Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1897
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en del oxycontin, men føler ikke jeg blir euforisk av det. Jeg kan hovedsaklig spørre fastlegen min om hvilket opiater jeg vil.

Hva er folk sin erfaring med buprenorfin? Er det bedre?

Evt kom med andre forslag. Fikk med meg hydromorfon fra Gran Canaria, men er jo pissedyrt i Norge..

Gjerne også kom med noen kreative benzodiazepiner. Skal spørre om midazolam og triazolam.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har en del oxycontin, men føler ikke jeg blir euforisk av det. Jeg kan hovedsaklig spørre fastlegen min om hvilket opiater jeg vil.

Hva er folk sin erfaring med buprenorfin? Er det bedre?

Evt kom med andre forslag. Fikk med meg hydromorfon fra Gran Canaria, men er jo pissedyrt i Norge..

Gjerne også kom med noen kreative benzodiazepiner. Skal spørre om midazolam og triazolam.
Vis hele sitatet...
Hvis legen din ikke er åtti år gammal og har gitt opp å få beholde lisensen sin så kan du se langt ette midazolam og trioazolam. Midazolam er det de bruker i statene som første injeksjon når de skal avlive deg ved dødsstraff.

Triazolam er et hurtigvirkende stoff mot insomnia som virker fort men hvordan du skal forklare hvorfor det er bedre enn imovane, stilnocr eller apodorm. Det er ikke vanlig her i gården så du kan vel regne med det blir dyrt og.

Buprenorfin er no dritt. Jeg står fast på det gjennom LAR og oxy er hundre ganger bedre. Kanskje du skal ta og kjøre en nedtrapping med oxyen hvis du har tatt så mye at du ikke føler noe eufori. Må nesten minne deg på at smertelindring er hovedoppgaven til opiater, ikke at du skal bli euforisk. Det er en ålreit bivirkning men skal gå over.
Er du ute etter eufori, har du nok allerede møtt sjefen, og misbrukt den.

Du finner ikke noe i nærheten av oxy, verken i opiat eller benzoverden.
Du er jo bittelitt i nærheten på heroin, men med alle urenheter og innblandet drit anser jeg det som søppel i forhold.

MDMA er jo mer oppover, men eufori får du, så lenge du holder deg unna benzoen.
Sist endret av SkammeligNykter; 14. juli 2022 kl. 09:22.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvis legen din ikke er åtti år gammal og har gitt opp å få beholde lisensen sin så kan du se langt ette midazolam og trioazolam. Midazolam er det de bruker i statene som første injeksjon når de skal avlive deg ved dødsstraff.

Triazolam er et hurtigvirkende stoff mot insomnia som virker fort men hvordan du skal forklare hvorfor det er bedre enn imovane, stilnocr eller apodorm. Det er ikke vanlig her i gården så du kan vel regne med det blir dyrt og.

Buprenorfin er no dritt. Jeg står fast på det gjennom LAR og oxy er hundre ganger bedre. Kanskje du skal ta og kjøre en nedtrapping med oxyen hvis du har tatt så mye at du ikke føler noe eufori. Må nesten minne deg på at smertelindring er hovedoppgaven til opiater, ikke at du skal bli euforisk. Det er en ålreit bivirkning men skal gå over.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk ikke kjent på euforien fra første stund, eneste er IV på sykehus. Prøvde dette skikkelig for noen år siden på sykehus, fikk det nå igjen for første ganng på mange år for 1 mnd siden. Aldri fått den syke euforien.

Tenker å stoppe cold turkey idag, evt nedtrappe om det er heavy abstinenser. Får jeg sterke abstinenser etter 1 mnd? Ca 20-50mg bruk.

Legen er forøvrig lege på smerteklinikk og rundt 60 årene, så tror ikke det skal være problem med midazolam. Han skrev med glede ut oxy til meg etter fastlege har prøvd alle andre opiater, fikk prøvek ketorax også som typ ingen andre leger skriver ut nå. Så jeg får bare prøve og høre hva han har å si. Tenker jeg skal si jeg fikk komboen i utlandet med hydromorfon og midazolam, og at jeg da endelig ble smertefri og kunne fungere (får disse medisinene mot heftige smerteanfall som som regel fører til innleggelse).

Legen i Granca kunne skrive hva faen jeg ville, angra på at jeg ikke sa ja til midazolam og triazolam. Jeg var redd for virkningen.