Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 12507
I år har jeg tatt på meg oppgaven med og være seater på freakrekka.

Freakrekka blir mest sansynlig i sektor 5 partyzone så lenge det ikke blir alt for mange uenigheter.

Freakrekka er åpen for alle som vill være med, det er ingen aldersgrense, og det kreves ikke at alle som skal sitte på rekka er medlem på freak. Dvs. hvis du har noen venner som skal på TG er det ikke noe problem og dra de med på rekka.

Dere som er intresert i og sitte på freakrekka kan sende meg en PM om at du vill bli med på rekka, og evt. skype/facebook navn så det blir enklere og få kontakt hvis det er noe.

Hvis det er noen spørsmål om rekka eller om hvordan f.eks seating systemet funker er det bare og sende meg PM eller spørre i tråden her.

Det bli også så jeg skal prøve og få lånt PA, men for at dette skal gå så må jeg finne en måte og få fraktet det fra mosjøen til trondheim/hamar.
Jeg er for PA iverfall, kan gjerne være med å hive inn noen hundrelapper. Hadde vert knall om fler også er villig til å spytte i litt også
Sist endret av Rundballe`n; 7. desember 2014 kl. 13:40.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vil bare minne om at det blir freakrekke i år Ta kontakt med StålSkuf for påmelding (/sett han som seater)

Vi er ikke veldig mange, så håper på at vi kan bli litt flere!
Noen som vet når sal-kart åpner?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Noen som vet når sal-kart åpner?
Vis hele sitatet...
Regner med det blir rundt Mars

Da er temaet for årets TG avslørt! "The future is back" (inspirert av "Back to the future" trillogien, der de blandt annet reiser inn i fremtiden. Fra 1985 til 2015!)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Er nå totalt 12 stk som skal sitte på rekka, minner om at alle som har lyst til og sitte på rekka må sende meg en PM så får dere all nødvendig info.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skulle gjerne vært med, men trukke mine venner er så keen på det.
Ser for meg at jeg reiser alene til TG neste år, da er det meget store muligheter at jeg sitter på freak rekka.

Uansett, nå nærmer påsken seg med stormskritt! Er så gira at jeg får sommerfugler i magen allerede!
Sist endret av SpongeFrog; 15. februar 2015 kl. 11:59.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Minner om at seating begynner 5. Mars!

Siste sjanse til å melde seg på rekka er nå! Hurry opp! StålSkuff er seater!

Edit: Siden vi kun er 12stk, seater vi 6. Mars... Hvis vi klarer å komme opp i 20+ får vi seate en dag før (=flere plasser å velge blant) (30+ er enda tidligere )
Sist endret av GreenRay; 2. mars 2015 kl. 16:13.
Sendte pm til mr. Stålskuff, men trenger svar asap så spør her (ja jeg er en utålmodig jævel xd ).

"Bare lurer på et par ting:

Er det bestemt at det blir sektor 5? Og hvis ja, hvodan er den mtp. lyd/støy?
Greia er at en av de jeg skal med har litt høytalerskrekk seru.
Har vel spurt om dette tidligere, men kommer du til å sette oss ved siden av hverandre? Det er nemmelig avgjørende for de tre andre jeg reiser med. Kun en av oss har hvert på tg før (og han bare en gang), så ingen av oss er helt komfortable med å bli plassert random.

Så også du skrev noe om ett PA-anlegg. Hvor mye er det evt. snakk om? (eller slipper vi å tenke på det?)

Kan også nevne at alle fire er i 16-17 års alderen (hvis det har noe å si).

Takker for svar"
Sist endret av jorwax; 2. mars 2015 kl. 21:21.
Sitat av jorwax Vis innlegg
Sendte pm til mr. Stålskuff, men trenger svar asap så spør her (ja jeg er en utålmodig jævel xd ).

"Bare lurer på et par ting:

Er det bestemt at det blir sektor 5? Og hvis ja, hvodan er den mtp. lyd/støy?
Greia er at en av de jeg skal med har litt høytalerskrekk seru.
Vis hele sitatet...
Sektor fem er tradisjon, her blir det liv. Så vidt jeg vet har sektor 5 vært planlagt fra starten av. Om lyd: Jeg selv hadde ingen problemer med lyden, selv om jeg heller satt på plassen fordi lydnivået ved scenen var så drøyt når det var konserter.
Har vel spurt om dette tidligere, men kommer du til å sette oss ved siden av hverandre? Det er nemmelig avgjørende for de tre andre jeg reiser med. Kun en av oss har hvert på tg før (og han bare en gang), så ingen av oss er helt komfortable med å bli plassert random.
Vis hele sitatet...
Dere får sitte ved siden av hverandre. Ingen som plasserer dere random bare for moro skyld

Kan også nevne at alle fire er i 16-17 års alderen (hvis det har noe å si).

Takker for svar"
Vis hele sitatet...
Velkommen skal dere være. Alder har ikke så mye å si. Var selv 16 første gang på TG, satt på rekka, og jeg har ikke tatt skade av det.

Edit:1 Aaaah bare 29 dager igjen før det braker løs. Gleder meg til skipet og freaksa. Vi sees, gamle og nye
Sist endret av Bl4derunner; 2. mars 2015 kl. 23:12.
Takker for opplysningene
Hvis ikke noe alvorig skjer, så sees vi i freakrekka
Sitat av jorwax Vis innlegg
Takker for opplysningene
Hvis ikke noe alvorig skjer, så sees vi i freakrekka
Vis hele sitatet...
Hvor mange er dere?

PS: Dro alene på TG i en aøder av 17år, satt med freaksa. Anbefales
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Minner om at seating begynner 5. Mars!

Siste sjanse til å melde seg på rekka er nå! Hurry opp! StålSkuff er seater!

Edit: Siden vi kun er 12stk, seater vi 6. Mars... Hvis vi klarer å komme opp i 20+ får vi seate en dag før (=flere plasser å velge blant) (30+ er enda tidligere )
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid har jeg på og seate når jeg først har muligheten? og får jeg melding på telefonen eller noe? har ikke mulighet til og sitte på pcen 24/7 fremmover for og sjekke så hadde vert greit med en påminnelse
10+ tickets March 6th 5 pm.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hvor mange er dere?

PS: Dro alene på TG i en aøder av 17år, satt med freaksa. Anbefales
Vis hele sitatet...
Vi er 4stk totalt