jeg ikke så sikker på at jeg vil ta sjansen på og det er heller ikke så mange Sly3 utlagt av den Europeiske versjonen med norsk tale :-/ Men når du sier at mod-chip ikke er dyrt, hvilke pris klasse er det på?
Modchip er kanskje rundt 100-300 kroner. Det finnes mange som du ikke trenger å lodde heller, søk litt rundt. Tviler på at det er mulig å spille backups uten noen modchip.
Hohihohaho!
knivibaguet's Avatar
Trådstarter
Den så ut som er perfekt for meg! Takk
Har du Ps3 kan du kjøpe Sly samlingen da får du alle untatt 4`ern