Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1248
Var nok litt for optimisk når det kommer til hvor mye amfetamin jeg tåler. (Er selv fra før mest vandt med å ta en pille som varer oppimot hele dagen, ikke påfyll etter påfyll etter påfyll.. ikke like lett å beregne riktig). Uansett, kjenner meg ganske kvalm. Traff meg orndelig da jeg skulle ta siste runde med påfyll kl 18 søndags kveld. Til tross for at jeg hadde fått i meg mat var jeg farlig nærme å kaste opp. la meg ned og det mest akutte gikk over.

Det går nå ganske greit når jeg ligger i ro, når jeg reiser meg blir det verre igjen. Største utfordringen er at jeg skal på en ganske grei busstur nå mandags formiddag på oppimot 4 timer og videre til en bursdag i kveld. Skulle gjerne sett at jeg følte meg litt bedre innen den tid. Noen mirakelkur skjønner jeg at ikke finnes. Setter derrimot pris på alt av tips som kan virke det minste lindrende . (Har ikke paracet)
Anonym bruker
"Tolerant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingefær kan være kvalmelindrende. Enten lag te elns med fersk ingefær, eller ingefærtabletter fra apotek. Brukte det mye når jeg brukte kratom, tok for mye og ble kvalm
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mat og røykings
En postafen bør forhindre at du kaster opp på turen. Fåes kjøpt reseptfritt.
Ingefær er like effektivt som enkelte kvalmemedisiner. Billig og sunt. Skjær i skiver og hell over kokende vann, gjerne med en skive sitron for ekstra aroma.

Hjelper EKSTREMT på kvalme
Ingefær som han over sier.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
lukte på etanol kan også være en veldig rask og effektiv kur.
Afipran funker veldig bra for meg i korte perioder. Ville dog først prøvd ingefær siden det er naturlig og lite bivirkninger
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Reisesyketablett med navn Postafen, den funker veldig bra mot kvalme. Fås på apotek uten å ha resept. Har brukt den da jeg fikk sarmomela, og det skal mye til for å stille den kvalmen som oppstår, men den hjalp virkelig mye.
Men ellers, det å føle seg dårlig etter en peppertur... Mye av ubehag og angst sitter i hodet. Kom deg ut, går en tur og tenk posetive tanker. Frisk luft og gå av deg / svett ut, det kan gi underverker =)