Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2766
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant massevis av Morfin 10mg på loftet i faren min sin gamle legevakt-koffert. Har ikke tenkt til å bruke dette, men hva er erfaringene deres rundt dette legemiddelet?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å ruse meg på oxycodone 1 gang hver 10ende dag, da tar jeg ca 150mg per døgn. Har gjort dette nå i snart 2 år og jeg vil ikke si jeg er avhengig enda.
Forbanna til kløe spesielt i neseregionen som skjer en time etter inntak og varer mer eller mindre hele dagen. Det er det eneste jeg synes er nedtur med stoffet, er kløen.

Vet at pris ikke er lov å diskutere, men oxy/morfin er verdt en del.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fant selv masser av oxycontin 5mg tabletter nylig. Tok en, føler lite. Kjedelige greier. Forsøker meg på 2 stk snart
Sitat av laksir Vis innlegg
Fant selv masser av oxycontin 5mg tabletter nylig. Tok en, føler lite. Kjedelige greier. Forsøker meg på 2 stk snart
Vis hele sitatet...
må opp i 15 - 20mg
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent vent vent, er oxy egt morfin?:0
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei Oxycontin er ikke morfin, men et halv syntetisk opiod med morfin lignende effekter.