Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4673
Noen som har noen tips å komme med for en stakkars plattfoting som trenger vernesko?
Har hatt vernesko tidligere, de var ekstremt ubehagelige. De var nye og freshe men fikk veldig vondt i føttene av de. Er det noen produsenter som skiller seg ut?

Har generelt mye problemer med føtter så fint om det ikke står på skoene.
Er jo bare å bestille innleggs såler for plattfot å legg di i verneskoen du bruker.

Bare sørg for at det er plass til en ekstra såle i verneskoen eller ta med sålen når du kjøper sko slik at du finner noe som passer dine føtter å har plass til en ekstra skosåle.

Dette blir vel den rimeligste løsningen, du kan søke NAV om støtte vist du har en varig nedsatt funksjonsevne. Du kan finne litt mer info her:
https://ortopediteknikk.no/min-situasjon/rettigheter/
Sitat av gudfaren Vis innlegg
Er jo bare å bestille innleggs såler for plattfot å legg di i verneskoen du bruker.

Bare sørg for at det er plass til en ekstra såle i verneskoen eller ta med sålen når du kjøper sko slik at du finner noe som passer dine føtter å har plass til en ekstra skosåle.

Dette blir vel den rimeligste løsningen, du kan søke NAV om støtte vist du har en varig nedsatt funksjonsevne. Du kan finne litt mer info her:
https://ortopediteknikk.no/min-situasjon/rettigheter/
Vis hele sitatet...
Glemte å si det, har såler og støtte fra nav.
Hvor lenge gikk du med dem? Min erfaring er at de første dagene/ ukene man går med vernesko gjør vond, men så går det bedre( tror det har med at kroppen må bygge opp noe muskulatur ). Jeg merker det mest i legger/ knær.

Mvh plattfot
Det ble et par med Wurth med boa snøring. God plass til såler. Tunge men ellers føles de enn så lenge som sneakers. Time vil show