Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2208
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skriver dette i skækk funksjon

vil en måneds stopp hjelpe toleransen min så jeg merker betydelig forskjell når jeg røyker (bong) etter en måned. Har røyka cirka 4+ måneder hver dag
ja.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
ja.
Vis hele sitatet...
veldig stor forskjell?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
veldig stor forskjell?
Vis hele sitatet...
ja
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, men det varer kanskje Max en uke, så er du tilbake der du er i dag. Kjipt, men sånn er det.

Hvis du klarer å holde det til to kvelder i uka etter et opphold, så kan det hende du blir ballefjern to ganger i uka
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å bli mye skevere om du tar deg en god pause. Verdt det om du klarer det. For meg funker det fint å røyke bare på kveldene også, prøver å holde meg til 1 jay. Da blir jeg fint skev på en 0,3 selvom jeg røyker hver dag.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kommer til å bli mye skevere om du tar deg en god pause. Verdt det om du klarer det. For meg funker det fint å røyke bare på kveldene også, prøver å holde meg til 1 jay. Da blir jeg fint skev på en 0,3 selvom jeg røyker hver dag.
Vis hele sitatet...
går det med 2 joints da? eller blir toleransen balle igjen
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
går det med 2 joints da? eller blir toleransen balle igjen
Vis hele sitatet...
For meg går det helt fint ja
Prøver å holde meg til max en om jeg bare chiller alene hjemme, men er flere kvelder i uken å smoker med kompiser og da blir det fort 3-4 jays.

Har holdt på sånn noen mnd nå og jeg blir fortsatt godskev på en 0,3

Trikset for meg er å ikke bli så jævlig innrøyka av å smoke annenhver time hjemme