Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3705
Jeg har kjøpt en del spill på en ps konto/bruker.
Jeg har byttet epost til en ny en, og for en stund siden så måtte jeg logge inn med denne i steden for fordi jeg hadde noen problemer på playstationen.
Men det jeg lurer på, siden jeg ikke lenger har tilgang til den gamle eposten jeg orginalt lagde kontoen med, er da denne playstation kontoen tapt? Eventuelt noen måte jeg kan få alle de gamle spillene inn på den nye kontoen?
Får jo ikke brukt funksjonen "glemt passord" når den gamle eposten er slettet.
Prøvde en artikkel jeg fant på google som sa jeg skulle bruke funksjonen "restore license" men det fungerte ikke.
Noen som har noen ideer?
Sist endret av Dial-up; 5. mars 2022 kl. 16:28.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ta kontakt med playstation support, men regn med at du må ringe de og servere de informasjon som serienummeret på konsollen osv.
Vis du går i innstillinger og setter den Playstation som din primære konto,altså din nye mens du har din gamle konto lagret enda.gjør at du kan laste ned og brukke alle spillene fra den originale på den nye kontoen. Men maskina di må stå som primær ikke sekundær,da blir det hengelås på alle spill
Sist endret av Sæd; 5. mars 2022 kl. 19:10.
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Vis du går i innstillinger og setter den Playstation som din primære konto,altså din nye mens du har din gamle konto lagret enda.gjør at du kan laste ned og brukke alle spillene fra den originale på den nye kontoen. Men maskina di må stå som primær ikke sekundær,da blir det hengelås på alle spill
Vis hele sitatet...
Formaterte psen, og logget inn med den nye eposten.
Når jeg setter psen som primær så skjer det ingen ting med tanke på de gamle spillene.
Får teste Dodecha sitt tips og ringe de.
vis du skal ringe dem må du finne frem registerings nummeret på din playstation. det nummeret er linket til konto(er) som er brukt på det systemet. med det nummeret så kan dem overføre dine gamle spill til din nye konto. det med og sette playstation til primær fungerer bare vis du fortsatt har din gamle konto aktivert på systemet. Lykke til !