Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2288
Hei,
Har tatt en enkeltdose Imovane på 7,5 mg. Det står på nettet at dette kan påvises på urinprøve i 1-3 dager. Men fant ikke noe mer spesifikt enn det. Skal ta urinprøve om to døgn, er det rimelig å anta at det vil være ute av kroppen innen da?

Mann, 20
Sist endret av MyLoveYourHate; 6. mars 2022 kl. 13:43.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, de finner nok den.
Drikk ekstra mye vann
Regner egentlig med at det skal gå bra. De må lete spesifikt etter imovane, og en enkel imovane skal gå ut rimelig kjapt.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Regner egentlig med at det skal gå bra. De må lete spesifikt etter imovane, og en enkel imovane skal gå ut rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...
Imovane slår ut under benzo og sitter 1-3 døgn i piss.
Anonym bruker
"Sprudlende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Imovane slår ut under benzo og sitter 1-3 døgn i piss.
Vis hele sitatet...
Furst er ikke enig.
https://www.furst.no/analyse-og-klin...piklon-i-urin/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Leste det innpå her,men furst er sikkert en sikrere kilde.
Jeg får selv utskrevet imovane. Regnes dette som rusmiddel når man feks utredes ved dps eller lignende?
Nei, medisin du får av lege er medisin. Vil ikke ha konsekvenser mtp utredning/medisinutskriving.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BlueAngel Vis innlegg
Jeg får selv utskrevet imovane. Regnes dette som rusmiddel når man feks utredes ved dps eller lignende?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har brukt vival under utredning uten problem. Men psykologer håndterer dette forskjellig.
Kommer Ann på mengden men 1 7,5 er ute 1-2 ○dager og det slår ikke utbsom benzo