Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1413
Heisann freaks.

Lurer på om mann får en lengre effekt av å blande ut kokain i ett glass vann / en tom flaske.
Eller vil dette bare kaste bort dyrebare varer?


Mvh. TheBlackLodge
Det er en hel artikkel om kokain på Wikipedia. Står at svelget gir det en sterkere rus men opptaket er lavere, og lengre tid før Max effekt
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Det er en hel artikkel om kokain på Wikipedia. Står at svelget gir det en sterkere rus men opptaket er lavere, og lengre tid før Max effekt
Vis hele sitatet...
Så man trenger en større dose? Hvor lenge vil bar være stimmed?

Sitat av TheBlackLodge Vis innlegg
Så man trenger en større dose? Hvor lenge vil bar være stimmed?
Vis hele sitatet...
Leste på reddit at det ville være mer intenst og vare lengre. Mens andre sa det motsate.

Har veldlig lite igjen og dårlig med cash atm. Prøvde å plugge også uten noen nevneverdig effekt.

Mvh. The Black Lodge
Sist endret av TheBlackLodge; 4. juli 2022 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10954344/

Tror nocebo og placebo er faktorer her..

Er det ikke bare å prøve selv om hva du selv syntes og har du teste å pumpe i toern?
Om jeg har skjønt det riktig så vil kokain brytes ned hvis det blir stående utblandet i vann over tid, så sørg for å kun blande ut den dosen du skal ta hver gang. Jeg hadde for vane å injisere kokain sånn at jeg til tider kunne blande ut litt for å dælje innpå og da mener jeg at jeg leste det på nettet når jeg holdt på med mine undersøkelser.
Ta et rizzla papir, putt kokain inni, brett det til en liten ball og svelg det, ikke bland det ut med vann