Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2962
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Planlegger en tur til Danmark. Er det risikabelt å ha med et brett med xanor i baggen? Vil det regnes som smuling, er det sjanse for at de vil kontrollere bag og vil det være straffbart? Kunne jeg for eksempel blitt nektet innreise?
Jeg har blitt tatt til side å kontrollert da jeg skulle om bord på Kiel ferge fra Oslo. Angivelig fordi jeg opptrådde mistenkelig.
Å gå med et brett uten å ha resept er vel ikke lov i utgangspunktet så det gjelder vel over grensen også.
Straff Bot kanskje?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir du tatt nektes du innreise. Kan alltids være kontroll eller hunder når du går av men det er størst sjanse for å bli tatt om du eter noen av dem før båten eller på og folk ser du er rusa og tipser personalet... Som igjen tipser politiet

Er det veldig viktig for deg å ha tilgang på xanax i Danmark? Kan du ikke bare stikke til Christiania og kjøpe deg noe hasj?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk dere, hvor stor anser dere risikoen flr å vøre? Er snakk om eb kort periode for å treffe en venninne. Har tidligere dom for salg av kokain, men noen år siden nå. Er i 20 årene og reiser aleine, så virker kanskje en smule mistenkelig. Men er student og arbeider og ser på ingen måte narkoman ut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk dere, hvor stor anser dere risikoen flr å vøre? Er snakk om eb kort periode for å treffe en venninne. Har tidligere dom for salg av kokain, men noen år siden nå. Er i 20 årene og reiser aleine, så virker kanskje en smule mistenkelig. Men er student og arbeider og ser på ingen måte narkoman ut
Vis hele sitatet...
Tatt danskebåten mer enn et titalls ganger, ALLTID noen av oss som har med røykings som vi røyker på dekk. Aldri blitt tatt for det, og er det bikkjer så har vi bare droppa shitten i søpla på dassen før vi går gjennom kontrollen. Et brett piller ska nok gå greit, hiv dem i toalettmappa så går det nok mest sannsynlig greit. Er en liten risk, men aldri blitt tatt for det selv eller noen av dem jeg har reist med. Er værre på vei hjem igjen, da ville jeg latt være å ta med noe.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp en pille flaske med b vitaminer, tøm ut b vitaminene og fyll med X antall xanor
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mange takk
Har tatt med hasj på danskebåten før.

Kort fortalt, kast det hvis du ser tollere med hund før du går på
Legg xanorene i bunn av eska og legg de 100 vitaminene som foreslått ovenfor de. De vet hvordan xanax ser ut. Dette går bra!
Husk at tollere ser på via kameraer.
Man kan kan bli tatt ut for kontroll før man ser de.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oki, men slik jeg forstår dere samlet sett vil dette gå fint 98 av 100 ganger?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og en bruker dose vil vel ikke få noen veldig alvorlige konsekvenser?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og en bruker dose vil vel ikke få noen veldig alvorlige konsekvenser?
Vis hele sitatet...
Nei. I verste fall en bot hvis du blir tatt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oki, men slik jeg forstår dere samlet sett vil dette gå fint 98 av 100 ganger?
Vis hele sitatet...
99 av 100 vil jeg si 😉

Men piller lukter ikke og narkohunder er stort sett ikke trent opp til å finne akkurat det.

Det er cannabis, kokain, amfetamin, mdma og heroin som hunder som oftest kan lukte.
Det burde gå helt fint om du ikke gj
Det er kontroll mye oftere enn 1 av 100 ganger på danskebåten.
Men ikke alle hunder lukter piller og ikke alle blir tatt til side for stikkontroll

Tollerne følger med på kamera selvom de ikke står ute blandt folk så ikke kikk rundt deg eller se etter tollere for da kan de peile deg ut på kamera og gå ut å be deg komme med de. Skjedde meg en gang og da gjennomsøkte de bagen min og sa jeg hadde oppført meg nervøs. Tingen var at jeg prøvde å vente på og så rundt meg etter en jeg hadde reist med og ikke etter kontroll